BMW M135i xDrive - Review

bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
bmw-m135i-xdrive
Rating
Acest rating este stabilit in urma unor teste amanuntie realizate de expertii nostri.
Ne place
  • Aspect exterior excelent
  • Habitaclu desavarsit
  • Dinamica emotionanta
Nu ne place
  • Lipsa trapei
  • Grila
  • Sunetul evacuarii
# Introducere

BMW M135i xDrive – provocator

Pe care, bineinteles, ulterior le-a si stins. In randurile care urmeaza va povestesc exact cum a fost experienta pe care am avut-o eu cu acest nou automobil si ce am invatat din cele doua saptamani petrecute impreuna. Ia-ti o cafea sau un ceai si fa-te confortabil/a. Avem drumuri de strabatut si impresii de formulat!

Cum toate lucrurile trebuie incepute de undeva, eu aleg sa va introduc putin in istoria Seriei 1. Daca o cunoasteti deja, continuati cu lectura putin mai jos.

BMW Seria 1 a fost prezentat lumii intregi in anul 2003, iar din 2004 a devenit disponibil pentru cumparare. A fost modul companiei bavareze de a arata ca poate impacheta identitatea marcii intr-un pachet mai mic, mai fasnet, mai potrivit pentru provocari urbane si pe placul celor care isi doresc un astfel de vehicul, dar vor sa traiasca mai dinamic in spatele volanului. Cu tractiune spate, putere decenta si o atitudine realmente fidela filosofiei producatorului, automobilul a reusit sa cuprinda rapid o portie decenta din piata. Tractiunea xDrive era optionala, dar nu prea a fost aleasa de clienti. Cu toate ca rezultatele n-au fost chiar ce si-a dorit BMW din prima, aceste nemultumiri au dus la actualizari care au permis imbunatatirea permanenta a masinii. Prima generatie a acestui vehicul a cuprins si faimosul Seria 1 M de care s-au indragostit multi impatimiti.

Seria 1 a putut fi intotdeauna recunoscut cu usurinta in trafic datorita capotei alungite care ii conferea un aspect mai determinat si o postura impozanta, chiar daca vorbim de o masina de acces in portofoliul BMW. A castigat multe inimi de-a lungul anilor si a fost una dintre masinile care a transformat multi curiosi in clienti ai marcii. Rolul sau a fost unul clar, determinat de la bun inceput si l-a indeplinit cat a putut de bine.

Exista multe voci care inca sustin ca solutia cea mai buna si potrivita profilului BMW era sa mentina configuratia „corecta“ a propulsiei si tractiunii: motorul sta in fata si puterea este livrata la puntea spate. Sa fie aceasta solutia ideala? Sa fie acest lucru atat de important? Abordam si acest subiect!

Continuitatea, insa, n-a fost suficienta pentru bavarezi. N-au vrut sa ramana cu acelasi stil de constructie si sa imbrace putin mai diferit acelasi automobil. Au luat totul de la zero si au creat realmente o noua masina. Nu si-au dorit doar un alt entry-level, doar o alta masina buna pentru flote.

BMW M135i xDrive

Dupa multi ani de schimbari si tot felul de motorizari, iata-ne fata-n fata cu cel mai nou Seria 1. Subcompacta premium din Germania a trecut printr-o restilizare dramatica ce a condus la nenumarate discutii despre planurile BMW pentru acest vehicul. Spre exemplu, a pierdut doi cilindri din motorizarea de top, cateva kilograme si a primit o aerodinamica mai buna cu un spatiu interior mult mai generos!

Lucrul acesta reliefeaza un aspect de retinut: curajul. Puteau sa continue la fel cu mici imbunatatiri. Puteau sa spuna ca au un vehicul nou care in realitate era doar un facelift. Dar, nu…

BMW a mizat pe o redesenare de la zero si o configurare aproape opusa identitatii sale. I-a iesit? Aflam impreuna din randurile care urmeaza.

Sa pornim!

BMW Seria 1 M135i xDrive. 9,9/10

Marca bavareza mi-a lasat o expresie in minte: „respectul se castiga, nu se mosteneste“. Am vazut-o aplicata corespunzator pana acum pentru noile Seria 3 si Seria 5. E momentul sa aflam daca acest lucru este valabil si pentru noul Seria 1.

Din fata, avem intalnirea cu cea mai controversata parte de design exterior a masinii: grila. „Rinichii“ sunt acum legati de o linie ingrosata aflata fix pe mijlocul masinii, iar „picaturile“ interconectate in forme de romb aplatizat au inlocuit liniile duble si drepte ale grilei M specifice fostei generatii. Este, evident, de neratat. Va fi unul dintre primele lucruri pe care o persoana il va observa la M135i xDrive.

bmw m135i xdrive

Daca e nou, nu inseamna neaparat ca e si extraordinar de bun. Eu, spre exemplu, nu am fost deloc atras de acest element de-a dreptul flamboiant. Preferam ca grila sa ramana despartita si dimensiunile celor doua parti sa fie mai putin generoase. Imaginatia-mi spune ca asa ar fi aratat putin mai increzator, mai impunator acest nou Seria 1.

Sunt intrigat, in schimb, de ideea picaturilor din noua grila. Privita de la distanta, aceasta pare a fi compusa din doua aripi de fluture care incorporeaza mici nave gata de atac. Stiu ca-mi zburda putin imaginatia, dar fiecare masina o trec prin propriul filtru subiectiv de analiza si comparatie. Puteti face la fel ca mine!

Indiferent de modul in care te raportezi la acest element nou de design, un lucru trebuie retinut: te obisnuiesti cu el destul de rapid si s-ar putea chiar sa ajungi sa iti placa. Dupa doua saptamani de interactiune zilnica cu masina, eu am ajuns la simpla concluzie ca aceasta grila e potrivita pentru ceea ce reprezinta acest nou automobil. Tot ce mi-as fi dorit eu e sa fi fost putin mai mica in inaltime. Poti sa ne spui ce crezi tu despre aceasta mai jos in comentarii, pe pagina noastra de Facebook sau pe Instagram!

Odata ce-ti iei ochii de la grila, descoperi patru „ochi“ care par sa te fi luat in vizorul lor si nu vei mai scapa prea curand.

M135i xDrive testat de mine si-a redefinit aparitia, dar a castigat un lucru foarte important: actualizarea la pretentiilor actuale ale pietei.

Masina, desi mica, se remarca cu usurinta si arata ca un combatant dintr-o conflagratie a viitorului. DRL-urile protejeaza micile „tunuri“ de lumina si confera automobilului un look de care cu greu te desprinzi. Il face mult mai intepat, mai implicat in prezent si pare ca emana o nota usoara de certitudine ca totul va fi in regula. Te incurajeaza! Pe langa asta, va pot spune inca de pe acum ca aceste noi lumini LED sunt aproape de perfectiune. Am avut parte de drumuri iluminate optim atat pe timp de ploaie, cat si pe viscol. N-am simtit nicio secunda lipsa tehnologiei Laserlight, desi sunt convins ca ar fi ajutat. Ele se adapteaza foarte usor dupa stilul tau de condus si se misca in functie de cum vei aborda tu urmatorul viraj. Se numara printre cele mai bune sisteme de iluminat de pe piata in acest moment. La acest capitol, noul Seria 1 exceleaza.

Bara fata mentine noua atitudine expresiva din cale-afara a acestei masini si, retinand faptul ca avem de-a face cu varful de gama, putem observa tot felul de decupaje intrigante care accentueaza efectul de masina care isi doreste sa strapunga aerul cat mai usor cu putinta si foloseste toata presiunea in avantajul sau. Tot din ceea ce vedeti in fotografii este functional.

Mai punctez aici faptul ca stergatoarele au fost impinse cat mai aproape de capota pentru a mentine coeficientul de aerodinamica la o valoarea cat mai buna si va mai spun ca au facut fata cu brio la toate provocarile. Gata, trecem la urmatorul capitol de design exterior.

Culoarea-i gri mineral. Putin, putin cam plictisitor pentru acest atacant junior determinat. Chiar daca masina testata s-a imbracat in aceasta nuanta mai discreta, e important sa stiti ca in Romania sunt disponibile si urmatoarele variante:

  • Negru Sapphire;
  • Rosu Melbourne;
  • Argintiu Glacier;
  • Alb Mineral;
  • Albastru Mediterranean;
  • Albastru Misano;
  • Alb Alpine (nemetalizata, vopsea standard);
  • Negru (nemetalizata, vopsea standard);
  • Storm Bay metalizat doar cu BMW Individual.

Desigur, in functie de disponibilitati puteti alege ceva mult mai palpitant din gama Individual. Sunt cateva culori in aceasta paleta extinsa precum Signal Green… Dementiale de-a dreptul! Eu as fi mers pe variantele Atlantis sau Venetian Violet. Va trebui, insa, sa verificati disponibilitatea lor la dealerul pe care il preferati pentru a va cumpara noua masina.

Din lateral, noul Seria 1 arata ca o subcompacta gandita si executata cu finete. Avem forma atragatoare, linii puternice, contraste si o balanta de culoare care ii accentueaza capacitatea de sportiv de performanta aflat la inceput de cariera. Jantele M-Performance sunt croite parca fix pentru F40. Suprafetele vitrate sunt decente si integrate impecabil in fizicul acestui nou automobil, iar intreaga masina pare sa fi fost scoasa din tunelul de vant, dupa ce a fost lasata la cald sa fie modelata de curenti puternici. Din acest unghi, noul Seria 1 arata mult mai bine decat predecesorul sau. Progresul este clar.

bmw m135i xdrive

Spatele, insa, este preferatul meu! Aici BMW a nimerit-o la fix! E drept, sunt subiectiv. Priviti, insa, fotografiile. Avem o imbinare excelenta de unghiuri care impreuna releva un nou automobil al companiei bavareze care este menit a-i aduce cinste. Farurile LED sunt asezate impecabil si au marimea ideala, iar gurile de evacuare sunt de o marime care nici nu deranjeaza, nici nu par a fi insuficiente. Posteriorul noului Seria 1 este unul dintre cele mai reusite pe care le-am vazut in ultima vreme si incoroneaza, daca pot spune astfel, intreaga identitate exterioara a masinii. Simplul fapt ca marginile lunetei sunt in armonie cu bara spate imi multumeste ochii si-mi transmite un lucru important: s-a muncit la acest vehicul!

Per total, noul Seria 1 are un fizic impunator, actualizat aproape impecabil si demn de lauda. Nu dezamageste si este foarte, foarte putin controversat.

L-am intors si pe-o parte, si pe-alta.

Acum e momentul sa pornim motorul!

# Performanta

BMW M135i xDrive. Putere concentrata

Stim deja ca masina testata este, momentan, cea mai puternica varianta disponibila pentru noul Seria 1. Avem 306 cai putere conectati la toate cele patru roti care ne garanteaza doua lucruri din prima: viteza si siguranta. Este cel mai puternic propulsor de 4 cilindri cu care marca a echipat un model de serie.

Este chiar posibil sa vorbim de un hibrid sub denumirea M140i xDrive sau M145i xDrive.

.

bmw m135i xdrive

Detaliile tehnice va pot veni oricand la indemana, asadar vi le ofer mai jos pentru a le avea oricand la dispozitie, in situatia in care sunteti interesati de specificatii clare mai mult decat de experienta personalizata pe care am avut-o noi cu masina.

Despre M135i xDrive ar trebui sa retinem urmatoarele:

  • Lungime: 4,51 m;
  • Latime: 2,06 m;
  • Inaltime: 1,43 m;
  • Ampatament: 3,57m;

  • Capacitate portbagaj: 380 l cu scaunele ridicate/1200 l cu scaunele pliate;
  • Motor 1998 cm3, 4 cilindri;
  • Putere 306 CP disponibili integral de la 5.000 rpm;
  • Cuplu 450 Nm disponibil integral de la 1750 rpm;

  • Capacitate rezervor: 50 litri;
  • Viteza maxima: 250 km/h.

Sa incepem cu inceputul. Am avut trei moduri de condus la dispozitie: Sport, Comfort si Eco Pro. A trebuit sa le testez pe toate in medii diferite, asadar de-a lungul excursiei am facut in felul urmator.

Doar in Bucuresti. Era necesar sa analizez modul in care aceasta masina se descurca-n Capitala, chiar daca traficul este sau, mai bine zis, era suparator, avand in vedere ca pandemia ne-a mai schimbat obiceiul de a lua masina oriunde. Aici am folosit doar Eco Pro. Tinta mea a fost sa incerc sa consum cat mai putin posibil, avand in vedere conditiile. Masina s-a descurcat excelent: mi-a raspuns la fiecare comanda, s-a strecurat usor printre benzile aglomerate, a franat fix cum am vrut si mi-a asigurat un confort absolut decent! La un moment dat, chiar am urcat (incet) si o bordura fara probleme. Consum: 14,3 l/100 km.

De la Bucuresti la Suceava. Am facut bagajele si eram pregatiti sa fugim din aglomeratie. Tot ce am impachetat pentru trei persoane a incaput fara probleme. Am resetat contorul la iesirea din Capitala, m-am asigurat ca sunt in Eco Pro, iar la intrarea in municipiul Suceava m-am uitat sa vad rezultatul: 6,4 l/100 km. Impresionant!

Doar in judetul Suceava. Pentru ca viata-n Bucovina e magica m-am hotarat sa tin masina doar in modul Sport. Am facut aproximativ 450 de kilometri pe tot felul de drumuri si rezultatul a fost: 11,4 l/100 km. Avand in vedere c-am intrat si pe serpentine inspre Rarau, dar am mers si prin comunele de langa Gura Humorului… E o valoare buna!

De la Suceava la Bucuresti. Intoarcerea la claxoane am facut-o in modul Comfort. La intrarea in Capitala mi s-a afisat un consum de 6,6 l/100 km.

Pentru toate cele patru scenarii pe care le-am efectuat trebuie sa retineti ca am condus absolut normal si fara sa fiu atent la consum. Am facut opriri, am stat in trafic, am accelerat in depasiri samd. Doar v-am raportat ceea ce mi-a afisat computerul, in urma finalizarii traseului autoimpus.

bmw m135i xdrive

Aceasta experienta este datorata si efortului companiei cu baza in Munchen care a incercat sa faca din noua platforma una greu de ignorat. M135i ajunge de la 0 la 100 de km/h in doar 4,8 secunde, avand in vedere ca dispune de diferential autoblocant Torsen (o premiera la masini cu motorul montat transversal) si tractiune integrala. In plus, noul Seria 1 dispune si de diferential electronic autoblocant pe puntea spate (ELDC).

Simultan, avem si o premiera pentru masinile ICE ale companiei: sistemul ARB pentru controlul patinarii rotilor fata. Acesta este controlat printr-un calculator dedicat, independent de sistemul DSC, asigurand astfel un timp de raspuns de 3 ori mai rapid fata de sistemul clasic si o directie precisa. Sistemul a debutat pe BMW i3s si acum este utilizat pentru prima data pentru un model cu tractiune fata.

Odata cu noul Seria 1, BMW (re)introduce si FAAR (Frontantriebsarchitektur), platforma pe care vor fi construite viitoare modele ale marcii. Acest lucru a fost prevazut inca din 2014, cand a fost lansat Seria 2 Active Tourer. Fac aceasta mentiune deoarece e important sa retinem ca BMW se concentreaza din ce in ce mai mult pe o modularitate de calitate care ii va asigura si flexibilitatea pentru implementarea cu succes a electrificarii.

Ce am spus mai sus nu sunt doar date aruncate la-ntamplare. BMW chiar a depus un efort concret pentru ca noul Seria 1 sa fie o masina excelenta din toate punctele de vedere si e important sa intelegem ca progresul realizat este palpabil.

Acum trebuie sa aflam ce gasim la interior!

# Interior

BMW M135i xDrive. Interior destoinic de limuzina

Nu inteleg de ce companiile auto au ales sa aduca atat de multa tehnologie si atatea materiale premium pe astfel de masini, insa nu fac nimic rau.

Din momentul in care am deschis portiera soferului, am observat ca sunt intampinat de tot ce are compania mai nou disponibil. Noul volan M, noul iDrive 7, bordul complet digital, iluminarea ambientala personalizabila si putin mai funky fata de fratii sai mai mari, Head-Up Display generos, materiale de calitate si sistemul de sunet Harman/Kardon restilizat sunt cateva dintre noutatile pe care le-am vazut din prima.

Cum nostalgia stie sa apara oricand pe nepregatite, am fost imediat transpus in experienta avuta cu 118i (F20) in momentul in care am vazut scaunele din stofa cu insertii albastre. Diferenta, insa, este evidenta. Pe M135i acestea au capatat o forma mai sportiva, dar care pastreaza esenta confortului. Avand in vedere ca sunt un tip destul de mare (peste 1,8 metri inaltime, ~110 kg), eu pot gira ca va veti simti bine la volanul acestei masini. Scaunul este usor de potrivit pentru pozitia preferata de condus, asigura un sprijin lateral bun si ofera confort pentru coapse. Desigur, puteti alege si piele. Recomand, insa, sa mergeti cu varianta stofa. Este un secret bine pastrat al companiei. Pe langa faptul ca sunt mai ieftine, sunt si mai trainice!

bmw m135i xdrive

Odata ce-ai inchis portiera, observi ca se face liniste in cabina si este inconjurat de noutati si materiale de calitate. Atingerea volanului iti spune din start ca nu e doar o alta subcompacta, ci un BMW gata sa-ti ofere si momente incununate de adrenalina. E suficient de gros pentru a-ti asigura o prindere optima, dar are si o raza potrivita pentru a nu incurca deloc. In plus, e ajustabil atat in profunzime, cat si-n inaltime. Include cele mai importante optiuni de control si acces. In stanga, sunt butoanele pentru pilotul automat care poate functiona in mai multe etape, pana la un nivel de autonomie in care tu doar trebuie sa-ti tii mana pe volan si masina face restul. In dreapta, ai acces la volum, comutator pentru informatiile afisate in bord, postul de radio sau muzica ta, apeluri si comenzi vocale. Butoanele ofera un feedback placut, sunt usor de apasat si, cel mai important, sunt realizate dintr-un material de calitate. Interactiunea cu ele nu-ti va spune niciodata ca te afli intr-o masina ieftina.

In fata ta se afla doua ecrane si-un HUD care contribuie la imbunatatirea experientei de condus si iti confirma ca ai facut o alegere premium. Bordul este iluminat corespunzator si iti ofera informatiile de care ai nevoie, in timp ce poate fi configurat astfel incat sa iti afiseze doar ceea ce doresti tu. Totusi, trebuie sa ai invedere faptul ca e putin mai mic ca cel disponibil pe Seria 3. Nu foarte mult, dar diferenta este observabila. HUD-ul este de o calitate ireprosabila si-ti va fi cel mai bun aliat in momentele in care vrei ori sa conduci relaxat si sa te bucuri, pe cat posibil, de priveliste si atunci cand vei fi mai implicat in actiune.

In dreapta bordului regasim noul iDrive 7 care, cred eu, este cel mai bun sistem de infotainment disponibil in acest moment pe piata. Il poti personaliza dupa propriul plac, iti afiseaza informatii reale din trafic prin RTTI eliminand nevoia de Waze/GMaps, are o rezolutie extraordinar de buna si poate fi folosit atat tactil, prin voce, cat si prin gesturi sau folosind roata. Si, credeti-ma, 10,3 inchi sunt suficienti! Din pacate, Apple CarPlay costa in continuare si Android Auto nu e disponibil deloc.

Trebuie scos in evidenta si faptul ca utilizarea sistemului de aer conditionat n-a fost nicicand mai usoara. Toate optiunile aferente confortului termic sunt disponibile intr-un singur loc, cu butoane care intreprind actiuni predefinite si un mic ecran care-ti arata temperatura si nivelul de ventilatie ales. Nu vei simti niciodata ca esti chinuit pentru a-ti asigura fix ceea ce-ti doresti!

Bineinteles, acest lucru e valabil doar daca nu ridica capota prima data! Pentru ca motorul e dispus acum transversal pasagerii din spate vor fi mult mai confortabili. Pe testate, mi-am lasat scaunul in pozitia preferata de condus si am stat pe bancheta fara nicio problema! E un progres important realizat aici, avand in vedere ca in fosta generatie aproape imi tineam genunchii in brate.

Spatiile de depozitare sunt si ele generoase in noul Seria 1, avandu-i in vedere dimensiunile. Ai unde sa iti pui o sticla de apa, acte, telefon mobil, cafea/ceai si obiectele personale departe de ochii lumii.

Un lucru care merita subliniat pentru M135i este calitatea cu care a fost construit acest automobil: nimic nu misca, nicio imbinare nu pare sa fie pusa la intamplare si nimic nu scartaie! Este o masina inchegata, stransa cat se poate de bine la interior. Chiar daca e un model entry-level, noul Seria 1 este facut cu grija, atentie si responsabilitate! Viitorii clienti vor fi multumiti, cu siguranta.

bmw m135i xdrive

Sistemul de sunet, una dintre obsesiile mele la fiecare masina testata, este destul de bun. Vei putea asculta melodiile preferate la o calitate optima si posturile de radio care se regleaza automat vor fi disponibile fara a intampina pierderi de semnal cum se intampla la alti constructori auto.

N-am gasit niciun defect la habitaclul masinii testate. Singura plangere pe care as avea-o, dar doar de dragul de a pune si un minus pe harta, este legata de policarbonatul din care sunt facute comutatoarele pentru geamurile electrice. Puteau sa fie o idee mai calitative, insa n-am avut nicio problema cu ele.

E drept, mi-a lipsit trapa. Dar… Asta e o optiune care poate fi oricand aleasa de clienti pentru masina lor!

Daca ar mai fi avut si suporturi pentru pahare incalzite/racite, asa cum sunt pe X5 sau X6, cred ca noul Seria 1 devenea campion de necontestat in clasa sa.

Evolutia in acest segment este de-a dreptul stupefianta, iar acest lucru poate fi observat cu usurinta. Noul Seria 1 are aproape de toate si se constituie a fi o oferta cu greu de refuzat. Avem confort, tehnologie si utilitate conectate la un sistem de propulsie energic si o arhitectura noua care promite sa ne ofere aceeasi esenta bavareza intr-o formula mai practica. E greu sa-i gasesti probleme acestei masini, mai ales cand afli ca poti apela un call center dedicat direct din masina pentru a primi recomandari de hoteluri, evenimente, locuri de vizitat sau chiar sa iti fie actualizata navigatia cu locul inspre care sa calatoresti prin serviciul Concierge!

Ne mai ramane sa aflam cum se conduce F40 pentru a-l descoperi intru totul.

Mergem inainte! Acum trebuie sa aflam pretul.

# Cost

BMW M135i xDrive - pretul

Pretul de baza pentru M135i xDrive pleaca de la 48.731 de euro cu TVA inclus.

M135i xDrive este varful oferit in momentul de fata pentru noul Seria 1, insa in Romania mai sunt disponibile si urmatoarele variante:

  • BENZINA
    • 118i – 1499 cm3 – 140 CP – 27.727 euro.
  • MOTORINA

    • 116d – 1496 cm3 – 116 CP – 28.679 euro;
    • 118d – 1995 cm3 – 150 CP – 32.832 euro;
    • 120d – 1995 cm3 – 190 CP – 35.522 euro;

    • 120d xDrive – 1995 cm3 – 190 CP – 37.544 euro.

Noul Seria 1 ofera, asadar, o gama larga de optiuni de configurare. Avem 3 motoare diesel, 2 pe benzina, 3 tipuri de suspensie, dintre care optional suspensia sport (mai rigida si cu garda la sol redusa cu 10 mm) si cu amortizoare controlate electronic, cutie automata cu 7 trepte si dublu ambreiaj pentru motorizarile cu 3 cilindri, cutie automata Steptronic sau Steptronic sport cu 8 trepte pentru motorizarile cu 4 cilindri.

Dintre cele de mai sus, cea mai atractiva optiune ramane, in mod clar, M135i xDrive. Numai denumirea ne spune ca avem parte de tot ce se poate mai bun, iar experienta expusa ne arata ca aceasta masina se apropie de idealul de perfectiune automotive in aceasta clasa. Culmea, are si un pret decent pentru ceea ce ofera in echiparea de top.

bmw m135i xdrive

Au existat mai multe frici in comunitatea pasionatilor si curiozitati insetate din partea jurnalistilor cu privire la cum va fi noua subcompacta bavareza, dar realitatea ne-a dovedit pana acum ca acest automobil a reusit sa treaca cu brio de barierele prejudecatilor.

In fata noastra sta, asadar, unul dintre cele mai bune vehicule entry-level apartinand unui constructor auto premium din acest moment.

Iti multumesc pentru ca ai fost alaturi de noi si-n aceasta aventura!

Pe curand!

Fotografiile au fost realizate de Gabriel Preda exclusiv pentru DailyDriven.ro!