Cod eroare OBD2 P0704

Cod eroare OBD2 P0704

Acest cod se refera la eroarea circuitului de intrare al intrerupatorului ambreiajului.

Indicator

PCM a detectat o defectiune in circuitul de intrare al comutatorului ambreiajului. Circuitul de intrare a comutatorului ambreiajului este denumit comotatorul de pornire a ambreiajului, deoarece trebuie sa fie inchis pentru pornirea starterului. Acest cod apare doar la modelele cu transmisie manuala. Daca acest cod apare la un model de masina cu transmisie automata, atunci este posibil ca modulul PCM sa fie defect.

Setarea parametrilor de cod

Daca PCM detecteaza o citire anormala a tensiunii sau a rezistentei circuitului de intrare al comutatorului ambreiajului, un cod de eroare va fi stocat si un martor ce indica o defectiune se va aprinde in bordul masinii.

Simptome cod eroare OBD2 P0704

Simptomele pot fi un cod de eroare stocat si un martor de service aprins in bordul masinii dar si motorul sa nu porneasca.

Cauze comune cod eroare OBD2 P0704

Cele mai frecvente cauze ale aparitiei acestui cod sunt din cauza unui intrerupator al ambreiajului defect. Alte cauze pot fi la cablajul sistemului si la conectorii electrici.

Diagnoze gresite comune

Tehnicienii raporteaza ca starterul/solenoidul este schimbat in mod eronat, cand de fapt problema este la intrerupatorul de pornire a ambreiajului.

Diagnoza cod eroare OBD2 P0704

La majoritatea modelelor echipate cu sistemul OBD2, comutatorul de intrare al ambreiajului este utilizat pentru a inchide circuitul intre comutatorul de aprindere si ansamblul solenoidului de pornire. Acest intrerupator este de tipul on/off si este amplasat langa pedala de ambreiaj. Unele modele plaseaza intrerupatorul direct pe bara pedalei si utilizeaz punctul de pivotare ca punct de sprijin pentru a deplasa contactele si a deschide/inchide circuitul.

Mai multe instrumente vor contribui la diagnosticarea cu succes a acestui cod.

Un scaner adecvat si un volt/ohmmetru digital vor fi esentiale in realizarea unui diagnostic reusit al acestui cod. Incepeti cu o inspectie vizuala a tuturor cablurilor si conectorilor.

Reparati sau inlocuiti cablajul, conectorii si componentele deteriorate, deconectate, scurtcircuitate sau corodate, dupa caz.

Retestati intotdeauna sistemul dupa ce reparatiile au fost finalizate pentru a asigura succesul. Daca toate cablurile, conectorii si componentele (inclusiv sigurantele) ale sistemului apar in ordine normala, conectati scanerul (sau cititorul de coduri) la conectorul de diagnosticare si inregistrati toate codurile memorate.

Aceste informatii pot fi extrem de utile in diagnosticarea conditiilor intermitente care ar fi putut contribui la stocarea acestui cod.

Dupa ce codurile sunt sterse, porniti si conduceti vehiculul pentru a vedea daca codul reapare. Daca codul nu revine imediat, este posibil sa aveti o conditie intermitenta.

Conditiile intermitente se pot dovedi a fi o provocare pentru diagnoza si in cazuri extreme pot sa inrautateasca situatia inainte de un diagnostic corect.

Daca codul se intoarce imediat, verificati tensiunea bateriei de pe parte de intrare a intrerupatorului. Daca nu exista tensiune de intrare, deconectati toate modulele de comanda si verificati continuitatea intre siguranta si circuitul de intrare al comutatorului. Reparati circuitele intrerupte sau scurtcircuitate, dupa cum este necesar. Daca exista tensiune de intrare la comutatorul ambreiajului, apasati ambreiajul si testati daca exista si tensiune de iesire. Daca aveti tensiune de intrare si nu aveti tensiune de iesire (cand ambreiajul este apasat), atunci este posibil ca intrerupatorul ambreiajului sa fie defect. Reparati sau inlocuiti intrerupatorul dupa cum este cazul si retestati sistemul. Daca exista tensiune de iesire a intrerupatorului, verificati continuitatea circuitului si rezistenta intre intrerupator si PCM. Reparati circuitele intrerupte sau scurtcircuitate si conectorii electrici.

Daca toate circuitele coincid cu specificatiile producatorului, atunci este posibil ca modulul PCM sa fie defect. Retineti ca defectarea PCM-ului este rara si inlocuirea acestuia necesita reprogramarea.

Citeste si...
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?
Este posibil sa repari o pana de cauciuc?

Beculetul care monitorizeaza presiunea din anvelope s-a aprins in bord. Inainte de a realiza ceea ce se intampla, auziti sunetul f...

Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?
Este sigur sa conduci daca motorul da rateuri?

Astazi o sa scriem despre un motor sau mai exact un cilindru care da rateuri. Acest fenomen apare atunci cand ai un amestec de aer...

Este sigur sa conduci cu un motor gripat?
Este sigur sa conduci cu un motor gripat?

Exista numeroase motive care pot duce la functionarea incorecta a motorului: injector infundat sau care nu functioneaza in parame...

Este periculos sa conduci cu un etrier blocat?
Este periculos sa conduci cu un etrier blocat?

Etrierul este o piesa foarte importanta a sistemului de franare, pentru ca el este cel care actioneaza placutele de frana si le ti...