Daca detii o masina deja de ceva vreme, stii ca defectiunile sunt parte din viata de zi cu zi si lucrurile crapa unde te astepti mai putin. Daca abia acum consideri achizitionarea unei masini, este mai bine sa fii constient din start de posibilele probleme care pot aparea si cum sa le previi cat mai bine.
Un rezervor spart nu este o problema foarte populara sau des intalnita intrucat durata de viata a rezervorului auto este destul de lunga, insa cu siguranta nu vei vrea sa ai de a face cu ea. Vestea buna insa e ca nu te va costa o avere sa repari un rezervor spart sau crapat.
Citeste si despre: de ce sa nu circuli cu putin carburant in rezervor
Una dintre cele mai dese cauze care pot duce la fisurarea rezervorului este ca acesta a intrat in contact cu un obiect ascutit, pietre de exemplu, care se poate sa fi ricosat de la roti. Chiar daca crapaturile sau fisurile nu sunt, in stadiul incipient, extrem de mari, trebuie neparat sa intervii cat de curand, inainte sa se agraveze problema.
epinde de regiune, coroziunea poate afecta rezervorul tau mai mult decat te-ai astepta. Trebuie sa acorzi atentie locului exact de unde provine scurgerea, inainte ca treaba sa se agraveze.
Prima varianta, si cea mai evidenta, mai ales daca nu ai cunostinte aprofundate legate de masin este sa apelezi la un service sau la mecanicul tau pentru a-i face o revizie masinii. Poate acestia vor opta sa inlocuiasca complet rezervorul, daca daunele suferite sunt mult prea mari si ireparabile. Oricum, inainte de a interveni personal, este bine sa consulti parerea unui specialist in domeniu.
Insa in multe cazuri poate ai cunostintele necesare si nu vrei sa arunci o gramada de bani pentru a apela la un mecanic. Vestea buna e ca daca vrei sa te avanti in rezolvarea problemei pe cont propriu, vei economisi o gramada de bani, insa pentru siguranta ta trebuie sa intelegi exact mersul lucrurilor pentru a putea interveni eficient si corect.
Citeste si despre: apa in rezervorul de combustibil al masinii
- Un prosop sau o carpa curata;
- Masca;
- Ochelari de protectie;
- Un cric;
- Smirghel;
- Chit reparator epoxi, chit reparator rezervor combustibil (vei gasi mai multe variante);
- Degresant sau alcool tehnic;
- Manusi de bucatarie sau din vinil;
Primul pas pe care va trebui sa il faci este sa ridici masina destul de mult incat sa poti insera lejer o capra sub, pe care sa se sprijine. Pe urma trebuie sa te asiguri ca masina se sprijina in capra si poti sa incepi interventia fara probleme, mergand sub masina.
Nu uita ca in multe cazuri fisurile din rezervor sunt aproape microscopice, astfel va trebui sa fii foarte atent sa localizezi exact problema, fisura de unde se scurge combustibilul.
Folosind smirghelul, incearca sa netezesti zona din jurul fisurii, aproximativ cativa centimetri de fiecare parte.
Acum intra in discutie sa ai un prosop curat cu care vei putea curata zona. De asemenea, nu te sfii de la a folosi alcool tehnic sau degresant pentru a fi sigur ca scapi de toate impuritatile.
Pentru a folosi acest chit, mai ales daca e prima data, vei avea nevoie, cu siguranta, de manualul utilizatorului. Trebuie sa pui laolalta componentele din cele doua tuburi si sa aplici repede, inainte ca aceasta combinatie sa se intareasca sau sa se usuce. Vestea buna e ca instructiunile de obicei le vei gasi pe ambalaj.
In acest moment va trebui ca din combinatia formata sa tai o bucata de aproximativ 3 centimetri si sa formezi un fel de con, cu baza mai lata si varful mai ingust.
In acest moment va trebui sa inserezi combinatia sub forma de con in fisura din rezervor. Trebuie sa folosesti combinatia pana cand inchide ermetic crapatura, iar restul compusului il poti aplica pe suprafata pe care ai netezit-o deja cu smirghelul. Putina apa poate ajuta ca procesul sa mearga mai usor.
Pentru ca munca sa fie completa, trebuie sa verifici daca interventia a fost una de succes. Incearca sa alimentezi masina, cum ai face de obicei, si pe urma fii atent la posibile scurgeri de combustibil. In cazul in care ai urmat insa pasii descrisi mai sus, ar trebui sa ai un rezervor nou nout pe care sa te poti baza.
Tine insa minte ca niciodata nu e o posibilitate buna sau de recomandat sa conduci o masina care are o fisura in rezervor. Problemele pot fi foarte grave si poti ajunge chiar la o explozie, in cele din urma. Astfel, fie ca apelezi la un mecanic sau incerci sa remediezi problema de unul singur, niciodata nu pierde timpul. Mai bine rezolva din timp pentru a conduce in siguranta!
Citeste si despre: cata benzina trebuie sa am in mod normal in rezervor
Sursa foto: imgur.com, instructables.com, shop.advanceautoparts.com,
In general, veti putea conduce intre 50 si 80 de km chiar si dupa aprinderea martorului de combustibil.
n continuare va prezentam cele mai cunoscute 8 metode presupuse de a face economie de combustibil si va oferim detalii cu privire la eficienta acestora.
Costurile detinerii, dar si intretinerii unui autovehicul pot ajunge destul de ridicate in ziua de azi ca urmare a cresterii costurilor combustibilului.
In cazul in care circuli cu masina ta chiar si cand aceasta iti da de inteles ca nu prea mai ai combustibil, pot aparea probleme destul de grave.
O spartura in parbriz poate aparea oricand, iar motivele pot fi numeroase: pietre care sar de la alte masini, schimbari de temperatura sau de presiune etc.
Conteaza cate benzina am in rezervor? Care este nivelul optim de combustibil in rezervor?
Este indicat ca la fiecare revizie sa ceri ca si sistemul de aprindere sa fie evaluat. Orice defectiune constatata precoce te poate scuti de probleme.
In acest articol veti citi cauzele ce determina ca apa sa ajunga in rezervorul masinii, problemele ce le poate cauza cat si rezolvarea acestor probleme.
Indiferent de constructor, sistemele de alimentare cu combustibil au cam acelasi principiu de functionare.
Cei mai multi conducatori auto sunt de parere ca, sa rulezi cu masina pana cand ai ajuns sa consumi intreg combustibilul din rezervor este ceva normal.
Cum sa cureti farurile matuite folosind pasta de dinti? Cum sa le cureti folosind detergent de geamuri si polish auto?
Exista 3 categorii de zgarieturi in functie de profunzimea lor - zgarieturi profunde, zgarieturi mici sau zgarieturi de suprafata.
O singura data. Conform legii in vigoare poti fi amendat o singura data pe luna indiferent de cate ori ai fost surprins de camere sau ai fost oprit de politie.
Cum sa faci masina sa consume mai putin? Aici gasesti 5 sfaturi utile pentru economie de combustibil.
Daca iti place sa sofezi, in mod sigur petreci o gramada de timp in masina. Prin urmare, este normal sa iti doresti sa ai o masina mai curata.
Cum sa faci masina ta sa consume mai putina benzina/motorina?
Cu siguranta ti s-a intamplat si tie sa mai lasi masina sa ajunga pana la nivelul minim de benzina sau motorina inainte de a face o vizita la benzinarie.
Folosirea necorespunzatoare a franelor, incalzirea incorecta a motorului sau ignorarea semnalelor de avertizare pot determina avarierea masinii.
Cum sa repari acasa un injector de combustibil. Afla care sunt problemele comune care apar la injectoare si care sunt simptomele lor.
In cazul in care deformarea are dimensiuni mari puteti achizitiona un sistem de tractiune pentru zonele deformate care va presupune perforarea caroseriei.
Afla cand trebuie sa schimbi filtrul de combustibil si ce rol are el pentru functionarea corecta a masinii.
Exista mai multe pompe de combustibil: cu diafragma, cu piston, pompe electrice submersibile sau pompe antrenate pneumatic.
Sfaturi de intretinere pentru sistemului de alimentare cu combustibil. Cum poti sa cureti piesele sistemului de alimentare cu combustibil?
Exista varianta in care poti repara singur masina. Daca ai mai facut mici reparatii si problema nu este una atat de grava poti incerca sa o repari singur
In articol gasiti diferenta dintre benzina si diesel, dar si intre diferitele cifre octanice si cetanice. Iti spunem ce sa alegi, benzina sau diesel.
Cand conduci pe pana, janta pune presiune mare pe anvelopa, stranguland-o intre janta si sosea.
Este ok sa merg cu o anvelopa cu petec? Pot face explozie?
Nu lasati apa de ploaie sa stagneze mult timp pe masina. Apa de ploaie poate sa influenteze in sens negativ vopseaua.
Una dintre problemele majore cu care ne confruntam in momentul de fata este reprezentata de problema poluarii.
Folosirea unor tehnici de spalare incorecte si a unor ustensile necorespunzatoare pot sa faca mult rau masinii tale.
Pentru a adauga un comentariu trebuie sa te autentifici.
Login