Cod eroare OBD2 P0027

Cod eroare OBD2 P0027

Acest cod se refera la eroarea circuitului electromagnetic de control al supapei de evacuare ( Cilindrul 1 ).

Indicator

Acest cod indica o defectiune a sistemului de control electro-hidraulic VCS sau VVT al supapei de evacuare a cilindrului 1.

Setarea parametrilor de cod

Orice variatie a tensiunii in sistemul electric VCS sau VVT care depaseste 10% din valoarea de referinta va stoca un cod de eroare in PCM, lucru care arata ca exista o defectiune.

Simptome cod eroare OBD2 P0027

Simptomele includ aprinderea la bord a indicatorului luminos, cresterea consumului de combustibil si a performantelor motorului.

Cauze comune cod eroare OBD2 P0027

Cea mai obisnuita cauza a stocarii acestui cod este presiunea sau nivelul scazut al uleiului. Deoarece sistemul de comanda este actionat cu ajutorul presiunii uleiului, nivelul uleiului și vascozitatea acestuia sunt esentiale pentru o functionarea normal. Conexiunile electrice și conectorii sunt, de asemenea, cauze obisnuite de ingrijorare, in special in cazul in care sunt prezente scurgeri de lichide. Valva si defectiunea solenoidului sunt cazuri rare, dar posibile iar o defectiune a PCM este si mai rara.

Diagnoza incorecta comuna

Inlocuirea supapei PCM si / sau a supapei de comanda se efectueaza frecvent in mod eronat atunci cand presiunea uleiului a scazut.

Diagnostic cod eroare OBD2 P0027

Incepeți diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.Cautati cablurile arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor. Daca cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in stare normala de functionare, conectati scanerul OBD2 la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.

Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod. Dupa ce codurile sunt sterse, porniti autovehiculul pentru a vedea daca codul reapare. Daca codul nu reapare imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.

Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect. Deoarece mai multe componente de temporizare utilizeaza presiunea uleiului pentru o functionare corecta, cele mai multe defectiuni pot fi atribuite presiunii / nivelului scazut al uleiului.

Daca nu sunt detectate anomalii la sistemul presiunii de ulei, verificati cablarea electrica si conectorii (in special acolo unde exista lichide corozive).

Citeste si...
Sunt motoarele turbo in 3 cilindri bune de ceva?
Sunt motoarele turbo in 3 cilindri bune de ceva?

Din ce in ce mai multi producatori au inceput sa scoata masini cu motoare mici, in 3 pistoane, cu turbina. Fiind mai mici, este le...

Sunt masinile japoneze mai fiabile ca cele nemtesti?
Sunt masinile japoneze mai fiabile ca cele nemtesti?

Producatorii auto japonezi si germani sunt in fruntea listei cand vine vorba de inginerie auto, fara dubii. Multi fani de masini a...

Sunt airbagurile si centurile conectate?
Sunt airbagurile si centurile conectate?

Airbagurile si centurile de siguranta sunt cele mai importante doua elemente atunci cand vine vorba despre siguranta ta si a celor...

Sunt cutiile manuale mai ieftin de reparat decat cele automate?
Sunt cutiile manuale mai ieftin de reparat decat cele automate?

Atunci cand vine vorba despre autoturisme, una dintre cele mai semnificative diferente pe care trebuie sa le luam in calcul este t...