Probleme cu Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 150 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2006 - 2011, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
2
4
1
4
1
5
Ce probleme ai avut cu motorul?
Fulie vibrochen schimbata de doua ori, injectoare infundate, pompa servodirectie.
Turbina reconditionata si doua injectoare.
Motor schimbat din cauza unei bujii rupte in chiuloasa. Capatul bujiei a lovit in capul pistonului.
Filtru epurator - 300 lei, Fulie arbore cotit - 250 lei, Mufe injectoare - 100 lei.
Egr.. Tub intercooler.
Clapetele swirl au iesit din locas.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
190.000km, 4000 ron.
230.000 km, 2600 lei.
180.000km cost aproximativ 13.000RON.
Problemele au aparut la aproximativ 10000 km dupa achizitie iar reparatia m-a costat aproximativ 700 lei.
100000km…..250 euro.
Dupa vreo 6000 km de la achizitie, dar s-a rezolvat ieftin cu dopuri pentru anularea clapetelor swirl.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Ambreiaj si volanta schimbate.
Nu am avut.
Kit ambreiaj si volant schimbat deoarece patina si volantul avea bataie la rece.
Am avut probleme cu rulmentul din capacul cutiei ( problema generala la cutia m 32) de pe axul cu vitezele 5 si 6. Cost reparatie 120 lei. Am schimbat kitul ambreiaj impreuna cu volanta, pret : 2000 lei.
Absolut niciuna.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
180000km, 2700ron.
180.000 / 2300RON.
Problemele au aparut la aproximativ 20000 km dupa achizitie. Pretul total a fost in jur de 2500 lei.
Fara probleme.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Momentan nu am avut.
Mufele de la injectoare nu mai fac contact.
Niciuna.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Turbo reconditionat - 2500 Ron Injectoare reconditionate - 2400Ron.
Nici o alta problema.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
180.000 / 4900 RON.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Instalatia electrica.
Turbo/EGR/clapete admisie SWIRL.
1.Rulmentul din capacul cutiei de pe axul cu vitezele 5 si 6 care se uzeaza prematur din cauza ungerii necorespunzatoare, problema arhicunoscuta la cutia de viteze m32. 2. Supapa din vasul de lichid servodirectie pica in vas si nu mai face presiune pompa. 3. Mufele de la injectoare nu mai fac contact, se rezolva rapid cu un, spray de contacte. 4. Clapetele swirl se pot rupe. 5. Arcul de la pedala de ambreiaj. 6. Masticul de la panoul interior al usilor se usuca si intra apa in masina. 7. Rulmentul intermediar de la planetara dreapta se uzeaza prematur. 8. Articulatii sensibile.
Din auzite, rulmentii cutiei de viteze si farurile care bat foarte slab.
Nivelul de uzura al anvelopelor tale determina performantele acestora. Un pneu uzat afecteaza tot ce tine de tinuta de drum a auto...
Bateria masinii tale ar putea continua sa moara dintr-o varietate de motive, cum ar fi varsta, un alternator care nu functioneaza...
Propunerea inutilă a MAI de majorare a sancțiunilor rutiere. De ce sfidează șoferii români legea? Deoarece asta este voința statul...
Proiectul de lege care urmeaza a fi aprobat in Parlament, privind regimul circulatiei pe drumurile publice din Romania, aduce noi...
Lichidele care fac parte din angrenajul unui autoturism sunt esentiale pentru buna functionare a vehiculelor. Atunci cand unul din...