Probleme cu Bmw Seria 3 E46 320d 136 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.
Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale Seat Leon 1.4 TSI (125 Hp) - an fabricatie 1998 - 2001, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.
DailyDriven ofera probleme reale despre masini, raportate direct de catre posesori.
Cati bani costa reparatiile pe an?
4
2
4
2
1
3
2
3
3
3
1
4
4
4
Ce probleme ai avut cu motorul?
Niciuna.
S-a stricat pompa de injectie.
In prima luna de la achizitie a cedat pompa de injectie. Apoi au cedat electroventilatorul si electromotorul.
Am intalnit problemele cheie ale acestui motor de 136cp -pompa VP44, un injector rasufla deoarece s-au slabit piulitele, debitmetru a fost schimbat, o problema des intalnita.
Pompa de injectia nu a mai functionat.
O problema cand am urcat in munti, s-a inecat motorul dupa o apasare a accelaratiei pentru a iesi dintr-o groapa in panta si au scazut turatiile, s-a inmuiat accelaratia. A pornit dupa ce am alimentat cu 4 litri motorina si am tinut cheia in contact cu electromotorul pornit 15 secunde aproximativ. In rest tampoanele se aud cand opresc motorul. Am mai avut probleme si cu alternatorul care a ars dupa un sprint la 120 km/h.
Nici una!
Consuma cam mult combustibil.
Distributia lant sarit de la punct.
Motorul merge bine.
Fulie vibrochen si senzor debitmetru aer.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
235000 km.
322.000, m-a costat 1600 lei.
La 240000 km si m-a costat 2000 de lei. Electromotorul a costat in jur de 1000 de lei, iar electroventilatorul 300 de lei. Un total de 3300 de lei.
La 2000km dupa prima revizie si m-a costat cel putin electronica de pe pompa 700lei+celelalte piese total 3000lei.
Imediat dupa ce am luato, 265000, a mai aparut de vreo cateva ori problema dar s-a remediat prin schimbarea pompei de injectie, e o problema de a lor dupa un anumit numar de km se strica iar daca cumperi una sh nu o sa tina mult in functie de noroc.
4000 km.
300.000 km.
900 lei.
215.000 km.
Au aparut dupa ce am cumparat-o si am antrenat-o, m-a costat 800 lei total.
Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)?
Ambreiaj.
Nu am avut.
Nu am avut.
Datorita drifturilor, plecarilor bruste de pe loc s-a dus ambreiajul. Grupul a fost schimbat de 4 ori.
Nici una, o masina care in ciuda varstei a mers foarte bine. A avut un singur proprietar inainte si a fost foarte atent cu ea.
Grupul diferential l-am schimbat, am pus unul care sa-mi dea posibilitatea unui demaraj mai bun, in mare parte l-am schimbat pentru ca mi se parea ca se aude un zgomot la viteze de peste 80 km/h. La aceeasi revizie am schimbat si un rulment - roata partea dreapta spate.
Am intrat in curte si s-a oprit brusc. Ii dadeam la automat si nimic. S-a dus pompa de injectie.
Nu am avut.
Automata, pana acum nu am avut.
Nimic.
Nu am avut probleme de acest fel.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
1500 ron.
La 2000km dupa achizitionarea masinii a cazut ambreiajul, 700lei reparatia.
5000 km.
202500 km si undeva la 1700 lei.
340.000 km.
Nu am avut probleme.
Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.
Lumini.
Mi s-a stricat electromotorul.
Electromotorul a cedat, dand alte probleme cu luminile.
Nu am avut. Doar electronica de pe pompa.
Plasa de airbag al pasagerului un senzor.
Nu-mi functioneaza inchiderea din cheie, asta se intampla de cand s-a stricat alternatorul atunci a fost o supratensiune care a stricat si bateria si probabil a resetat ceva in computer sau in instalatia electrica.
S-a ars placuta din cheie si nu a mai mers centralizarea.
Firele de la portbagaj nu mai faceau contact si se deschidea doar din cheie.
Geamurile electrice, alternator.
Scurt circuit la stopul dreapta.
Nu am avut probleme cu electrica.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
300.000 km si a costat 500 lei.
235670 km.
316.000 km.
245000 km si a costat cam 1000 de lei.
700 lei la 2000km dupa prima revizie.
Mai tot timpul era eroare dar am remediat-o la un electrician.
4000 km.
Pe la 207500km, 200 lei.
220.000 km.
Nu am avut probleme de acest fel.
Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu se incadrau in categoriile de mai sus.
Scurgeri de amortizoare, bucse terminate datorita infrastructurii.
Nu, masina s-a comportat foarte bine.
Nu.
Rulment cardan, brate fata etc.
Bratele fata + telescoape.
Brate, bucse, telescoape , rulment roata, rulment curea ac ,intinzator curea ac , compresor ac.
Electromotor, furtune motorina, bujii.
Fulia vibrochen, brate, bucse, flanse, termostate, ventilatorul de la radiator, furtunase fisurate de la turbo.
Butonul de la portbagaj se strica des.
La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?
900 lei.
La 10000km schimbat amortizoare si bucse.
245.000 2.500 lei.
200.000 km.
Nu au fost probleme.
Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?
Amortizoarele spate si bascula pe fata + bielete.
Senzori.
Pompa de injectie.
Pompa de injectie si electromotorul.
Prezinta probleme la jug diferential unde rugineste si se rupe, la aripi apare rugina, grupul, fulia, pompa de apa, pompa vp44.
Pompa de injectie, una noua cred ca dupa 250 000 de km pica.
Grupul diferential poate.
Masina fiind veche te poti astepta sa cedeze orice.
Pompa de injectie.
…
Turbo, brate, bucse, termostat.
Fulia vibrochen, senzor debitmetru aer, turbina.
Toyota a introdus motorul A25A-FKS sau 2,5 D-4S in 2016 ca primul membru al noii familii de motoare “Motoare dinamice de forta”. E...
În lumea automobilistică, există recorduri care ne uimesc și ne inspiră cu fiecare detaliu. Un astfel de record impresionant este...
Astazi, vehiculele moderne au de la unu la sapte computere care controleaza functiile de zi cu zi ale masinii. Un modul de comanda...
Inceputul sezonului rece este momentul in care conducatorii auto trebuie sa schimbe anvelopele masinii, inlocuindu-le pe cele de v...
Cu totii ne bazam pe aerul conditionat din masina pentru a ne mentine racorosi in acele zile caniculare de vara. Nu este nimic mai...