Parere posesori Alfa Romeo 156 2.0 i JTS

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Alfa Romeo 156 2.0 i 16V JTS (165 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2003 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Alfa Romeo 156 2.0 i 16V JTS (165 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Introducere

Fiabilitate

Conform cu asteptarile

Parere generala

De ce ai ales sa cumperi acest model?

Moscu Liviu-Mihail
Moscu Liviu-Mihail a raspuns cu 5 ani în urmă

A fost un moft, mereu mi-a placut modelul 156 in special cel facelift inca de mic copil cand am vazut prima data modelul prin anii 2000-2002 si nu stiam nici macar ce marca era masina.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Moscu Liviu-Mihail
Moscu Liviu-Mihail a raspuns cu 5 ani în urmă

De la ea de acasa, Italia, Torino.

Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Moscu Liviu-Mihail
Moscu Liviu-Mihail a raspuns cu 5 ani în urmă

Initial am cumparat masina doar din cauza unui moft. Doream sa ma duc la serviciu cu ea si eventual prin vacanta, calatorii! Insa am devenit dependent de masina si a ajuns sa imi fie un daily car. Ceea ce imi place la acest model este “handling-ul” superb mai ales pentru o masina fwd, directia este 1:1 si foarte precisa, alt lucru care imi place este motorul, se tureaza foarte frumos, suna bine in ture mari si are o putere foarte buna pentru un motor aspirat de 2 litri L4 de acum 15 ani.

Citeste si...
Toti pasii pe care trebuie sa ii faci pentru a schimba corect bateria de la masina
Toti pasii pe care trebuie sa ii faci pentru a schimba corect bateria de la masina

Daca bateria de la VW Golf 5, Jetta, Touran, Tiguan, Passat, Skoda Octavia 2, Seat Leon nu mai functioneaza cum trebuie, poate ca...

Poti falsifica VIN-ul masinii?
Poti falsifica VIN-ul masinii?

VIN-ul masinii este ca CNP-ul, ea este o serie de sasiu, un cod de identificare unic format din 17 caractere, cifre si litere. VIN...

Despre motorul K20C1 de la Honda
Despre motorul K20C1 de la Honda

Turbo-ul K20C sau 2.0 VTEC Turbo este un motor de 2.0 litri in linie, cu patru cilindri, pe benzina, cu injectie directa de combus...

Sfaturi pentru a realiza o economie de combustibil
Sfaturi pentru a realiza o economie de combustibil

Fiecare dintre noi este preocupat de reducerea costurilor. Costurile asociate detinerii, dar si intretinerii unui autovehicul pot...

ECU: ghid complet
ECU: ghid complet

Unitatea de Control a Motorului (ECU) reprezinta creierul digital al motorului, monitorizand si gestionand sistemele esentiale car...