Nu este foarte greu sa ne dam seama ca filtrul de aer al unei masini de teren care este folosita numai pentru Off-road va trebui sa fie mult mai des schimbat decat al unei masini care circula numai in oras. Filtrul de aer atrage cu timpul praf, frunze si tot felul de reziduuri.
Aerul ajunge in filtru printr-o conducta care in fata are cateva deschizaturi care trag aerul atmosferic.
In conditii de praf sau in conditii extreme cum ar fi vijelii sau furtuni, prin acele orificii multe reziduuri isi vor face loc.
Incearca sa parchezi masina intr-un loc ferit sau in garaj pentru a evita intrarea reziduurilor in orificiile conductei de aer. Poti sa parchezi masina in fata unui santier si atunci cand o vei porni in filtru vor ajunge bucati de polistiren, praf in exces, hartii poate chiar si mici ambalaje. De aceea este foarte important sa parchezi masina intr-un loc ferit.
Chiar daca faci tot posibilul ca filtrul masinii tale sa ramana cat mai curat, nu poti influenta mediul sau conditiile de trafic. De aceea este important sa verifici conditia filtrului de aer al masinii tale cand mergi la revizie. Ideal este sa schimbi filtrul la 20 -30 de mii de km parcursi.
Sursa foto: colonyoneauto.com