Parere posesori Alfa Romeo 159 1.9 JTDM 150 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Alfa Romeo 159 1.9 JTDM (150) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Alfa Romeo 159 1.9 JTDM (150).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Experienta De Condus
Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?
Da, este suficient pentru nevoile zilnice.
Desigur, este o berlina cu destul spatiu.
Compacta cumperi, compacta ai. Un mic minus pentru locurile din spate la spatiu picioarelor.
Este chiar acceptabila, nu ma plang, am destul loc atat eu cat si cei doi copii.
Nu am avut probleme cu spatiul. Nu sunt foarte incantat de spatiul din spate dar nici nu ma pot plange, am vazut masini mai inghesuite. In cel mai rau caz am stat in dreapta in fata, fiind masina personala.
Este perfecta pentru mine. Portbagajul putin cam mic dar in rest este foarte ok.
In general merg singur sau cu inca o persoana, foarte rar sa fie “umpluta”, spatiul fiind suficient, chiar si in portbagaj pentru cumparaturi, bagaje si altele.
Este o masina incapatoare, au loc 4 persoane fara inghesuiala, iar locul in portbagaj este mai mult decat decent.
Este destul de incapatoare; Daca vrei sa cari cu ea, ia-ti duba.
Da. este destul de spatioasa si cu 5 persoane in ea.
In mod normal eu o folosesc doar pentru naveta. Daca e sa fi avut nevoie de o masina cu adevarat incapatoare nu as fi ales-o.
Foarte incapatoare si confortabila. Cel putin in portbagaj te plictisesti sa bagi bagaje.
Cum se conduce in oras?
Binisor, putea avea o etajare mai buna a treptelor.
Se conduce foarte bine.
Fara probleme!
In oras ,cam greu cu locurile de parcare daca esti in orase mari, mie unu mi se pare ok.
In oras personal cred ca, cutia nu se sincronizeaza cu mersul in oras si cu stilul meu de condus. Ca sa mentin 50km la ora, teoretic ar trebui sa folosesc treapta 3, dar ajung sa merg cu 1900rpm ceea ce nu e chiar sanatos la un motor Diesel. Daca merg cu treapta 2, sar de 3000rpm si nu functioneaza eficient.
Se conduce bine, mai greu cu locurile de parcare deoarce are garda la sol joasa iar in Bucuresti bordurile sunt imense.
In oras e foarte fasneata daca o cunosti bine si usor te poti strecura, chiar daca nu e cea mai mica masina.
Ca orice diesel, nu e cea mai placuta experienta in oras, mai ales pe distante scurte. Dar, in cazuri extreme, lene sau ploaie se comporta admirabil.
Avand 466,3cm lungime nu este o masina care se conduce foarte lejer in oras dar reactia motorului in timpul accelerarii este incredibila.
Directia rigida, enervanta la plecari de pe loc sau la schimbari de directie la viteze mici.
Este masina perfecta. Putin mai greu cu locurile de parcare. Se simte sport, simti orice, e o placere sa o conduci, putine masini din ziua de azi mai ofera senzatie de condus, majoritatea fac ele totul.
Se conduce ok. Nu foarte confortabila datorita servodirectiei rigide si dimensiunilor masinii.
Cum se conduce la drum lung?
Foarte bine!
Abia de la 160 se aseaza pe sosea.
E placuta mai ales pe viraje.
Tinuta de drum sportiva si relaxanta, directie precisa un pic cam zgomotoasa dar asta e.
Scaunul este foarte comod, directia foarte ok. Nu am avut de ce sa ma plang ori de cate ori am avut de facut un drum lung, poate din cauza celor 150 de caluti care mai scapa :)
Este o bucurie sa mergi la drum lung cu ea.
La drum lung e o placere tinand cont de pilotul automat, volanul care nu sare din mana la orice groapa sau denivelare, isi tine bine linia.
Exceptional. Mai mult de atat nu pot spune. Motorul dezvolta suficienta putere cat sa efectuezi depasiri in siguranta, franele sunt eficace, iar suspensia este superba pe drumuri sinuoase. “cuore sportivo” Alfa asta este printre singurele masini pe care le conduci cu un zambet tamp tot drumul, te face sa iti doresti ca traseul sa fi fost mai lung.
Am parcurs 1700 de km (italia-romania) care au inclus doar o oprire si nici nu mi-am dat seama cand i-am parcurs. Este o masina foarte confortabila.
Foarte bine, aici intelegi de ce e directia rigida. Nu-ti da senzatia de barca.
Foarte bine. Tinand cont ca Alfa 159 vin din fabrica cu suspensie sport, masina se comporta foarte bine. Depinde si de starea carosabilului.
La drum lung nu ai ce sa ii reprosezi, unde tragi de volan acolo merge plus ca e lipita de asfalt tot timpul si cuplul se simte de la 120km/h in sus.
Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus la interiorul masinii?
E GENIAL asa cum este.
Duc dorul pilotului automat dar m-am obisnuit si fara.
Bancheta fractionabile e un minus.
La interior mi-as fi dorit un interior de piele si incalzire in scaune si o navigatie, dar nu prea ma pasioneaza.
Mi-as dori un loc mai mare de depozitare. Spatile din usi sunt foarte mici. Un minus din punctul meu de vedere si destul de nasol este ca daca schimbatorul este in treapta 3 accesul la panoul de clima este imposibil, trebuie apasate butoanele pe langa schimbator.
Pentru anul in care a fost facuta are cel mai tare interior, nu mi-as dori nimic in plus.
Nu e un interior nici foarte simplist, nici extrem de futurist. Singurul lucru pe care l-as adauga ar mai fi un suport de pahare, avand doar unul.
Interiorul este okay, este de textil (“alfatex” gri + catifea neagra). Scaunele sunt confortabile, suport lombar solid (“nu ai dureri de spate cand cobori din masina). Nu imi pot dori mai mult, cu toate ca la un moment dat tanjeam dupa un interior de piele crem. Singurul lucru care imi lipseste din tot interiorul ar fi un suport de pahare pus mai la indemana :))
In comparatie cu interiorul textil de culoare crem pe care il am acum si se murdareste foarte repede, imi doresc unul fin piele, este mai usor de intretinut.
Nu am ce sa imi doresc mai mult. Este full. Interiorul de Alfa Romeo este exceptional pentru varsta masinii.
Cum spuneam, m-am cam grabit cand am cumparat-o asa ca am ales un model mai “chel”. Navigatie si cruisse-control as mai fi vrut de la ea. Ele simpla in interior, fara multe accesorii inutile, desi simt lipsa spatiului de depozitare.
Despre interior nu sunt foarte multumit. E foarte frumos dar calitatea plasticelor lasa de dorit.
Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?
Indicatorul pentru presiunea turbo din echiparea standard.
Toate dotarile sunt esentiale ?.
Night panel.
Imi place mult afisajul de la turbosuflanta, arata cati bari se ridica.
Nu am o dotare ce-mi place cel mai mult. Consider ca design-ul este un punct forte pe care il apreciez la aceasta masina.
Pilotul automat, autohold in panta, toti senzorii pe care ii are.
Dotarea preferata este cotiera foarte încapatoare, avand in ultimul compartiment zona de refrigerare pentru racirea băuturilor.
Strict pe interior…sistemul audio Bose, se aude demential, combinat cu niste mp3-uri ripuite la calitate maxima nu iti poti dori mai mult de la un sistem audio auto.
Functiile asr/vdc isi fac treaba foarte bine.
Navi, pielea si clima pe langa asistenta la plecare din rampa.
Nu am o dotare aparte care sa imi placa.
Cele 10 airbag-uri ma fac sa ma simt in siguranta.
Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)
Stabila, recomand un 159 facelift, cu etrierii mari pe fata.
Se comporta ok.
Frane eficiente.
Franele excelente, directie precisa, cum misti volanul cum s-a virat.
Am avut in trecut cateva evenimente de genul din care am iesit neatins. Reactioneaza foarte bine la socuri si sistemele isi fac treaba foarte bine.
Franeaza bine, sta foarte bine pe un viraj brusc, nu te simti in pericol.
Cu frane in regula si placute de frana in stare buna, te poți baza in situatii critice.
Franarea de urgenta se comporta exemplar, franele mari Brembo isi fac treaba cu brio, iar in cazul evitarii de obstacole masina este suficient de stabila cat sa nu derapeze aiurea la un viraj brusc.
Franarea este foarte buna. Evitarea obstacolelor se face foarte usor fiind o masibna cu suspensie foarte rigida si stabila pe drum.
Foarte bine, raspunde prompt.
Perfect. Deci la nevoie am franat de la 120 la 0 in aproximativ 8/10 m.
Aici italienii au facut ceva genial. La franare brusca se aprind automat avariile sa capteze atentia celorlalti. Pe franare nu am ce comenta. Totusi sunt frane brembo cu 2 cilindri pe etrierii fata si discuri de 308mm.
Una dintre obligatiile soferilor atunci cand conduc un autoturism, pe care ar trebui sa o stie orice persoana care se urca la vola...
In traficul actual, este imposibil sa iti poti mentine masina intr-o stare impecabila. Deseori apar zgarieturi care afecteaza aspe...
Daca esti posesorul unei masini de o perioada mai lunga de timp ai toate sansele sa intalnesti acest fenomen la ea si anume faptul...
Termenul de dauna totala poate fi perceput diferit de proprietarii de masini si de asiguratori. Insa, cei din urma, asiguratorii d...
Cat este de legal sa ai montat un carlig de remorcare pe masina atunci cand nu tractezi, practic, un alt vehicul? Este legal sa ci...