Trebuie sa pleci urgent din localitate si imediat ce ai accelerat mai tare si esti in linie dreapta, observi ca masina trage tare intr-o parte.
Trebuie sa tii volanul rotit un pic pentru a tine masina dreapta. Ce se intampla? Trebuie sa ajustezi unghiul de fuga.
Care sunt semnele unui unghi de fuga nealiniat?
-
tocirea neuniforma a pneurilor;
- volanul trage intr-o parte;
- volanul trebuie rotit un pic pentru a tine masina in linie dreapta;
-
anvelopele scot un sunet ca de scartait cand virezi la viteze foarte mici.
Odata ce ai observat ca masina ta are una din simptomele de mai sus, este timpul sa te indrepti catre un service. Pentru un diagnostic corect, s-ar putea sa trebuiasca sa raspunzi la cateva intrebari:
-
Cand ai observat prima data problema? Problema a aparut deodata sau starea s-a agravat cu timpul?
- Cat de des se intampla? Poate masina trage de volan doar cand mergi pe un drum inclinat sau poate se intampla doar atunci cand franezi.
- Cand a fost ultima oara cand ai facut presiunea rotilor? Sau cand ai rotit ultima oara rotile intre ele?
- Ai inlocuit vreodata pneurile sau parti ale sistemul de directie sau suspensie? Discutand cu mecanicul despre eventualele probleme sau reparatii din trecut poti identifica mai usor problema actuala.
Sursa foto: telegraph.co.uk