Este o eroare care tine de motorul masinii si apare la marci precum Ford, Dodge, Vauxhall, Volkswagen, Mazda, etc. Nu este un cod de eroare des intalnit si de obicei apare la motoarele diesel mai vechi si la cele common rail (CRD). La benzina apare la cele cu injectie directa.
El semnaleaza o problema la sistemul electric, mai exact la regulatorul de combustibil care este controlat electric. Sistemul de alimentare cu combustibil are multe componente printre care si pompa de combustibil ( pompa de inalte ) care este responsabila cu mentinerea unei presiuni in rampa de combustibil, inainte ca acesta sa ajunga la injectoare si ulterior in motor. Regulatorul de combustibil spune pompei la ce presiune trebuie sa mentina combustibilul. Pentru codul de eroare P0003, problema este ca regulatorul de combustibil citeste o presiune mai joasa decat cea normala, mult sub medie.
Acest cod este inrudit cu P0001, P0002 si P0004.
Pompa de inalta presiune se gaseste in componenta sistemului de injectie a motoarelor de generatie ceva mai noua care folosesc sistemul de injectie CR.
Presiunea scazuta a uleiului poate reprezenta una dintre cele mai mari probleme cu care este posibil sa se confrunte soferii.
Senzorul presiune turbo este o parte a motorului cu turbina care masoara si reguleaza presiunea aerului din galeria de admisie.
Controlul tractiunii este un sistem de siguranta al masinii, al carui scop este sa ajute mareasca aderenta anvelopelor pe suprafetele cu tractiune scazuta.
Este indicat sa verifici nivelul dar si presiunea uleiului la intervale periodice pentru a preveni aparitia oricaror defectiuni grave la motor.
In cazul in care masina dumneavoastra se confrunta cu o presiune ridicata a uleiului, cu siguranta trebuie sa remediati in cel mai scurt timp problema.
P0002 masurare solenoid de combustibil. Supapa autonomie/performanta ,ce simptome are masina cand apare codul de eroare P0002? Din ce cauze apare eroare P0002?
De ce sa alegi ca dotare a masinii si senzorul de presiune din roti? Cu ce te ajuta?
De multe ori spalarea masinii este o sarcina plictisitoare si care dureaza mult timp. Cu spalatoarele sub presiune timpul nu va mai fi o problema.
Dar odata cu avansarea tehnologiei masinile sunt tot mai echipate cu diverse sisteme de protectie care te vor ajuta sa mentii masina pe traiectorie.
Ar putea fi ceva la fel de simplu ca nivelul uleiul scazut, sau ar putea fi un indiciu al problemelor grave ale motorului.
Senzorul de presiune al colectorului, cunoscut si sub denumirea de senzor de presiune absoluta, este parte integranta a sistemului motorului vehiculului.
Controlul Tractiunii este necesar pentru a pastra aderenta pneurilor in conditii inselatoare.
Senzorul de presiune combustibil este o veriga slaba a sistemului de alimentare cu combustibil, el putand sa cedeze de la temperaturi inalte.
Aceasta eroare scoate in evidenta o problema la circuitul de actionare a pozitiei arborelui cu came "A" (cilindrul 1)
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a agentului frigorific al sistemului aerului conditionat - tensiunea de intrare scazuta.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a agentului frigorific al sistemului aerului conditionat - tensiunea de intrare ridicata.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a agentului frigorific al sistemului aerului conditionat - pierdere de sarcina.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a agentului frigorific al sistemului aerului conditionat.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a agentului frigorific al sistemului aerului conditionat - performanta slaba.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de temperatura a evaporatorului a sistemului a/c.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de temperatura a evaporatorului a sistemului a/c - performanta slaba.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de temperatura a evaporatorului a sistemului a/c - tensiune scazuta.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de temperatura a evaporatorului a sistemului a/c - tensiune ridicata.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de temperatura a evaporatorului a sistemului a/c - tensiune oscilanta.
P0006 se refera la circuitul de control al valvei "A" de inchidere fortata a alimentarii cu combustibil/ scazut.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a sistemului de franare.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a sistemului de franare - performanta slaba.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a sistemului de franare - tensiune scazuta.
Acest cod se refera la eroarea circuitului senzorului de presiune a sistemului de franare - tensiune ridicata.
Pentru a adauga un comentariu trebuie sa te autentifici.
Login