Defectiune Circuit Primar Pompa de Combustibil
Indicator
PCM a detectat un circuit de control deschis in pompa principala de combustibil.
Simptome cod eroare OBD2 P0230
Un cod stocat si un indicator Service Motor in Curand aprins sunt in mod normal acompaniate de o conditie de nepornire.
Cauze comune
Cauzele probabile sunt un releu pompa combustibil defect, un defect al PCM, intrerupatorul de securitate pompa de combustibil a fost activat (Ford), sau un circuit deschis in cablarea sau conectorii pompei de combustibil.
Diagnoze gresite comune
Pompa de combustibil este condamnata adesea gresit, atunci cand apare acest cod.
Diagnoza cod eroare OBD2 P0230
Circuitul primar al pompei de combustibil ar putea fi cel mai bine descris ca circuitul care furnizeaza tensiune la pompa de combustibil
Circuitul secundar este circuitul de feedback-ul care furnizeaza date de intrare despre pompa de combustibil PCM-ului
Orice diagnoza de succes a acestui cod trebuie sa includa verificarea tuturor sigurantelor si releelor pentru a se asigura ca necesarul de tensiune corespunzatoare de tensiune este prezent (de obicei aceasta este tensiunea bateriei)
Un scaner sau cititor de cod, volt/ohmetru digital si accesul la schema de cablare a unui producator va fi necesar pentru a diagnostica cu succes acest cod
Incepeti diagnosticul dumneavoastra cu o inspectie vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor
Reparati sau inlocuiti cablurile, conectorii si componentele deteriorate, deconectate, scurtcircuitate sau corodate, daca este necesar
Intotdeauna retestati sistemul dupa ce reparatiile sunt finalizate pentru a asigura succesul. In cazul in care toate sistemele de cabluri, conectori si componente (inclusiv sigurante) par a fi in stare de functionare normala, conectati scanerul (sau cititor de cod) la conectorul de diagnoza si inregistrati toate codurile stocate
Aceasta informatie poate fi extrem de utila in diagnosticarea conditiilor intermitente, care sa fi contribuit la stocarea acestui cod.
Dupa ce codurile sunt debifate, operati vehiculul pentru a vedea daca codul revine
In cazul in care codul nu revine imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta
Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare pentru diagnoza si in cazuri extreme li se poate permite sa se inrautateasca inainte de un diagnostic corect. Testati tensiunea la pompa de combustibil pentru a determina daca este putere si masa suficienta cand cheia de aprindere este in pozitia de start
In cazul in care tensiunea necesara este prezenta la pompa de combustibil, suspectati un scurtcircuit sau defect la pompa si reparati daca este necesar
In cazul in care nu exista nici o tensiune la pompa (sau tensiune redusa este prezenta) atunci problema este probabil la cablurile electrice sau conectori
Tehnicienii au raportat fetele corodate ale conectorului electric care esueaza atunci cand sunt introduse in sarcina de pornire a motorulului
Unii producatori folosesc de asemenea intrerupatore, switch-uri pentru pompa de combustibil
Asigurati-va ca acest switch nu a fost activat inainte de a efectua degeaba o diagnoza extinsa
Este foarte important ca sigurantele pompei de combustibil si injectie de combustibil sa fie tetate in conditii de pornire
Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!