Probleme cu Audi A4 2.0 TDI 2004-2008
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2004 - 2008, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
3
3
3
4
3
4
2
4
4
2
3
Ce probleme ai avut cu motorul?
Am avut prezonul de la intinzatorul curelei de distributie, rupt, asta insemna schimbarea motorului sau schimbarea multor piese costisitoare.
Epuratorul de gaze. S-a infundat supapa de la epuratorul de gaze si facea presiune in motor si manca ulei.
Axul cu came, culbutori, oringuri, chiulasa, curea de accesorii, injectoare.
Am schimbat chiuloasa, cuzinetii si culbutorii.
Egr, s-a rupt rotita de plastica ce actioneaza clapeta fiind electric.
Turbo defectat, valva de la capacul de culbutori infundat.
Racitorul de gaze spart imi baga tot antigelul in motor. Senzor debitmetru motorul nu mergea rotund.
Sonda lamda, si dupa schimbul de ulei si filtre, o huruiala la transmisie.. inca nedepistat motivul (brat intinzator, pompa apa…nu stie nimeni).
Cu motorul nu am avut probleme.
In prima faza a cazut un injector, l-am schimbat, apoi a mai cazut unul, l-am schimbat, dupa care egr-ul a ramas blocat pe deschis, l-am schimbat, dupa 2000 km a cazut turbina si pompa de ulei, am crezut ca o iau razna.
Tampoanele de la motor. Pompa de ulei schimbata cum e pe model 1.9.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
18.000 km.
A aparut la 240000 si m-a costat 800 de lei piesa plus 100 lei manopera.
286.000 km.
260000.
305.000 km si a costat 600 lei.
200.000.
300000 km m-a costat 1000 lei.
La 215500….inca nu am remediat defectul.
273.000 km.
260.000 km si 1200 lei.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
N-am avut probleme.
Patinarea si blocarea ambreiajul la schimbarea vitezelor (kitul de ambreiaj impreuna cu volanta).
Nu am avut.
Cand am cumparat masina dupa un drum de 20 km s-a desprins o bucata din volanta care s-a blocat intre volanta si carcasa ambreiajului, a trebuit sa schimb tot ambreiajul.
Doar acest mormait la transmisie si se aprinde sonda lamda: motiv bank 2 oxigen problem.
Nu au fost probleme.
Ambreiajul incepuse sa patineze fix la 5.000 km dupa ce am achizitionat masina, l-am schimbat si cam atat.
Nu am avut.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
N-am avut.
270000 km si a costat 2500 lei.
…….nu am remediat.
Probabil 235.000 sau 230.000 km nu mai stiu sigur.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Modulul de confort.
0.
Nu au fost probleme.
Sincer, nu am avut nimic pe parte electrica din fericire.
Nu am avut.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
200.000 km.
.
Nu am avut.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Nu.
0.
Multe probleme la brate si directie, drumul spre serviciu, cam de 5 km, este praf, mai rau ca un drum forestier, asfalt turnat prost, petice proaste, gropi cu nemiluita. La asa strazi renuntam la masini si ne cumparam tancuri.
Tehnice, a cedat o planetara, in intersecție la Valcea, am ajuns in Bucuresti pe platforma si cam atat.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Nu.
288.000 km si 3000 lei.
.
225.000 km, reparația in sine, 600 de lei, a fost un surub si cutia de viteze care s-a spart din cauza acelui surub si 1000 de lei platforma.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Prezonul de la intinzatorul curelei de distributie.
Problemele la acest model sunt epuratorul de gaze, axul hexagonal de la pompa de ulei si axul cu came uzura prematura.
Injectoarele.
Injectoarele.
Pompa de ulei.
Pompa de ulei (hexagonul, asa am auzit, sper sa nu am si eu aceste probleme…curand).
Nu mi se pare sa aiba ceva probleme specifice.
Pompa de ulei si injectoarele.
Pompa de ulei si dpf la cele care au. Al meu e cu 2 axe si fara dpf.
Cei de la economie.hotnews.ro au realizat recent un reportaj, intr-o fabrica de reciclare a deseurilor electronice, de la Buzau. A...
A venit momentul să te desparți de mașina ta pentru a cumpăra una nouă? Dacă vrei să obții cel mai bun preț pentru ea sau dacă vre...
Daca va parcati masina in afara garajului, intr-un spatiu descoperit sau pe strada, va trebui sa o ingrijiti mai des pentru a-i me...
Automobilele moderne sunt dotate cu o multitudine de senzori si tehnologii moderne. FIecare are un rol predifint, iar functiile ac...
Obligatiile instituite in sarcina politistilor rutieri in momentul efectuarii controalelor in trafic Pasii procedurali pe care tre...