Acest cod se refera la circuitul de comanda al supapei de inchidere a alimentarii cu combustibil "A" care este trimite valori mari.
Acest cod indica o valoare a tensiunii care este mai mare decat cea normala in circuitul electric pentru supapa de inchidere a combustibilului.
Diferentele in tensiunea sistemului care depasesc 10% din tensiunea bateriei vor stoca un cod in PCM.
Un astfel de cod cauzeaza aprinderea la bord a martorului luminos.
Cablurile electrice deteriorate sau cele scurt-circuitate, conectorii deconectati sau corodațti sau o supapa de inchidere a alimentarii defectuoasa sunt cauzele cele mai probabile. Tehnicii raporteaza coroziunea in conectorul electric al supapei de inchidere ca o posibila cauza.
Desi un defect PCM sau supapa de inchidere a combustibilului sunt posibile cauze ale acestui cod, esecul acestor doua componente este rar. Cauzele cele mai probabile sunt cablarea electrica sau conectorii electrici deteriorati, deconectati sau corodati. Conectorii de cabluri corodate in apropierea supapei de îichidere pot provoca o rezistenta excesiva in circuitul electric al supapei de inchidere a combustibilului.
Circuitele deschise sau scurt-circuitate pot fi testate utilizand o metoda de scadere a tensiunii, utilizand tensiunea bateriei ca punct de referinta pentru circuitele de alimentare si de masa.
Testarea componentelor poate fi efectuata utilizand specificatiile producatorului.
Indepartati cu atentie toate posibilitatile cablului si conexiunilor defectuoase inainte de a da un verdict supapei de inchidere a combustibilului sau PCM.
Unii tehnicieni au raportat ca prezenta coroziunii in interiorul sau in apropierea conectorului electric al supapei de inchidere poate provoca o rezistenta excesiva atunci cand circuitul este activat, prezentand in acelasi timp un aspect normal cand circuitul nu este activat. Incepeti diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.
Cautati cablurile arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor.
Daca cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in stare normala de functionare, conectati scanerul la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.
Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.
Dupa ce codurile sunt sterse, porniti autovehiculul pentru a vedea daca codul reapare.
Daca codul nu reapare, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.
Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect.
Acest cod se refera eroarea circuitului senzorului transmisiei - tensiunea de intrare ridicata.
PCM a detectat o tensiune in circuitul injector de combustibil (pentru injectorul de combustibil din cilindrul 2) care nu e in conformitate cu valoarea de referinta a producatorului.
Codul rutier 2020 - Anexa nr. 2 (indicatoare rutiere) este acum disponibil gratuit pe DailyDriven.ro! Actul este actualizat la zi!
Numarul de tipi, de fapt, defineste numarul de etape facute de piston in cadrul cilindrului, pentru a se forma un ciclu complet al motorului.
Atunci cand senzorii trimit informatii diferite si care nu sunt in parametrii, check-engine-ul se va aprinde si in calculatorul masinii va fi memorat codul P0009.
Acest cod se refera la eroarea tensiunii circuitului senzorului de oxigen ( cilindrul 1 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului de control al incalzitorului ( cilindrul 2 – senzor 2 ).
Acest cod se refera la eroarea rezistentei HO2S la incalzire (senzorul 2 al cilindrului 2).
Acest cod se refera la defectiunea circuitului incalzitorului senzorului de oxigen ( cilindrul 2 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la defectiunea circuitului senzorului de oxigen ( cilindrul 2 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de oxigen, tensiunea scazuta a acestuia, ( cilindrul 2 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de oxigen, tensiunea marita a acestuia, ( cilindrul 2 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de oxigen, raspunsul lent al acestuia, ( cilindrul 2 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la inactivitatea circuitului senzorului de oxigen ( cilindrul 2 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la defectiunea circuitului incalzitorului senzorului de oxigen ( cilindrul 2 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului de control al incalzitorului – cilindru 2 – senzor 2 (nivel ridicat).
Acest cod se refera la eroarea circuitului incalzitorului senzorului de oxigen ( cilindrul 1 – senzorul 2 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului de control al incalzitorului ( cilindrul 2 – senzor 1 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului de control al incalzitorului – cilindru 2 – senzor 1 (nivel scazut).
Acest cod se refera la eroarea circuitului de control al incalzitorului – cilindru 2 – senzor 1 (nivel ridicat).
Acest cod se refera la eroarea rezistentei HO2S la incalzire (senzorul 2 al cilindrului 1).
Acest cod se refera la eroarea circuitului de control al incalzitorului ( cilindrul 2 – senzor 1 ).
Acest cod se refera la eroarea cilindrului 2, rateul acestuia.
Acest cod se refera la eroarea rezistentei HO2S la incalzire (senzorul 3 al cilindrului 2).
Acest cod se refera la eroarea circuitului de control al incalzitorului HO2S (cilindrului 2 – senzorul 3).
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de oxigen ( cilindrul 1 – senzorul 1 ).
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de oxigen, raspunsul lent al acestuia, ( cilindrul 2 – senzorul 3 ).
Acest cod se refera la inactivitatea circuitului senzorului de oxigen ( cilindrul 2 – senzorul 3 ).
Acest cod se refera la defectiunea circuitului incalzitorului senzorului de oxigen ( cilindrul 2 – senzorul 3 ).
Acest cod se refera la o eroare a circuitul de control al incalzitorului – cilindrul 1 – senzorul 2 (nivel scazut).
Pentru a adauga un comentariu trebuie sa te autentifici.
Login