Cod eroare al regulatorului presiunii de combustibil P0001

Cod eroare al regulatorului presiunii de combustibil P0001

P0001 este un cod de eroare OBD II care se refera la: Circuitul de control al regulatorului volumului de combustibil / deschis.

Ce inseamna eroarea P0001?

Acest cod indica faptul ca a fost detectat un circuit deschis in regulatorul electronic de volum/presiune al combustibilului sau in sistemul de cablare.

Setarea parametrilor codului P0001

Parametrii sunt afisati ca circuite “deschise sau inchise”. Functionarea inchisa a sistemului este normala, un circuit deschis este defect. Cauza cea mai probabila: deteriorarea cablurilor si/sau a conectorilor.

Simptomele unui regulator de presiune defect

  • Aprinderea la bord a indicatorului luminos;
  • “Limp Mode” este activat.

Cauze comune pentru defectarea regulatorului de presiune si aparitia erorii P0001

Acest cod este adesea setat eronat si trebuie verificat prin resetarea acestuia si verificarea vehiculului pentru a determina daca acesta este valabil. Unele marci de cititoare de coduri detecteaza acest cod din greseala, prin urmare, folosirea a doua mărci diferite este o idee buna daca este detectata o problema la acest cod. Odata ce codul este resetat, verificati conectorul electric si cablajele sa vedeti daca acolo este o problema. Defectiunile din acest domeniu pot fi adesea atribuite rozatoarelor.

Diagnoza incorecta comuna

Deoarece acest cod este frecvent citit in mod eronat si rar setat, toate celelalte coduri ar trebui sa fie setate inainte de a se da un diagnostic precis. Regulatorul de presiune/volum al combustibilului si modulul de comanda al sistemului de propulsie (PCM) sunt in mod obisnuit inlocuite in mod eronat atunci cand incercati sa diagnosticati acest cod.

Diagnostic

Cand incercati sa diagnosticati acest cod, este posibil sa fie necesare mai multe scanere/ cititoare de coduri.

Unele echipamente de diagnosticare pot afisa acest cod in mod eronat; prin urmare, existenta efectiva a codului trebuie verificata prin utilizarea unui cititor de scaner sau de cod al unui alt brand. Incepeti diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.

Cautati cabluri scurte sau arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor.

In cazul in care cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in stare normala de functionare, conectati scanerul la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.

Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.

Dupa ce codurile sunt sterse, porniti vehiculul pentru a vedea daca codul reapare.

Daca codul nu revine imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.

Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect. Daca se stabileste ca exista conditii pentru a stoca un P0001 si codul este intr-adevar prezent, puterea, solul si tensiunea senzorului ar trebui apoi masurate.

Daca nu exista neconcordante in tensiunea circuitelor, rezistenta trebuie testata in cablajul sistemului si in regulatorul electronic de control al volumului.

Daca toate circuitele sistemului si citirile componentelor se incadreaza in specificatii, atunci un PCM defect poate fi defect.

Retineti ca acest lucru este foarte rar si ca acest cod nu apare din greseala.

Citeste si...
Acesta este judetul cu cei mai periculosi soferi din Romania!
Acesta este judetul cu cei mai periculosi soferi din Romania!

Atunci cand vine vorba despre sofat, fiecare sofer considera ca el este cel mai bun. Nu stim daca este vorba despre o chestie de m...

Este necesara detinerea de procura pentru autoturismul care nu este proprietate personala, in conditiile intrarii cu acesta in Grecia?
Este necesara detinerea de procura pentru autoturismul care nu este proprietate personala, in conditiile intrarii cu acesta in Grecia?

In grupurile de profil se remarca, in repetate randuri, o intrebare legata de modalitatea intrarii in Grecia cu un autoturism care...

Nu ai voie sa faci aceste lucruri cand semaforul intermitent este verde
Nu ai voie sa faci aceste lucruri cand semaforul intermitent este verde

In fiecare oras intalnim semafoare intermitente catre dreapta. Din pacate, rolul acestora si modul corect in care soferul trebuie...

Este vreo diferenta intre frana de mana si cea de urgenta?
Este vreo diferenta intre frana de mana si cea de urgenta?

Frana de mana este un sistem de franare diferit fata de cel principal al masinii, actionat prin apasarea pedalei de frana. Prin ac...