Probleme cu Bmw 320 td E46 150 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2001 - 2005, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
3
2
3
4
5
4
2
3
2
2
5
Ce probleme ai avut cu motorul?
Termostatul de la racitor ul egr-ului a fost prin care a picat, s-a retezat pur si simplu. L-am schimbat (120lei) a mers ce a mers dupa care surpriza a inceput sa fiarba motorul si sa dispara apa din el. Am luat-o in ordinea logica, garnitura de chiulasa nu putea fi pentru ca este din otel triplu stratificat, deci practic antiglont imposibil de impuscat, termoflotul nu putea fi pentru ca nu baga ulei in apa, nu avea nici apa in ulei. Pana ce am constatat ca dadea apa pe evacuare din cauza racitorului de la egr.
Am schimbat fulia vibrochen deoarece mi s-a rupt.
Cu motorul pe norocul meu inca nu am avut probleme :).
Arborele motor, injectoare, fulie arbore motor, sistem de admisie si evacuare.
Absolut nicio problema.
Racord spart intre intercooler si motor. Revizie turbina.
Am schimbat motorul din cauza clapetelor iar dupa ceva timp turbina.
Ax cu came rup si distributie rupta. Aparent din cauza unui mecanic a fostului proprietar, care nu a lucrat bine pe masina. Fulie vibrochen rupta, una din cauza uzurii si una din cauza calitatii proaste.
Un piston topit, masina avea fluctuatii cand era statea la relanti+ tremura din cauza ca mergea in 3 pistoane.
Mi s-a spart un furtun de la intercooler, a trebuit sa schimb filtrul epurator, niste saibe la injectoare.
Imi fierbea apa in motor.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
360.000 km, pret total reparatie 950lei.
Fulia vibrochen 500 lei, brate 700 lei, placute frana 300.
La motor inca nu a aparut, da acuma am facut revizia totala si a costat 1300Lei numai cu piese de calitate.
200000 500€.
240.000 km.
300.000 km in jur de 4000 de lei.
Nu mai stiu km dar distributia a fost 4000 lei si fuliile 1700 lei.
Reparatia a costat 1000€ (motor schimbat+turbina), in vreo cateva mii de kilometri de la achizitia masinii.
240000 si a costat 2300 de lei.
278000.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Un rulment de la cardan.
Momentan nici o problema si sper sa nu am in continuare.
Cu transmisia inca nu am avut probleme pe norocul meu ca am grija de el.
Pana acum doua flanse de cardan si un rulment intermediar.
Planetare uzate cel mai probabil din cauza de cip tunning.
Daca tot am schimbat motorul, am schimbat si cutia de la 5 trepte la 6.
Fara probleme la transmisie. Insa, cardanului i s-a uzat o cruce si l-am dus la rectificat. Lucrare prost facuta pentru ca dupa vreo 1000 km s-a rupt cardanul acolo unde au lucrat baietii. Am luat alt cardan de pe dezmembrare.
Kit de ambreaj schimbat la cumparare, volanta undeva pe la 280 si cevaa de mii, cardanul care a facut un joc de mai mare dragul, in locul unde se leaga de puntea spate.
Niciuna pana acum.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
330.000 km, 500lei.
La 300000 si m-au costat in jur de 1700 lei.
Nu a aparut inca probleme la el, da am facut si la transmisie revizia si a costat 700Lei schimbat ulei cutie automata, filtru cutie automat si ulei diferential.
La 175000 respectiv 195000 km. Reparatiile au costat in total aproximativ 500 ron.
200.000 km - 300 Ron SH.
Pot sa spun dupa 1000 de km de la achizitie.
Nu mai retin km. Rectificare cardan 400 lei. Platforma pentru tractare 120lei. Cardan de pe dezmembrare 400lei.
2200 lei, cea mai recenta reparatie fiind cardanul.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Nu am avut.
Pe partea electrica nu am avut probleme momentan.
Acuma de 3 zile m-a lasat in fata blocului, am venit acasa dupa 100 km nu avea nici o problema si in fata blocului am oprit am mers sus 5 minute si cand am venit jos am avut o surpriza ca s-o dus calculatorul de motor, nu a mai pornit, dupa 3 ore de batai de cap am vazut ce e problema, am luat calculator in el, acuma ii la rescris, sper ca pana saptamana viitoare rezolv si pot sa merg cu ea mai departe.
Releul bujiilor incandescente ars.
A cazut una din pompele de parbriz si dezaburirea spate. Am avut si ceva rozatoare.
Cablurile se la portbagaj din cauza varstei.
Senzori parcare. Senzor ocupare scaun pasager. Senzor temperatura habitaclu. Dezaburire luneta.
La partea electrica nu am avut momentan probleme.
Niciuna.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
303 mii de km, calculatorul a fost 150 lei si rescrierea 200 lei, manopera nu stiu ca eu am facut :).
Asa am cumparat masina, cu releul ars, a costat aprox 200 ron.
Pe la 270.000 km.
Nu mai stiu km. 80 lei senzor temperatura. 50 lei cel de parcare de pe dezmembrare.
0.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Nu.
Trapezuri, capete de bara si bielete a trebuit sa schimb, altcumva totul este ok :).
Suspensii deoarece am arcuri sport pe telescoape stock, tevile de Franta au ruginit si le-am schimbat cu discuri cu tot ce trebuie, urmeaza sa schimb si etrierii.
Probleme specifice varstei. Nimic iesit din comun sau ce nu ar intra in categoria de consumabile.
Motoras stergator spate, telescoape fata+ unele bucse si surub de directie(sau ceva de genul).
Consumabilele la sistemul de franare.
Pompa abs.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
280 de mii, 1300 lei a costat in total trapezuri, capete de bara, bielete (si eu am facut acasa deci pretul e fara manopera).
Nu mai stiu exact, ideea e ca in 30.000 de km am avut toate aceste probleme plus multe altele pe care prefer sa nu le mai tin minte.
288000 de km, costul:1800 lei.
232000 asa am cumparat masina reparatia a fost 1000 de lei.
278000.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Rugina de la aripi.
Varsta, intretinerea si mai ales drumurile.
Eu zic ca sunt 3 probleme mai mari la acest model, in primul rand rugina ce la mine deja a aparut la aripile fata si am si rezolvat cu chit si revopsire :), a doua problema la ele sunt sistemul de racire, intre 200 si 300 de mii de km se crapa vasul la apa , a treia is clapetele in admisie ce tot intre 200 si 300 de mii apare care poate sa pica in motor si se duce motorul, eu am anulat pe ele cum am luat masina :) cam atat cu problemele specifice :).
Releul bujiilor incandescente, rugina la aripile fata, clapetele galeriei de admisie predispuse sa se rupa si sa fie trase in camera de ardere.
Nu trebuie utilizat subturat. Altfel totul e ok.
Clapetele de admisie.
Fulia vibrochen in mare parte. Clapetele din admisie. Poate turbina si injectoarele in functie de vechime si exploatare a masinii.
Eu l-am prins super stricacios.
Nu prea este un model cu probleme, este cunoscut drept o masina foarte buna cu un motor reusit.
In cazul in care iti doresti ca masina ta sa functioneze la parametrii optimi este indicat sa schimbi uleiul la termenul indicat d...
Poate una dintre cele mai greu de invatat lucruri pentru cineva care invata sa conduca este sa isi dea seama si sa se obisnuiasca...
Vi s-a intamplat vreodata sa simtiti ca masina nu mai schimba vitezele asa cum ar trebui sa o faca? Vi s-a intamplat vreodata sa s...
Cu creșterea rapidă a popularității mașinilor electrice, mulți oameni încep să se întrebe despre siguranța acestor vehicule. În sp...
Despre VAG Group In cazul in care ati auzit vreodata de VAG group, trebuie sa stiti ca acesta este cel mai mare concern de automob...