Cod eroare OBD2 P0185

Cod eroare OBD2 P0185

Acest cod se refera la eroarea sau defectiunea circuitului senzorului de temperatura a combustibilului – senzorul B.

Indicator

PCM a detectat o citire anormala de tensiune a senzorului de temperatura a combustibilului ( senzorul de combustibil flexibil ) sau a circuitului. Acest senzor este proiectat sa detecteze contaminarea cu combustibil ( etanol ) si sa furnizeze catre PCM o temperatura exacta a combustibilului.

Setarea parametrilor de cod

Daca PCM detecteaza un semnal de intrare de la senzorul de temperatura a combustibilului, care indica faptul ca temperatura combustibilului nu se incadreaza intr-un interval predeterminat, asa cum a fost stabilit de producator, un cod vor fi stocat si un led se va aprinde la bord care va indica o defectiune. Unele vehicule necesita mai multe cicluri de defectiuni pentru ca ledul sa se aprinda la bord.

Simptome cod eroare OBD2 P0185

Acestea pot include apa in combustibil, performanta slaba a motorului si aprinderea la bord a unui led ce indica o defectiune.

Cauze comune cod eroare OBD2 P0185

Defectiunea pompei de combustibil este de departe cea mai frecventa cauza a stocarii acestui cod. Alte cauze pot include un senzor de temperatura defect, cabluri rupte sau deteriorate, scurt-circuite sau un PCM defect.

Diagnoza incorecta comuna

Tehnicienii raporteaza ca senzorul de temperatura a combustibilului este inlocuit frecvent in mod eronat atunci cand variatiile temperaturii sunt principala cauza a defectiunii.

Diagnostic cod eroare OBD2 P0185

Un ohmmetru digital de volt si un osciloscop vor fi practic indispensabile pentru o diagnosticare reusita a acestei conditii de setare a codului. Senzorul de compozitie a combustibilului sau senzorul de combustibil flexibil, asa cum se numeste in termenii pieselor de service, este de fapt un microprocesor in-line, care masoara in mod eficient procentul de benzina (comparativ cu alte lichide) care compun combustibilul care trece prin el.

Senzorul pentru compozitia combustibilului este de asemenea responsabil pentru masurarea temperaturii combustibilului si transmiterea acestor informatii catre PCM.

Senzorul pentru compozitia combustibilului este un mic computer care masoara toti combustibilii care trec prin el pentru a se asigura ca etanolul si apa nu depasesc un anumit procent din totalul de combustibil. Semnalul electric al senzorului de compozitie a combustibilului este vazut de PCM ca forma de unda patrata. Semnalul variaza in functie de frecventa, in functie de gradul de mizerii prezente in combustibilul.

Latimea formei de unda patrata este receptionata de PCM ca temperatura a combustibilului.

Senzorul pentru compoziția combustibilului este alimentat cu o referinta de tensiune ( in mod normal 5 V ) de catre PCM. De asemenea, de obicei are un fir de impamantare si un cablu de semnal. Senzorul pentru compozitia combustibilului furnizeaza impulsuri de sol in corelare directa cu cantitatea de mizerii care este prezenta.

Intervalul tipic de frecventa este cuprins intre 50 si 150 Hertz; cu 50 Hertz reprezentand combustibil curat si 150 Hertz reprezentand 100% etanol ( sau alte mizerii ). Cu cat gradul de contaminare a combustibilului este mai mare, cu atat este mai mare frecventa formei undei de tensiune.

In plus, temperatura combustibilului este masurata de senzorul de compozitie a combustibilului pe latimea impulsului de tensiune de semnal. Gama de latime a pulsului digital pentru majoritatea aplicatiilor este intre 1 si 5 milisecunde.

Combustibilul care este la -4 grade (C) ar trebui sa impulsioneze in trepte de 1 milisecunda, iar combustibilul masurat la 125 de grade (C) ar trebui sa furnizeze o latime a impulsului de 5 milisecunde. Deci, cu cat temperatura combustibilului este mai mare, cu atat este mai mare viteza modulatiei latimii impulsurilor catre PCM.

Daca senzorul detecteaza o citire de tensiune care nu se incadreaza in specificatiile corespunzatoare, in conformitate cu producatorul, va fi memorat un cod si la bord se va aprinde un led. Vehiculele cu combustibil flexibil pot fi operate cu un etanol de 85% ca si combustibil. Aceste tipuri de vehicule sunt programate pentru a regla sincronizarea motorului si strategia de livrare a combustibilului in mod diferit fata de motoarele conventionale.

In acest tip de sistem, gradul de etanol prezent in combustibil este masurat ca o componenta separata de alte mizerii.

Incepeti diagnosticarea prin verificarea vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor. Cautati cablajele arse si inlocuiti circuitele si conectorii conform cerintelor. Daca cablurile, conectorii si componentele sistemului par a fi in ordine normala de functionare, conectati scanerul la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile de eroare stocate.

Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea condițiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.

Continuati prin stergerea codului si pornirea autovehiculului pentru a vedea daca acesta reapare. Dupa ce codurile sunt sterse, incercati sa reporniti autovehiculul pentru a vedea daca codul reapare. Daca codul nu reapare imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.

Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare destul de mare pentru a pune un diagnostic si, in cazuri extreme, ar putea sa se agraveze inainte de a se putea pune un diagnostic corect. Daca codul reapare imediat sau daca problema persista, verificati senzorul de temperatura a combustibilului ( de obicei, in partea superioara a rezervorului de combustibil ) si utilizati un ohmmetru digital de voltaj pentru a verifica semnalele de tensiune de referinta si de masa la conectorul senzorului.

Daca nu exista tensiune, deconectati conectorul electric de la PCM si utilizati un voltmetru / ohmmetru digital pentru a verifica continuitatea si rezistenta circuitului de referinta de la PCM. Reparati sau inlocuiti cablurile si / sau conectorii si scurt-circuitele conform cerintelor si retestati sistemul.

Daca nu exista semnal de masa, obtineti o schema a cablajelor de la producator si efectuati un test de continuitate si rezistenta la toate circuitele de la sol.

Comparati-va concluziile cu specificatiile producatorului si reparati sau inlocuiti circuitele de masa, dupa caz. Daca exista un semnal de referinta de tensiune si de masa de referinta, conectati conductorul osciloscopului pozitiv la firul de semnal al senzorului de compozitie a combustibilului si conductorul de masa la un vehicul adecvat.

Observati tiparele formelor de unda si comparati constatarile cu specificatiile recomandate de producator.

Comparati compozitia combustibilului real cu frecventa formelor de unda a senzorului si datele efective ale temperaturii combustibilului cu datele privind latimea impulsurilor pentru senzorul de compozitie a carburantului.

Daca datele senzorilor nu coincid cu conditiile reale, inlocuiti senzorul si retestati sistemul pentru a va asigura o reparatie de succes. Daca latimea si frecventa pulsului formei de unda coincid cu conditiile reale, atunci puteti suspecta un PCM defect.

Retineti ca un PCM defect este rar si inlocuirea acestuia va necesita o reprogramare.

Citeste si...
Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?
Este sigur sa conduci fara capacul rezervorului?

Daca apare lumina de atentionare semnalizand capacul rezervorului desfacut, acest lucru poate insemna mai multe lucruri. Daca esti...

Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?
Este sigur sa conduci cu lumina Controlul tractiunii (TCS) aprinsa?

Martorul luminos care tine de TCS indica faptul ca sistemul de control tractiune este activ. Controlul Tractiunii este necesar pen...

Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?
Este sigur sa conduci cu roata de rezerva slim?

Cand roata se strica, este inlocuita cu o roata de rezerva slim (numita si roata de rezerva, dar o roata de rezerva este dimensiun...

Este posibil sa repari o pana de cauciuc?
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?

Beculetul care monitorizeaza presiunea din anvelope s-a aprins in bord. Inainte de a realiza ceea ce se intampla, auziti sunetul f...