Bmw 320 td E46 150 cp probleme

BMW 3er
320 td (150 Hp)
2001 - 2005

Esti curios sa aflii ce probleme comune are BMW 3er 320 td (150 Hp)?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.

Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale BMW 3er 320 td (150 Hp), toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.

Toate problemele auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori verificati.

Cati bani costa reparatiile pe an?

In medie 1500-2500 lei

Ce probleme ai avut cu motorul? Detaliaza.

Gabriel Niculaiov
Gabriel Niculaiov a raspuns:
Imi fierbea apa in motor.
Haragoș Adrian
Haragoș Adrian a raspuns:
Mi s-a spart un furtun de la intercooler, a trebuit sa schimb filtrul epurator, niste saibe la injectoare.
Diaconu Ioan
Diaconu Ioan a raspuns:
Un piston topit, masina avea fluctuatii cand era statea la relanti+ tremura din cauza ca mergea in 3 pistoane.
Stefan
Stefan a raspuns:
Ax cu came rup si distributie rupta. Aparent din cauza unui mecanic a fostului proprietar, care nu a lucrat bine pe masina. Fulie vibrochen rupta, una din cauza uzurii si una din cauza calitatii proaste.
Savin Gil-Claudiu
Savin Gil-Claudiu a raspuns:
Am schimbat motorul din cauza clapetelor iar dupa ceva timp turbina.
Anton Dascalescu
Anton Dascalescu a raspuns:
Racord spart intre intercooler si motor. Revizie turbina.
Tanase Marius
Tanase Marius a raspuns:
Absolut nicio problema.
Andrei Emil
Andrei Emil a raspuns:
Arborele motor, injectoare, fulie arbore motor, sistem de admisie si evacuare.
Norbert futo
Norbert futo a raspuns:
Cu motorul pe norocul meu inca nu am avut probleme :).
Marinel Alexandru Marius
Marinel Alexandru Marius a raspuns:
Am schimbat fulia vibrochen deoarece mi s-a rupt.
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:
Termostatul de la racitor ul egr-ului a fost prin care a picat, s-a retezat pur si simplu. L-am schimbat (120lei) a mers ce a mers dupa care surpriza a inceput sa fiarba motorul si sa dispara apa din el. Am luat-o in ordinea logica, garnitura de chiulasa nu putea fi pentru ca este din otel triplu stratificat, deci practic antiglont imposibil de impuscat, termoflotul nu putea fi pentru ca nu baga ulei in apa, nu avea nici apa in ulei. Pana ce am constatat ca dadea apa pe evacuare din cauza racitorului de la egr.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

278000.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

240000 si a costat 2300 de lei.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Reparatia a costat 1000€ (motor schimbat+turbina), in vreo cateva mii de kilometri de la achizitia masinii.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Nu mai stiu km dar distributia a fost 4000 lei si fuliile 1700 lei.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

300.000 km in jur de 4000 de lei.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

240.000 km.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

200000 500€.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

La motor inca nu a aparut, da acuma am facut revizia totala si a costat 1300Lei numai cu piese de calitate.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Fulia vibrochen 500 lei, brate 700 lei, placute frana 300.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

360.000 km, pret total reparatie 950lei.

Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)? Detaliaza.

Gabriel Niculaiov
Gabriel Niculaiov a raspuns:
Haragoș Adrian
Haragoș Adrian a raspuns:
Niciuna pana acum.
Diaconu Ioan
Diaconu Ioan a raspuns:
Kit de ambreaj schimbat la cumparare, volanta undeva pe la 280 si cevaa de mii, cardanul care a facut un joc de mai mare dragul, in locul unde se leaga de puntea spate.
Stefan
Stefan a raspuns:
Fara probleme la transmisie. Insa, cardanului i s-a uzat o cruce si l-am dus la rectificat. Lucrare prost facuta pentru ca dupa vreo 1000 km s-a rupt cardanul acolo unde au lucrat baietii. Am luat alt cardan de pe dezmembrare.
Savin Gil-Claudiu
Savin Gil-Claudiu a raspuns:
Daca tot am schimbat motorul, am schimbat si cutia de la 5 trepte la 6.
Anton Dascalescu
Anton Dascalescu a raspuns:
Planetare uzate cel mai probabil din cauza de cip tunning.
Tanase Marius
Tanase Marius a raspuns:
Pana acum doua flanse de cardan si un rulment intermediar.
Andrei Emil
Andrei Emil a raspuns:
Norbert futo
Norbert futo a raspuns:
Cu transmisia inca nu am avut probleme pe norocul meu ca am grija de el.
Marinel Alexandru Marius
Marinel Alexandru Marius a raspuns:
Momentan nici o problema si sper sa nu am in continuare.
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:
Un rulment de la cardan.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

2200 lei, cea mai recenta reparatie fiind cardanul.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Nu mai retin km. Rectificare cardan 400 lei. Platforma pentru tractare 120lei. Cardan de pe dezmembrare 400lei.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Pot sa spun dupa 1000 de km de la achizitie.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

200.000 km - 300 Ron SH.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

La 175000 respectiv 195000 km. Reparatiile au costat in total aproximativ 500 ron.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Nu a aparut inca probleme la el, da am facut si la transmisie revizia si a costat 700Lei schimbat ulei cutie automata, filtru cutie automat si ulei diferential.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

La 300000 si m-au costat in jur de 1700 lei.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

330.000 km, 500lei.

Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?

Gabriel Niculaiov
Gabriel Niculaiov a raspuns:
Haragoș Adrian
Haragoș Adrian a raspuns:
Nu prea este un model cu probleme, este cunoscut drept o masina foarte buna cu un motor reusit.
Diaconu Ioan
Diaconu Ioan a raspuns:
Eu l-am prins super stricacios.
Stefan
Stefan a raspuns:
Fulia vibrochen in mare parte. Clapetele din admisie. Poate turbina si injectoarele in functie de vechime si exploatare a masinii.
Savin Gil-Claudiu
Savin Gil-Claudiu a raspuns:
Clapetele de admisie.
Anton Dascalescu
Anton Dascalescu a raspuns:
Nu trebuie utilizat subturat. Altfel totul e ok.
Tanase Marius
Tanase Marius a raspuns:
Releul bujiilor incandescente, rugina la aripile fata, clapetele galeriei de admisie predispuse sa se rupa si sa fie trase in camera de ardere.
Andrei Emil
Andrei Emil a raspuns:
Norbert futo
Norbert futo a raspuns:
Eu zic ca sunt 3 probleme mai mari la acest model, in primul rand rugina ce la mine deja a aparut la aripile fata si am si rezolvat cu chit si revopsire :), a doua problema la ele sunt sistemul de racire, intre 200 si 300 de mii de km se crapa vasul la apa , a treia is clapetele in admisie ce tot intre 200 si 300 de mii apare care poate sa pica in motor si se duce motorul, eu am anulat pe ele cum am luat masina :) cam atat cu problemele specifice :).
Marinel Alexandru Marius
Marinel Alexandru Marius a raspuns:
Varsta, intretinerea si mai ales drumurile.
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:
Rugina de la aripi.

Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.

Gabriel Niculaiov
Gabriel Niculaiov a raspuns:
Haragoș Adrian
Haragoș Adrian a raspuns:
Niciuna.
Diaconu Ioan
Diaconu Ioan a raspuns:
La partea electrica nu am avut momentan probleme.
Stefan
Stefan a raspuns:
Senzori parcare. Senzor ocupare scaun pasager. Senzor temperatura habitaclu. Dezaburire luneta.
Savin Gil-Claudiu
Savin Gil-Claudiu a raspuns:
Cablurile se la portbagaj din cauza varstei.
Anton Dascalescu
Anton Dascalescu a raspuns:
A cazut una din pompele de parbriz si dezaburirea spate. Am avut si ceva rozatoare.
Tanase Marius
Tanase Marius a raspuns:
Releul bujiilor incandescente ars.
Andrei Emil
Andrei Emil a raspuns:
Norbert futo
Norbert futo a raspuns:
Acuma de 3 zile m-a lasat in fata blocului, am venit acasa dupa 100 km nu avea nici o problema si in fata blocului am oprit am mers sus 5 minute si cand am venit jos am avut o surpriza ca s-o dus calculatorul de motor, nu a mai pornit, dupa 3 ore de batai de cap am vazut ce e problema, am luat calculator in el, acuma ii la rescris, sper ca pana saptamana viitoare rezolv si pot sa merg cu ea mai departe.
Marinel Alexandru Marius
Marinel Alexandru Marius a raspuns:
Pe partea electrica nu am avut probleme momentan.
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:
Nu am avut.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

0.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Nu mai stiu km. 80 lei senzor temperatura. 50 lei cel de parcare de pe dezmembrare.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Pe la 270.000 km.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Asa am cumparat masina, cu releul ars, a costat aprox 200 ron.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

303 mii de km, calculatorul a fost 150 lei si rescrierea 200 lei, manopera nu stiu ca eu am facut :).

Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu intrau in categoriile de mai sus. Detaliaza daca da.

Gabriel Niculaiov
Gabriel Niculaiov a raspuns:
Pompa abs.
Haragoș Adrian
Haragoș Adrian a raspuns:
Consumabilele la sistemul de franare.
Diaconu Ioan
Diaconu Ioan a raspuns:
Motoras stergator spate, telescoape fata+ unele bucse si surub de directie(sau ceva de genul).
Stefan
Stefan a raspuns:
Probleme specifice varstei. Nimic iesit din comun sau ce nu ar intra in categoria de consumabile.
Savin Gil-Claudiu
Savin Gil-Claudiu a raspuns:
Suspensii deoarece am arcuri sport pe telescoape stock, tevile de Franta au ruginit si le-am schimbat cu discuri cu tot ce trebuie, urmeaza sa schimb si etrierii.
Anton Dascalescu
Anton Dascalescu a raspuns:
Tanase Marius
Tanase Marius a raspuns:
Andrei Emil
Andrei Emil a raspuns:
Norbert futo
Norbert futo a raspuns:
Trapezuri, capete de bara si bielete a trebuit sa schimb, altcumva totul este ok :).
Marinel Alexandru Marius
Marinel Alexandru Marius a raspuns:
Nu.
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

278000.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

232000 asa am cumparat masina reparatia a fost 1000 de lei.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

288000 de km, costul:1800 lei.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

Nu mai stiu exact, ideea e ca in 30.000 de km am avut toate aceste probleme plus multe altele pe care prefer sa nu le mai tin minte.

Paul Albesteanu
Paul Albesteanu a raspuns:

280 de mii, 1300 lei a costat in total trapezuri, capete de bara, bielete (si eu am facut acasa deci pretul e fara manopera).