Probleme cu Bmw Seria 3 318i 143 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 2001 - 2005, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
2
4
1
4
1
3
2
1
Ce probleme ai avut cu motorul?
Simeringuri supape-consum de ulei Lant distributie-preventiv Alternator Garnituri motor- pierderi de ulei motor
Trepidare la ralanti si tacanit la solicitare peste 3500 rpm.
Cu motorul nimic, mi-a aparut roata dintata si am schimbat cutia automata .si tot la fel, nu a disparut defectiunea.
Fiind vechi, a trebuit sa schimb toate garniturile si simeringurile de la supape.
Vanosii trebuie schimbati, semeringuri supape, pierderi de ulei, scartait si parait in motor pana in 2000 de turatii, dupa 2000 doar scartaitul mai ramane si nu asa intens.
Cureaua de accesorii rupta. Pompa apa defecta. Alternator defect, 2 baterii noi stricate. Termocupla stricata, puscat vas expansiune.
Sistemul de racire care mi-a stricat garnitura de chiulasa.
Motorul impecabil, restul masinii paguba totala, asta e alinarea mea. Schimbat doar bobinele si garnitura la baia de ulei.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
298500 km, cost: 7000 lei.
217000km, aproximativ 2300lei.
128000km, 2000 de lei.
260000.
Dupa mmaxim 500 km de la achizitionare. In conditii de condus sportiv.
225000, 3500 lei.
200.000 km aproximativ si 600 de lei piesele.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Cutie de viteze - schimbare ulei.
Nici o problema.
Pedala de ambreiaj scartaie, cand tin apasata pedala se aude un sunet ciudat.
Deocamdata nimic.
Nu am avut.
Tulumba plus pompa servofrana de doua ori. Semeringurile la cutia de viteze, garnituri pompa vacuum, suspensia completa, urmeaza a doua schimbare pe 18 iunie ( trec la reglabila poate tine mai mult). Alternator, brate duse, evacuare finala sparta. Urmeaza pe 18 iunie al 4 lea rand de bucse ( jante mari). Placutele de frana nu rezista mai mult 15.000 de km pana peste cap, discuri de frana, reconditionare etrieri, reconditionare faruri, bucsa din grup plus flansa, distributia schimbata, vasul de expansiune.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
298.500 km, cost: 7000 lei.
260000.
Au inceput pe la 184.000-222.000 km, aproximativ 10.000 de lei.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Plasa prezenta airbag scaun pasager.
Nu am avut.
Trapa merge defectuos, trebuie reconditionata cu un kit ce valoreaza 150 lei. Atat.
Cand pornesc dezaburitorul de la luneta radio-ul se aude foarte prost, martor airbag aprins in bord, incalzirea in scaunul soferului nu functioneaza.
Nu am avut.
Pompa spalatoarelor de faruri nu mai primeste curent. Butonul de la deschiderea portbagajului. Modulul de confort, senzori de parcare.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
200 lei.
259000, inca nu am reparat pentru ca nu am avut bani.
180.000-222.000 km, 700 lei.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Brate fata suspensie.
Termoflot defect, imi baga ulei in antigel si invers.
Servo-frana, rulment intermediar de la flansa de cardan, frana de mana nu tine, am strans-o in service si iar nu tine.
Nu am avut.
Aripile fata spate toate ruginite.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
2400 ron.
200 lei.
259000 km.
Aproximativ 2000 de lei.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Simeringuri supape Distributie Senzor ax came Pierderi ulei
Sistemul valvetronic si simeringurile de supape.
Simeringurile de la supape, rugina sub usita rezervorului, garnituri motor si uneori si tubulatura.
Semeringurile de la supape, vanosii si pierderile de ulei.
Consumul de ulei.
Sistemul de racire, semeringurile de supape.
Bratele, bobinele (vvt-ul lucreaza la temperaturi mai mari si le da in cap), vasul de expansiune ( se coace si plesneste la colturi), bucsele, soferii.
SPUNEM „NU“ VITEZEI, NEATENTIEI, CONDUSULUI FARA PERMIS, ALCOOLULUI SI STUPEFIANTELOR IN TRAFIC! Suntem in anul 2023 si situatia t...
Motorul masinii tale se bazeaza pe un ulei curat si pe o racire corespunzatoare. Functionarea optima a masinii tale depinde de cal...
O sa abordam astazi un subiect delicat, evitat probabil si de service-uri dar si de clienti. Exista situatii in care clientii nu p...
DSG (Direct-Shift Gearbox) este o cutie de viteze semi-manuala, secventiala sau complet automata, care nu este dotata cu un sistem...
Producatorii trebuie sa limiteze puterea si sa reduca consumul de combustibil al vehiculelor lor pentru a adera la numeroasele pie...