Parere posesori Alfa Romeo 156 2.0 i JTS
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Alfa Romeo 156 2.0 i 16V JTS (165 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2003 - 2006. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Alfa Romeo 156 2.0 i 16V JTS (165 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nu este o masina foarte scumpa de intretinut, impozit relativ mic (180lei/an), asigurare 600lei/an, singurul lucru care costa vizibil mai mult este uleiul, pretul pentru 10w60 e cam 55-65lei/L si trebuie schimbat anual sau la cel mult 10k de km.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Da, preturi fata de concurenta sunt ~ la fel dar unele sisteme sunt mai complexe si cu mai multe piese in miscare, de exemplu suspensia, care este complet independeta cu double wishbone pe toate 4 rotile de unde si predispunerea la defectiuni, dar care fac un handling superb cum am spus si mai sus.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Mitul masinilor italienisti spune cam asa “o sa stai doar cu masina in service” . Nu vreau sa zic ca este fals, poate deocamdata am avut eu noroc cu masina, dar tot ce am schimbat in 50.000km inafara de consumabile a fost un brat inferior pe partea dreapta si o bobina de inductie, cost total fiind ~ 300lei brat si 100 lei o bobina sh. Ce ar mai fi de adaugat este distributia care se schimba la 40.000km sau 3 ani.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Ma ocup personal de reparatii si mentenanta, am fost in service la reprezenta doar pentru distributie si totul a fost ok, dar cand am avut un carambol si am ajuns la reprezenta am fost extrem de nemultumit de lucrarea tinichigiilor, prost facuta si scump, extrem de deranjant a fost faptul ca a trebuit sa dau jos bara, capota si farurile ca sa le asez cum trebuie si sa imi trag si cablurile unde trebuie, lucru pentru care eu i-am platit degeaba.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Depinde de motorizare, cele pe benzina sunt foarte pretentioase, de obicei 10.000km sau 1 an.
Ce consum are?
Buna intrebare, intre 6-7l si 23l la 100 de km. In oras am un consum mediu cam de 10l/100km daca merg normal, in afara orasului mers la consum/normal cam 6-7l, per total eu am un consum mix de 10-12l(merg destul de sportiv si schimb foarte des in 7000rpm).
Una dintre cele mai importante componente ale masinii este reprezentata de lamelele stergatoarelor de parbriz. Cu toate acestea, m...
In momentul de fata, preturile la benzina si motorina au atins un record istoric, iar specialistii spun ca acestea vor continua sa...
Legislatia rutiera ar putea fi modificata. Raed Arafat considera ca scaderea numarului de accidente grave se poate face doar prin...
Ca utilizator si proprietar de masina, ai observant cu siguranta ca gasesti deseori pe jantele masinii un praf gri. Poate nu stiai...
Geamurile electrice sunt responsabile pentru aproximativ 2000 de vizite la camera de urgente in fiecare an. Cand un geam automat s...