Martor presiune ulei aprins in bord?

Martor presiune ulei aprins in bord?

Cand martorul de presiune a uleiului se aprinde, puteti paria ca exista un motiv. Ar putea fi ceva la fel de simplu ca nivelul uleiul scazut, sau ar putea fi un indiciu al problemelor grave ale motorului. Problema este ca nu stim daca problema este serioasa sau nu, asa ca cea mai buna cale de actiune este sa trageti imediat pe dreapta si sa opriti motorul. Acest lucru se datoreaza faptului ca, in cazul in care presiunea uleiului scade la zero, va puteti deteriora motorul pana la punctul in care veti avea nevoie de reparatii semnificative si poate chiar sa inlocuiti motorul.

Deci, ce cauzeaza aprinderea martorului de presiune a uleiului? Ar putea fi o serie de lucruri:

Nivelul scazut al uleiului ar putea fi cauza. Acest lucru este cel mai simplu pentru a corecta - faceti plinul de ulei si urmariti daca lumina se stinge, si daca acest lucru se intampla, puteti reveni la drum.

O pompa de ulei defecta ar putea fi, de asemenea, vinovatul. Daca nivelul de pe joja se afiseaza intre "adaugati" si "plin", iar apoi motorul functioneaza zgomotos, trebuie sa opriti condusul pana cand problema poate fi remediata. Am putea avea de-a face cu o pompa de ulei defecta.

Pe de alta parte, daca nivelul este intre "adaugati" si "plin", iar apoi motorul functioneaza in liniste, am putea avea o unitate de expediere a presiunii de ulei, un comutator de lumina sau un indicator de presiune al uleiului. Puteti sa conduceti in siguranta pana acasa si mai apoi sa remediati acest lucru, dar daca motorul incepe sa sune zgomotos, opriti-va imediat si apelati la o platforma auto. 

Citeste si despre: presiunea uleiului este ridicata

Ati putea avea, de asemenea, scurgeri de ulei pe la garnituri sau sigilii. Veti avea nevoie sa va reumpleti motorul cu ulei si, din nou, puteti sa conduceti spre casa in siguranta. Asigurati-va ca inlocuiti garniturile de ulei sau garnituri de schimb, deoarece daca acestea dau pe afara toate dintr-o data s-ar putea termina destul de repede cu motorul si reparatia va costa mai mult decat un set de garnituri.

O alta cauza posibila ar putea fi segmentii pistoanelor. In acest caz motorul trebuie desfacut si inspectat de aproape, sa vedem daca si camasile cilindrilor au fost afectate sau doar segmentii trebuie inlocuiti.

Deci, este sigur sa conduci cu martorul de presiune a uleiului aprins? In functie de cauza, puteti sa conduceti in siguranta pentru o perioada suficient de lunga pentru a determina problema exacta si remedierea ei de catre un service din apropiere.

Citeste si despre: presiunea uleiului de motor scazuta

Sursa foto: medium.com

Articole similare
Eroarea senzorului de presiune in roti

Eroarea senzorului de presiune in roti

In acest articol vom prezenta cauza erorii senzorului de presiune in roti cat si presiunea ideala a pneurilor masinii dumneavoastra.

Presiune ridicata a uleiului

Presiune ridicata a uleiului

In cazul in care masina dumneavoastra se confrunta cu o presiune ridicata a uleiului, cu siguranta trebuie sa remediati in cel mai scurt timp problema.

13 cei mai importanti martori de bord

13 cei mai importanti martori de bord

In acest articol am decis sa va prezentam cei mai importanti si comuni 13 martori de bord pentru a sti cu ce va confruntati cand se aprind.

Prea mult ulei in cutia de viteze?

Prea mult ulei in cutia de viteze?

In momentul in care trebuie sa completati lichidul de transmisie, exista posibilitatea sa adaugati mai mult lichid de transmisie decat ar fi necesar.

Este sigur sa conduci cu martorul TPMS aprins?

Este sigur sa conduci cu martorul TPMS aprins?

Martorul TPMS ( Tire Pressure Monitoring System ) te alerteaza atunci cand presiunea din pneu ( sau pneuri ) este prea mica.

4 probleme care aprind martorul presiunii de ulei

4 probleme care aprind martorul presiunii de ulei

Exista mai multe motive din cauza carora martorul de presiune a uleiului se aprinde in bordul masinii.

Senzor de presiune in galerie, MAP: Simptome, rol si localizare

Senzor de presiune in galerie, MAP: Simptome, rol si localizare

Senzorul de presiune al colectorului, cunoscut si sub denumirea de senzor de presiune absoluta, este parte integranta a sistemului motorului vehiculului.

Schimbul de ulei

Schimbul de ulei

Motoarele mai vechi si motoarele cu kilometraj mare au o toleranta mai scazuta, de aceea e nevoie de schimbarea uleiului mai des.

Totul despre consumul de ulei al masinii

Totul despre consumul de ulei al masinii

Unii soferi sustin faptul ca motoarele pe benzina consuma mult mai mult ulei ca cele diesel, iar alti soferi sustin exact contrariul.

Despre schimbul de ulei

Despre schimbul de ulei

Cele mai multe masini care ajung intr-un service auto, au nevoie de efectuarea schimbului de ulei si a filtrelor.

Ce sa faci cand se aprinde becul de la ulei?

Ce sa faci cand se aprinde becul de la ulei?

Conduci linistit si deodata observi ca becul ce tine de sistemul de ulei, din bordul masinii, se aprinde.

Exista ulei de motor de vara si ulei de iarna?

Exista ulei de motor de vara si ulei de iarna?

Un ulei multivascozitate este ideal pentru proprietarii atenti care isi doresc sa prelungeasca nu numai viata automobilului cat si performanele acestuia.

Senzorul de presiune a aerului conditionat  (AC)

Senzorul de presiune a aerului conditionat (AC)

In acest articol vom discuta despre senzorul de presiune a aerului conditionat, problemele acestuia cat si despre costul inlocuirii acestuia.

Lubrifierea motorului de catre ulei

Lubrifierea motorului de catre ulei

Uleiul este un lichid esential in motorul masinii dumneavoastra. Uleiul de motor lubrifiaza piesele motorului si impiedica supraincalzirea.

Ce se intampla daca pui ulei 5W-30 in loc de 5W-20?

Ce se intampla daca pui ulei 5W-30 in loc de 5W-20?

Mai multe detalii despre ce ulei trebuie sa folositi veti gasi in manualul masinii. Producatorii va vor spune detaliat ce ulei sa folositi, inclusiv in perioade reci.

Martorul de bord al sistemului de control al tractiunii

Martorul de bord al sistemului de control al tractiunii

Daca apare vreo problema la sistemul de tractiune, atunci masina nu va putea sa ramana stabila pe sosea.

Ulei pentru motoare cu kilometri multi

Ulei pentru motoare cu kilometri multi

Va recomandam sa folositi un ulei special pentru varsta masinii, ulei produs cu niste calitati ce vor preveni problemele inerente ce tind sa apara.

Senzor presiune combustibil: Ce este si ce face?

Senzor presiune combustibil: Ce este si ce face?

Senzorul de presiune combustibil este o veriga slaba a sistemului de alimentare cu combustibil, el putand sa cedeze de la temperaturi inalte.

Semne ca masina necesita revizie si schimb de ulei

Semne ca masina necesita revizie si schimb de ulei

Fiecare masina are nevoie de schimburi de ulei si de revizii. Uleiul este esential pentru lubrifierea si racirea componentelor metalice ale motorului.

Tipuri de filtre de ulei

Tipuri de filtre de ulei

Afla cate tipuri de filtre de ulei exista si care ar putea fi cel mai potrivit pentru masina ta.

Ulei motor: sintetic sau natural?

Ulei motor: sintetic sau natural?

Cand circula uleiul prin motor, poate aduna reziduri. Dupa o perioada uleiurile normale aduna gunoaie care scad din eficienta motorului.

Ulei de motor artificial vs traditional

Ulei de motor artificial vs traditional

Cand circula uleiul prin motor, poate aduna gunoaie. Dupa o perioada cele normale aduna gunoaie care scad din eficienta motorului.

Ce ulei de servodirectie sa alegi?

Ce ulei de servodirectie sa alegi?

Sfatul nostru este sa cumparati mereu ulei de inalta calitate pentru a va proteja sistemul hidraulic ( in cazul nostru sistemul de servodirectie).

Semne ca masina ta are nevoie de un schimb de ulei

Semne ca masina ta are nevoie de un schimb de ulei

Masina scoate un ticait cand porneste? Ralanti-ul este dur? Masina accelereaza incet? La motor se aude o bataie?

P0003 controlul cantitatii de combsutibil. Eroare presiune joasa

P0003 controlul cantitatii de combsutibil. Eroare presiune joasa

Pentru codul de eroare P0003, problema este ca regulatorul de combustibil citeste o presiune mai joasa decat cea normala, mult sub medie.

P0004 controlul cantitatii de combsutibil. Eroare presiune inalta

P0004 controlul cantitatii de combsutibil. Eroare presiune inalta

Pentru codul de eroare P0004, problema este ca regulatorul de combustibil citeste o presiune mai inalta decat cea normala, mult peste medie.

De ce se murdareste filtrul de ulei?

De ce se murdareste filtrul de ulei?

Cand trebuie schimbat filtrul de ulei si care este rolul lui?

Cele mai bune curatitoare cu presiune pentru masina ta

Cele mai bune curatitoare cu presiune pentru masina ta

De multe ori spalarea masinii este o sarcina plictisitoare si care dureaza mult timp. Cu spalatoarele sub presiune timpul nu va mai fi o problema.

De ce se opreste masina in mers?

De ce se opreste masina in mers?

O masina niciodata nu se opreste in mers din senin, ci va transmite diferite semnale de avertizare inainte.

Simptome ale pompei de ulei care ar trebui sa te ingrijoreze

Simptome ale pompei de ulei care ar trebui sa te ingrijoreze

Desi nu este una dintre reparatiile cele mai frecvent intalnite, schimbarea pompei de ulei s-ar putea sa survina la un moment dat.