Motorul 2.0 TDI apartine familiei EA188. Acest motor este un motor TDI de 1.9 litri redezvoltat. TDI-ul de 2.0 litri a fost primul motor diesel Volkswagen cu patru supape pe cilindru utilizat in 2004 pe Golf si Passat.
Blocul cilindric este fabricat din fonta cenusie. Deplasarea sporita a motorului a fost realizata prin redimensionarea gaurii pana la 81,0 mm. Motorul are arbori de echilibrare, arbori cotiti din otel forjat si bare de otel forjate din otel forjat, de asemenea.
motorul Volkswagen Audi 2.0 TDI
. Caracteristica remarcabila este aceea ca cureaua de distributie actioneaza impreuna arborii cu came de evacuare si cei de admisie.
Motorul este echipat cu sistem de alimentare cu combustibil Pumpe Duse (PD) direct (DI) (nu Common Rail) si turbocompresor realizat de Garrett.
Specificatii motor
Producator
Anii de productie
2004-prezent
Material bloc cilindru
Fonta
Material chiulasa
Aluminiu
Tipul combustibilului
Motorina
Configuratie
In linie
Numarul de cilindri
4
Supape pe cilindru
4
Schema de comanda a supapelor
DOHC
Diametru, mm
81.0
Cursa, mm
95.5
Capacitate, cc
1968
Tipul motorului cu combustie interna
In patru timpi cu turbocompresor
Rata compresiei
18.0
Putere, HP
140-170/4000-4200
Cuplu
236-258/1750-2500
Greutate motor
Ordine de aprindere
1-3-4-2
Ulei de motor
VW 505.00, VW 507.00 - 5W-30, 5W-40
Capacitate ulei de motor, litri
3.8
Aplicabilitate
Audi 8P A3, Audi B7 A4, Audi B8 A4, Audi C6 A6, Jeep Patriot 2.0CRD (2007), SEAT Leon Mk2, Skoda Octavia (2008), Skoda Superb (2009), Volkswagen Golf Mk5, VW Jetta Mk5, Volkswagen Touran, VW Passat B6
Probleme ale motorului 2.0 TDI PD Wolkswagen si fiabilitate
1. Arborele de antrenare a pompei de ulei a avut un defect. Pompa de ulei opreste functionarea si primul lucru care se va rupe este turbocompresorul.
2. Nivel ridicat de ulei. Filtrul de particule este o problema. Cand filtrul de particule se infunda cu funingine, combustibilul din motor nu se arde complet si se scurge in baia de ulei. Asta creste nivelul de ulei.
Citeste si despre:
components.ads.article.code15Sursa foto: youtube.com
Articolul nu are nici un comentariu. Fii primul care comenteaza!