Cod eroare OBD2 P0700

Cod eroare OBD2 P0700

Acest cod se refera la eroarea sistemului de control al transmisiei.

Indicator

PCM a detectat o problema in sistemul de control al transmisiei automate. Un cod de eroare va fi stocat si un martor de service se va aprinde in bordul masinii. O varietate de coduri de eroare a transmisiei va declansa acest cod in PCM. Unele modele va plansa transmisia in “limp in” mod.

Setarea parametrilor de cod

Pentru ca acest cod sa fie stocat, sistemul de comanda a transmisiei automate trebuie sa detecteze o citire anormala de la unul sau mai mult senzori, solenoizi si/sau intrerupatoare.

Simptome cod eroare OBD2 P0700

Unele dintre cele mai frecvente simptome pot fi aprinderea in bord a martorului service, deraparj al transmisiei, supraincalzirea transmisiei, o schimbare rigida, imposibilitatea de a schimba treapta inferioara sau superioara sau oprirea motorului in mers.

Cauze comune cod eroare OBD2 P0700

Cauzele obisnuite includ defectarea ambreiajului convertorului de cuplu, defectiunea solenoidului de schimbare sau derapajul componentelor transmisiei. De departe cea mai frecventa cauza a acestui cod provine din cauza lipsei de lichid a transmisiei. Defectarea catastrofica a transmisiei este din cauza lipsei de lichid (din cauza scurgerilor) ce nu a fost completat pentru o perioada lunga de timp. Alte cauze includ senzori defecti, solenoizi defecti sau cabluri si/sau conectori defecti.

Diagnoze gresite comune

Tehnicienii raporteaza ca multe sisteme de transmisie sunt complet reconstruite (la un cost avantajos pentru proprietarul vehiculului), atunci cand inlocuirea componentelor poate remedia problema.

Diagnoza cod eroare OBD2 P0700

Mai multe instrumente vor contribui la diagnosticarea cu succes a acestui cod.

Un scaner adecvat si un volt/ohmmetru digital vor fi esentiale in realizarea unui diagnostic reusit al acestui cod. Incepeti cu o inspectie vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.

Reparati sau inlocuiti cablajul, conectorii si componentele deteriorate, deconectate, scurtcircuitate sau corodate, dupa caz.

Retestati intotdeauna sistemul dupa ce reparatiile au fost finalizate pentru a asigura succesul. Daca toate cablurile, conectorii si componentele (inclusiv sigurantele) ale sistemului apar in ordine normala, conectati scanerul (sau cititorul de coduri) la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile memorate.

Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.

Dupa ce codurile sunt sterse, porniti si conduceti vehiculul pentru a vedea daca codul reapare. Daca codul nu revine imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.

Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare pentru diagnoza si in cazuri extreme pot sa inrautateasca situatia inainte de un diagnostic corect.

Acest cod apare doar la modelele ce folosesc un sistem de transmisie automata. Daca acest cod apare la un vehicul cu transmisie manuala, un PCM este defect. Acest cod este doar informativ si nu se refera la o componenta a sistemului.

Cand acest cod este stocat, acesta indica pur si simplu ca un alt cod de eroare a transmisiei a fost stocat sau ca o problema a aparut la sistemul de transmisie. Majoritatea vehiculelor echipate cu sistemul OBD2 utilizeaza un PCM, sistemul de comanda a motorului si a transmisiei fiind integrate intr-o singura unitate, unele modele utilizeaza un modul separat de comanda a motorului (ECM) si un modul de comanda a transmisiei (TCM). Atunci cand TCM detecteaza o defectiune a unui senzor, a unui intrerupator sau solenoid, transmite acest cod catre ECM.

Chiar si cand modulul de control al motorului si al transmisiei sunt integrate, unele modele utilizeaza acest cod pentru a activa aprinderea martorului de service in bordul masinii si pentru a face transmisia sa intre in modul “limp in”.

In modul “limp in” presiunea este nu este citita de modulul electronic astfel incat presiunea maxima a pompei sa poata fi mentinuta. Presiunea maxima a pompei este necesara pentru a permite schimbarea treptelor de viteza. In modul “limp in” schimbarea treptelor poate fi problematica. Incepeti diagnosticarea acestui cod prin diagnosticarea si repararea tuturor celorlalte coduri de transmisie.

Exista posibilitatea ca, odata ce codurile celelalte sunt reparate, acest cod sa nu mai revina deoarece este un cod informativ.

Citeste si...
Ce este franarea prin cablu si cum functioneaza aceste sisteme?
Ce este franarea prin cablu si cum functioneaza aceste sisteme?

Marea majoritatea a automobilelor pe care le vedem pe sosea folosesc un sistem de frana hidraulic, care functioneaza pe baza unui...

Este necesara detinerea de procura pentru autoturismul care nu este proprietate personala, in conditiile intrarii cu acesta in Grecia?
Este necesara detinerea de procura pentru autoturismul care nu este proprietate personala, in conditiile intrarii cu acesta in Grecia?

In grupurile de profil se remarca, in repetate randuri, o intrebare legata de modalitatea intrarii in Grecia cu un autoturism care...

Nu ai voie sa faci aceste lucruri cand semaforul intermitent este verde
Nu ai voie sa faci aceste lucruri cand semaforul intermitent este verde

In fiecare oras intalnim semafoare intermitente catre dreapta. Din pacate, rolul acestora si modul corect in care soferul trebuie...

Acest document nu mai trebuie prezentat in cazul unui control in trafic
Acest document nu mai trebuie prezentat in cazul unui control in trafic

Vesti noi pentru conducatorii auto – acest document nu mai trebuie prezentat in cazul unui control in trafic RCA-ul sau asigurarea...