Bmw E60 530d 24V 193 cp Automatic probleme

BMW 5er
530d 24V (193 Hp) Automatic
2000 - 2004

Esti curios sa aflii ce probleme comune are BMW 5er 530d 24V (193 Hp) Automatic?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.

Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale BMW 5er 530d 24V (193 Hp) Automatic, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.

Toate problemele auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori verificati.

Cati bani costa reparatiile pe an?

In medie 1500-2500 lei

Ce probleme ai avut cu motorul? Detaliaza.

Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:
Ventilatorul AC s-a defectat, am stat in trafic in minunatul bucuresti, vascocuplajul nu a lucrat la o turatie care sa permita racirea motorului, motorul s-a supraincalzit si s-a spart termoflotul (racitorul de ulei) din cauza caruia a bagat ulei in instalatia de racire.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:

S-a defectat cam pe la 310000 de kilometri. Reparatia a costat undeva la 900 de lei piesele (termoflot nou oem plus ceva solutii de spalare a instalatiei de racire 500 de lei si 400 de lei alt electroventilator) plus 200 de lei manopera.

Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)? Detaliaza.

Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:
Masina are transmisie automata si nu a avut nici o problema pana acum, am facut doar schimbul de ulei la fiecare 60000 de km de cand sunt proprietarul masinii.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:

Probleme nu au fost, schimbul de ulei al transmisiei a costat undeva la 1500 de lei.

Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?

Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:
Probleme des intalnite la BMW E39 sunt, detectarea modulului de lumini (LCM) , Electroventilatorul AC, "Piesa cu tepi" (Final stage resistor), modulele de sunet (BM54). Senzorii ABS de la roata dreapta spate, se rupe cablajul senatorului.

Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.

Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:
Nu am avut probleme electrice .
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:

Nu am avut probleme electrice.

Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu intrau in categoriile de mai sus. Detaliaza daca da.

Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:
Nu am avut alte probleme.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
Grigore Costinel Ionut
Grigore Costinel Ionut a raspuns:

Nu am avut alte probleme.