BMW seria 5 525d 163 cp automat E39 probleme

Esti curios sa aflii ce probleme comune are BMW 5er 525d (163 Hp) Automatic?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.


Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale BMW 5er 525d (163 Hp) Automatic, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.


Toate review-urile auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori verificati.

Cati bani costa reparatiile pe an?

In medie 2500-5000 lei

Ce probleme ai avut cu motorul? Detaliaza.

Popescu Iulian a raspuns:

Turbina si-a format joc mare in ax si a trebuit inlocuita. 2 injectoare aveau valori ridicate si motorul galopa la relanti. Le-am inlocuit cu unele second.

Ionut Lixandru a raspuns:

Motorul fierbea si in acelasi timp imi baga si ulei in vasul de expansiune, i-am schimbat termoflotul pentru ca am inteles ca garnitura de chiulasa nu se arde la aceste model, nu a mai bagat ulei dar tot fierbea, am schimbat termostatele si la fel, un furtun care parea fisurat, apoi pompa de apa.

Cristi Ciobanu a raspuns:

2 turbine, debitmetru aer, supape vacuum, garnitura capac culbutori, vascocuplaj, role intinzatoare, termostatele, 2 injectoare, termoflotul, racitorul de gaze fisurat, pompa de apa etc.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Cristi Ciobanu a raspuns:

270000. Turbina a costat 700 lei second si injectoarele 350 lei. Reparatia am facut-o singur.

Cristi Ciobanu a raspuns:

325000.

Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)? Detaliaza.

Popescu Iulian a raspuns:

Nu am avut probleme.

Ionut Lixandru a raspuns:

Convertizorul s-a stricat si nu mai pleca de pe loc.

Cristi Ciobanu a raspuns:

Nu am avut probleme, pentru ca am facut revizia la cutia automata la intervalul specificat.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Cristi Ciobanu a raspuns:

325000 a costat 2500lei.

Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?

Popescu Iulian a raspuns:

Farurile bat aiurea din cauza reglajelor de plastic din interior care se rup. Turbina din cauza kilometrilor cedeaza. Injectoarele cedeaza din cauza motorinei slabe din peco-urile noastre.

Ionut Lixandru a raspuns:

Termoflotul si servodirectia, amortizoarele se strica foarte repede din cauza greutatii motorului.

Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.

Popescu Iulian a raspuns:

Instalatia care duce la portbagajul masinii nu este bine protejata si se rup firele. Ramai fara becuri in portbagaj, lumina la numarul de inmatriculare si nu mai functioneaza inchiderea portbagajului.

Ionut Lixandru a raspuns:

Nu am avut.

Cristi Ciobanu a raspuns:

Nu am avut probleme.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Cristi Ciobanu a raspuns:

270000 . Reparatia a costat 10 lei, cat o banda izoliera.

Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu intrau in categoriile de mai sus. Detaliaza daca da.

Popescu Iulian a raspuns:

Caseta de directie are joc si pierd lichid pe la un burduf. Un amortizor pe spate a inceput sa bata. Discurile de frana fata s-au ovalizat.

Ionut Lixandru a raspuns:

Joc mare in volan si servodirectia mergea greu.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Cristi Ciobanu a raspuns:

270000. Luna aceasta voi rezolva aceste probleme. Cost aproximativ 2000 lei.