Bmw Seria 5 525d E60 probleme

Esti curios sa aflii ce probleme comune are BMW 5er 525d (177 Hp)?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos gasesti un formular in care am intrebat mai multi posesori ce probleme tehnice au avut cu masina lor, la cati kilometri au aparut problemele si cat i-a costat reparatia si manopera.


Poti sa citesti ce probleme au avut cu motorul masinii, cu transmisia, cu partea electrica si sa aflii care sunt problemele comune ale BMW 5er 525d (177 Hp), toate astea pentru a te ajuta pe tine sa alegi masina potrivita.


Toate review-urile auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori verificati.

Cati bani costa reparatiile pe an?

In medie 2500-5000 lei

Ce probleme ai avut cu motorul? Detaliaza.

Pop Marius a raspuns:

La motor doar egr schimbat, in rest intretinere garnituri, maruntaie etc de vreo 4000 lei.

Marcel Dobre a raspuns:

Galeria de evacuare fisurata, posibil geometria stramba la turbina.

Alex Marian a raspuns:

Problemele au inceput cu regenerarea filtrului de particule inactiva. S-a curatat/verificat turbina, schimbat galerie de evacuare, reconditionat toate 6 injectoarele, bujii noi, sonda lambda, senzori presiune, filtru particule nou ( pe care l-am returnat pentru garantie), am cumparat alt filtru de particule original BMW dar second hand de data asta, nici asta nu a fost OK. Am renuntat pana la urma la filtrul de particule pana am gasit problema radacina, aia fiind un furtun de aer fisurat.

Frincu iulian a raspuns:

Turbina, s-a blocat geometria si mai nou s-a infundat filtru de particule.

Gaspar Ovidiu a raspuns:

Supapa intercooler sparta.

Turc andrei marinel a raspuns:

S-a defectat racitorul de gaze.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Turc andrei marinel a raspuns:

220k.

Turc andrei marinel a raspuns:

In plan, dupa calcule undeva la 1000 Ron galeria, de verificat si turbina.

Turc andrei marinel a raspuns:

La 560k km in total cam 20 000 RON.

Turc andrei marinel a raspuns:

200.000 km si aproximativ 6000lei.

Turc andrei marinel a raspuns:

Problemele au aparut din ziua in care am luat masina, dar supapa asta s-a spart exact cu 30 de minute inainte sa plec in Olanda. (Nu am mai plecat).

Turc andrei marinel a raspuns:

305.088 km.

Ce probleme ai avut cu transmisia (ambreiaj, cutie de viteze, etc.)? Detaliaza.

Pop Marius a raspuns:

Fara probleme.

Marcel Dobre a raspuns:

Neaparat schimbat ulei la cutie, la mine posibil nu a fost niciodata schimbat, acum patineaza si schimba cu mici socuri.

Frincu iulian a raspuns:

2 kituri de ambreiaj cu tot cu volanta.

Gaspar Ovidiu a raspuns:

Kit-ul de ambreiaj necesita a fi schimbat, se aude un sunet urat, foarte puternic.

Turc andrei marinel a raspuns:

Nici una.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Turc andrei marinel a raspuns:

242500 km, 2300 Ron schimb ulei si filtru.

Turc andrei marinel a raspuns:

180.000km si 300.000km si aproximativ 7500lei.

Turc andrei marinel a raspuns:

Din prima zi in care am luat masina si sunetul s-a tot accentuat. Chiar am fost curios cat rezista volanta si vad ca inca se tine.

Care crezi ca sunt problemele specifice acestui model?

Pop Marius a raspuns:

Electrica-electronica.

Marcel Dobre a raspuns:

Galeria de evacuare, intretinere CV, iDrive-ul, clapete admisie.

Frincu iulian a raspuns:

Turbina.

Gaspar Ovidiu a raspuns:

Kit ambreiaj.

Turc andrei marinel a raspuns:

Termoflotul si termostatele pica rapid.

Ce probleme ai avut cu partea electrica? Detaliaza.

Pop Marius a raspuns:

Apa in cutia ECU, apa in masina, ECU prajit.

Marcel Dobre a raspuns:

iDrive-ul, reboot constant, reparat cu 150€.

Frincu iulian a raspuns:

Nici cea mai mica problema.

Gaspar Ovidiu a raspuns:

Iarna trecuta, dimensiunea talonului cauciurilor de pe spate era mai mare decat pe fata si tot "braduletul" de Craciun era aprins, nu mai mergea kilometrajul, range-ul era 400, secunda urmatoare 20, apoi 800, nu mai mergea pilotul automat, nu mai mergea servo. Am trecut dintr-un tester in altul, crizasem, cand cineva mi-a zis ca e din cauza senzorului de viteza de pe roti, care, fiind dimensiuni diferite fata-spate, detecteaza viteze diferite ale rotilor si astfel, dand crash.

Turc andrei marinel a raspuns:

Stopul din spate din dreapta, firul de masa s-a topit in mufa.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Turc andrei marinel a raspuns:

240k.

Turc andrei marinel a raspuns:

La 2 saptamani dupa achizitie.

Turc andrei marinel a raspuns:

Dupa 25.000km.

Turc andrei marinel a raspuns:

290.763 km.

Ce alte probleme tehnice ai avut? Ai avut alte probleme care nu intrau in categoriile de mai sus. Detaliaza daca da.

Marcel Dobre a raspuns:

La modelul cu trapa, o data pe an curatati galeriile de scurgere a apei daca se infunda toata apa intra in masina, mi-a luat 1 saptamana sa o scot.

Frincu iulian a raspuns:

Bucsaraie care am ajuns sa o schimb o data la 1 an maxim, datorita drumurilor bune.

Gaspar Ovidiu a raspuns:

Mi s-a rupt scutul de la zapada, mi-a intrat zapada la directie si se auzea foarte foarte urat si nu mai tragea. Mi s-a infundat dpf-ul si chiar si catalizatorul si am facut 5h pe un drum de 30 de minute, acul turometrului nu mai urca de 1.500rpm, nu mai tragea.

Turc andrei marinel a raspuns:

Rulmentul de la cardan, termostatele amandoua, debitmetru si dpf-ul anulat.

La cati km au aparut problemele si cat te-a costat reparatia?

Turc andrei marinel a raspuns:

Pe la 28000, cam 100 Ron, bagi aer comprimat pe scurgeri.

Turc andrei marinel a raspuns:

Aproximativ 1500 lei.

Turc andrei marinel a raspuns:

40.000km.

Turc andrei marinel a raspuns:

300.000 km.