Parere posesori Afla Romeo 159 1.9JTDM
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Alfa Romeo 159 1.9 JTDM (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Alfa Romeo 159 1.9 JTDM (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 3000 lei.
Dupa reparatiile initiale, schimb doar consumabilele: ulei, filtre. Pana in 500 lei pe an.
Sub 1000 lei la un rulaj de aproximativ 20.000 km pe an.
1000 de lei pe an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
In general Alfa Romeo nu este o masina ieftina deci putem spune ca nici piesele nu sunt foarte ieftine sunt undeva pe la mijloc ca pret.
Nu este mai scumpa la intretinere decat alte marci.
Este mai ieftina datorita simplitatii solutiei constructive, mai ales in cazul directiei.
Mediu, am prieten cu BMW 320 din 2005 care plateste un pic mai putin, in rest nu am stat sa analizez competitia.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Nu pot spune ca este o masina tocmai fiabila din punct de vedere al consumului. Are un consum mai ridicat decat concurenta sa. Probleme am avut 2 minore EGR infundat ai nu permitea DPF-ului sa se regenereze si o planetara defecta. In rest fara alte probleme momentan.
Dupa reparatia cutiei de viteze si anularea clapetelor din galeria de admisie nu mai am probleme.
Schimbat cutia de viteze din cauza neglijentei proprietarului anterior. Din cauza pompei de apa blocate a sarit cureaua de la distributie dar chiulasa nu a avut de suferit din cauza ca la motorul acesta se rup tachetii, lasand supapele sa se aseze in scaunul lor inainte de a fi indoite.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu aleg reprezentanta din motiv ca am vrut sa o duc acolo pt revizie si diagnoza si al fost refuzat spunandu-mi ca nu au teste pentru modele sub 2008. Asta fiind la Toyota in Craiova. Asa am gasit 2 baieti foarte pasionati de masini si tuning si ma duc la ei frecvent si pana acum sunt super multumit de treaba pe care o fac ei.
Regim propriu, nu am incredere in munca altora. Cand te pricepi, lucrul facut cu mana ta e sfant.
Prefer sa fac lucrarile personal, mai ales ca nu este o masina “dificila” din punct de vedere constructiv, plus ca lucrul facut de mana ta e de multe ori mai bine facut decat de altii.
Service autorizat, softul l-am facut “la baieti” si scoaterea dpf-ului si egr off.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cat de des este nevoie depinde cat de mult o folosesc, ca masina. Eu la 9000km fac revizie totala ulei + toate filtrele. Recomand acest lucru fiind o masina nu foarte noua.
Consumabilele la 10.000km, distributia la 60.000km.
De fiecare data cand sunt atentionati de mesajul din bord.
15.000 de km, 12.000 daca merg in oras mult.
Ce consum are?
5.5/6l Exterior In oras trafic aglomerat mers treapta 2-3 maxim sare si la 13-14.
Consum mixt 6.8 litri / 100km.
Preponderent urban, 8 litri la 100 km.
8% in afara, 11-12 in oras daca mergi turat.
Trebuie sa avem in vedere ca atunci cand devenim soferi primim si anumite drepturi, dar in acelasi timp avem si obligatii. Nu exis...
Asa cum am mentionat de fiecare data, anvelopele sunt componente vitale ale unui autoturism, deoarece sunt singura legatura intre...
În acord cu regulile privind siguranța rutieră, șoferii de camion sunt obligați să ia pauze regulate pentru odihnă și pentru a pre...
Dacia Spring trece cu brio testele EuroNCAP Dacia Spring, primul vehicul electric al producătorului român Dacia, a ajuns în atenți...
Esti in cautarea unei masini de lux si esti nehotarat in ceea ce priveste marca? Iti place si Audi dar si BMW si nu stii pe care s...