Motorul Volkswagen Audi 4.2 TDI

Motorul Volkswagen Audi 4.2 TDI

Motorul diesel V8 TDI de 4,2 litri se bazeaza pe versiunea de 4.0 litri. Primul V8 TDI a fost instalat in Audi A8 in 1999, si a fost versiunea de 3.3 litri. Motorul de 4.2 litri este ultima generatie a seriei V8 TDI.

Motorul are un bloc de cilindri din fonta cu acelasi spatiu de 90 mm si 90 de grade in forma de V ca versiunea de 4.0 litri. Motorul a imprumutat arborele cotit din otel forjat. Capetele cilindrilor au un design similar cu capetele de 3.0l V6 TDI.

Acestea sunt fabricate din aliaj de aluminiu, au patru supape pe cilindru, doi arbori cu came, tacheti hidraulici de ridicare. Motorul are lanturi de distributie cu un singur rand instalate in partea din spate a motorului. Acest lucru face foarte dificila inlocuirea acestora.

V8 TDI are sistemul de injectie combustibil Common Rail. Acest lucru permite reducerea consumului de combustibil si a emisiilor. Pentru o putere mai mare, motorul a fost echipat cu doua turbocompresoare de ultima generatie Garrett GT17 (presiunea este de aproximativ 2,5 bari), una pentru fiecare antet.

Aplicabilitate

Audi A4, Audi Q7, Volkswagen Touareg, Volkswagen Marine TDI 350-8, Porsche Cayenne.

Probleme ale motorului Audi 4.2 V8 TDI si fiabilitate

Motoarele diesel V8 4.2 TDI sunt excelente in ceea ce priveste fiabilitatea. Cu toate acestea, unii dintre ei au avut probleme cu galeria de admisie si acceleratia.

Toti rulmentii de axe, tije si parghii din interior au fost realizate din plastic pana in 2009, care se uzeaza foarte repede 100.000-120.000 km. Ca rezultat, puterea redusa si cuplul au fost reduse din cauza diferitelor lacune si inclinari.

Citeste si despre: motorul VW 2.5l TDI PD

Sursa foto: youtube.com

Articole similare

Ar putea fi ceva la fel de simplu ca nivelul uleiul scazut, sau ar putea fi un indiciu al problemelor grave ale motorului.

Semnele obisnuite ale bieletelor barei stabilizatoare defecte includ cloncanitul sau scartaitul in zona rotilor, o manevrare grea si un volan care joaca.

Deci, ce presupune revizia in zilele noastre? In mod normal, face parte din ingrijirea permanenta de rutina, de obicei odata la aproximativ 15.000 de km.

Acest cod se refera la eroarea circuitului releului PCM/ECM - tensiune scazuta.

Cauti o masina? Iti garantam cel mai mic pret de piata.