Despre motorul QR20DE de la Nissan

Despre motorul QR20DE de la Nissan

Motorul Nissan QR20DE este un motor de 2.0 litri, care inlocuieste vechiul motor renumit SR20DE.

QR20DE are un bloc de cilindri din aluminiu. Acesta a primit bobinele individuale de aprindere, acceleratia electronica, chiulasa modificata, sistemul de distributie variabila a valvelor pe arborele cu came, arborii de echilibrare pentru o functionare usoara si alte mici atingeri si modificari. QR20DE nu are tacheti hidraulici. Reglarea valvei pentru ventil este necesara la fiecare 120.000 de km.

QR20DE nu este atat de fiabil ca predecesorul sau. Producatorul spune ca garantia motorului este de 250.000 de km. Daca veti schimba uleiul de motor mai des decat programul de service necesita, conduceti foarte atent si bland, exista o sansa nedorita de a obtine 150.000 kilometri.

Pentru a rezuma, desigur, motorul QR20DE a devenit mai modern si avansat din punct de vedere tehnologic, dar multi oameni prefera vechiul SR20DE, datorita fiabilitatii si simplitatii acestuia.

Este mai puternic motorul de 2,5 litri QR25DE din seria QR. Mai tarziu, un alt motor de doi litri MR20DE a inlocuit motorul QR20DE.

Specificatii motor

Producator: Nissan Shatai Kyushu, Nissan Shatai Shonan, Nissan Shatai Kyoto Anii de productie: 2000-prezent Material bloc cilindru: Aluminiu Material cap cilindru: Aluminiu Tipul combustibilului: Benzina Sistem de alimentare: Injectie de combustibil electrica Configuratie: In linie Numarul de cilindri: 4 Supape pe cilindru: 4 Schema de comanda a supapelor: DOHC Diametru, mm: 89.0 Cursa, mm: 80.3 Capacitate, cc: 1998 Tipul motorului cu combustie interna: In patru timpi cu aspiratie naturala Rata compresiei: 9.9: 1

Aplicabilitate: Nissan Primera, Nissan X-Trail, Nissan Teana, Nissan Serena, Nissan Wingroad, Nissan Avenir, Nissan Prairie

Probleme ale motorului Nissan QR20DE si fiabilitate

  1. Lantul de distributie intins. Acest dezavantaj este potrivit pentru primul an de productie. Lantul nou va va permite sa uitati de orice problema cu acesta.
  2. Scurgeri de ulei de pe chiulasa. Aceasta problema se rezolva prin instalarea garniturii noi.
  3. Acest motor este greu de pornit pe vreme rece.
  4. Catalizatorul are o durata de viata scurta.
  5. Termostatul este un exemplu de fiabilitate si puteti supraincalzi rapid noul bloc din aluminiu.

Sursa foto: engine-specs.net

Citeste si...
Despre motorul QG18DE de la Nissan
Despre motorul QG18DE de la Nissan

Motorul QG18DE este identic cu motorul QG16DE de 1,6 litri, dar are diametrul mai mare (80,0 mm). Ca urmare, deplasarea este de 1,...

Despre motorul QR25DE de la Nissan
Despre motorul QR25DE de la Nissan

Motorul QR25DE de 2,5 litri este tehnic copia lui QR20DE, cu exceptia catorva detalii. Motorul are un alt arbore cotit, iar acum c...

Despre motorul VK56DE de la Nissan
Despre motorul VK56DE de la Nissan

Motorul VK56DE a aparut in 2003 ca ​​unitate de putere pentru modelul Nissan Armada de pe piata americana. Motorul este fabricat i...

Despre motorul VQ30DE de la Nissan
Despre motorul VQ30DE de la Nissan

Nissan a inceput productia primului mare motor al seriei VQ in 1994. A fost motorul VQ30DE. Motorul a inlocuit VG30DE si VE30DE. M...