Acest motor a aparut in 2004 ca un nou motor pentru Mercedes-Benz SLK 350 R171. Seria M272 este noua generatie de motoare V6 Mercedes. Motorul de 3,5 litri a venit sa inlocuiasca motoarele vechi M112 E32 si M112 E37.
Motorul M112 se afla la baza motorului M272. Exista un bloc motor din aluminiu cu un unghi de 90 de grade, tije de otel forjate din otel si pistoane usoare. Dimensiunea dintre cilindri este de 106 mm. Motorul M272 are de asemenea un arbore de echilibrare in interiorul blocului motor.
Motorul are capete cilindrice din aluminiu cu patru valve pe cilindru si doi arbori cu came (DOHC) deasupra. Diametrul supapei de admisie este de 39,5 mm, de evacuare - 30 mm.
Motorul a fost echipat cu toate tehnologiile moderne de dezvoltare a motorului. Motorul a primit sistemul de reglare variabila a valvelor, colectorul de admisie a geometriei variabile, tacheti hidraulici, lantul de distributie dubla si sistemul electronic Bosch ME 9.7.
Motoarele M273 E46 si M273 E55 fac parte din aceasta singura familie. Noua versiune a modelului M272 V6, numit M276 DE35, a iesit in 2011.
Producator: Stuttgart-Bad Cannstatt Plant
Anii de productie: 2004-2013
Aplicabilitate
C 350 W203, C 350 W204, CLK 350 C209, CLS 350 W219, GLK 350 X204, E 350 W211, E 350 W212, ML 350 W164, S 350 W221, SL 350 R230, SLK 350 R171, Sprinter, Viano 3.5/Vito 126, R 350, CLC 350
Probleme ale motorului M272 KE/DE 35 3.5l si fiabilitate
Pierderi de ulei
galeriei de admisie
Citeste si despre: motorul M40B16 de la BMW
Sursa foto: australiancar.reviews, en.wikipedia.org
Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!