Parere posesori Alfa Romeo 147 1.6 105 cp 2004-2010

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Alfa Romeo 147 1.6 (105 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Alfa Romeo 147 1.6 (105 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Ghețe Rareș
Ghețe Rareș a raspuns cu 4 ani în urmă

Sincer sa fiu, doar uleiul si filtrele fac pe undeva la 200 de lei, in rest nu prea mai cere nimic.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Ghețe Rareș
Ghețe Rareș a raspuns cu 4 ani în urmă

Desigur, conteaza si cu cine o comparam, dar pot spune ca este cam la mijloc.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Ghețe Rareș
Ghețe Rareș a raspuns cu 4 ani în urmă

Cum am spus si mai sus, articulatii slabe. Intr-adevar, masina nu este facuta pentru drumurile noastre, din aceasta cauza am des probleme cu bratele sau bieletele antiruliu. Probleme majore nu am avut, am schimbat doar termostatul si bucsele de pe bara stabilizatoare. Pot spune ca e destul de fiabila.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Ghețe Rareș
Ghețe Rareș a raspuns cu 4 ani în urmă

La inceput mergeam cu ea in service si am dat de foarte multi incompetenti. Acum o repar eu singur sau o duc la un prieten care ma lasa sa stau langa el sa-l ajut si stiu ca face bine si cu pasiune.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Ghețe Rareș
Ghețe Rareș a raspuns cu 4 ani în urmă

Producatorul recomanda la fiecare 20.000km, insa eu sunt mai fixist de felul meu si vreau ca masina sa fie intr-o stare impecabila asa ca recomand la fiecare 10.000km.

Ce consum are?

Ghețe Rareș
Ghețe Rareș a raspuns cu 4 ani în urmă

Avand in vedere ca e benzina cu cate 2 bujii pe cilindru, in oras 11%, cu AC-ul pornit si cu un mers putin sportiv ajunge la 12%. Desigur, la drum lung ajunge la 6%.

Citeste si...
Sfaturi pentru cei care conduc o cutie automata prima data
Sfaturi pentru cei care conduc o cutie automata prima data

Atunci cand vine vorba despre sistemele de transmisie, tot mai multe autoturisme sunt constituie cu cutie de viteze automate, deoa...

In ce situatii vei scapa de amenda prin anularea procesului verbal?
In ce situatii vei scapa de amenda prin anularea procesului verbal?

De fiecare data cand suntem opriti de catre politie pentru savarsirea unei contraventii sau a unei infractiuni vom primi un proces...

De ce trebuie data bateria veche a masinii la schimb?
De ce trebuie data bateria veche a masinii la schimb?

Bateria unui autoturism este o piesa vitala pentru orice masina. Ea se afla sub capota si soferul nu are prea mult contact cu acea...

Plafonarea costurilor la carburanti nu este pentru toti o solutie de succes
Plafonarea costurilor la carburanti nu este pentru toti o solutie de succes

Potrivit playtech.ro, daca aruncam o provire peste granita, la vecinii nostri unguri, vom vedea ca la jumatate de an de la plafona...

Cum sa folosesti un tester auto
Cum sa folosesti un tester auto

Pornesti masina dimineata si auzi un sunet nou, ciudat, deranjant chiar care vine de la motor. Deschizi capota si incepi sa cauti...