Parere posesori Audi A4 B6 1.9 TDI
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.9 TDI (130 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2004. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.9 TDI (130 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Destul de mult.
Aproximativ 4000 lei.
Ulei si filtre 500 lei +/- in functie de zona de firma. Eu am filtre Mann.
Nu e de speriat.
1500 lei. Un pret rezonabil.
500 consumabile, revizii si probabil inca vreo 3-400 diverse chestii pe care le schimb din timp.
700 de lei + cheltuieli de intretinere ale motorului.
In masina nu au fost bagați bani decat in consumabile.
Undeva la 500€ anual.
Hai sa zicem cam 300 euro. Depinde cat timp tii masina si dupa aia sa faci o medie.
Costa aproximativ 2000 lei.
4000 lei cu tot cu consumabilele.
Putin peste 2000 lei dar e ok.
In jur de 300 de lei.
Foarte putin, asta insemnand cam 1000 ron pe an, fara motorina.
Asta e in functie de cati km fac si de ce piese pot ceda in anul acela, 200-500 de euro.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt scumpe la ea.
Daca ne raportam la competitia din clasa ei, as spune ca preturile sunt cam la fel, cu mici diferente in functie de piese.
Nu prea se schimba piesele la masina asta :)). Sunt de bun simt preturile. E o masina veche.
Destul de scumpe.
Depinde ce fel de piese insa mie imi par nu foarte costisitoare.
La anii ei piesele sunt ieftine raportat la fiabilitate. Achizitionez numai piese de calitate, si pana acum n-am schimbat de doua ori acelasi reper.
Piesele sunt destul de ieftine la o calitate medie, nu cea mai buna. Spre exemplu tot setul de brate pe fata 900lei. Fata de celelalte masini din aceeasi clasa este mai ieftina cu siguranta.
Nu este mai scumpa, preturi accesibile .
Piesele sunt putin scumpe dar merita orice banut dat pentru ele.
Piesele au un cost absolut normal, avand in vedere anul masinii, au un cost normal.
Depinde ce pui pe ea. Din toate piesele exista si piese la pret de Logan dar si piese de calitate. Mai departe tu alegi ce vrei sa pui pe ea.
Au o gama foarte variata de piese, sunt preturi foarte bune.
Este mai scumpa decat piesele unei masini de varsta ei.
Cu siguranta este mult mai scumpa, sa spun sincer chiar si un simplu schimb de ulei costa 500 de lei.
Nu sunt asa de exagerate, daca este vorba de motor este cam scumpa.
Nu este deloc scumpa, in schimb este foate usor de intretinut.
Depinde de calitatea pieselor, eu am pus numai originale si sunt destul de costisitoare.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Probleme la caseta de directie, cat si pompa de directie. Probleme pe parte electrica din cauza electricienilor nepriceputi. A facut scurt masina pentru ca se atingea + cu - pe becul de pozitie.
La o masina de 15 ani, orice piesa e consumabila, totusi singura piesa scumpa pe care am schimbat-o a fost kitul de ambreiaj + volanta. Brate, bielete si alte maruntisuri intra tot la categoria consumabile.
Fiabila peste masura asteptarilor. Sunt student si pot zice ca tine cu buzunarul. Am schimbat la ea doar termostatul 60/70 lei ( nici cel mai ieftin nici cel mai scump). In rest nimic si nu e nevoie.
Motor Awx ,destul de fiabil si este bine capitonata masina.
S-a desprins materialul de pe plafon din cauza caldurii.
La achizitie am schimbat discuri, placute ulei si filtre, seturile de montaj ale injectoarelor doar pentru ca am vrut, nu ca ar fi avut simptome si cam atat, 20000 km cu ea.
Masina este foarte fiabila. Singura problema pe care am intampinat-o a fost un sunet ce nu isi avea locul atunci cand viram iar asta a fost din cauza unui brat pe fata.
Consider ca este un prieten de nadejde pentru mine, nu doar o masina. In 50 000 de km, efectuati in 11 luni, nu si-a batut joc de mine niciodata :), i-am platit-o cu aceeasi moneda :)).
Singura problema in timpul acesta am gasit-o la geamurile electrice.
Destul de fiabila, depinde cum o conduci, la un mers normal mixt un 6.5/100 km sa zicem ca e decent. Probleme la ea majore prea putine, pompa servo, tempomat, macara geam.
Pe partea de motor am schimbat doar ulei si distributie. In rest 2 rulmenti si un brat pe fata schimbat din cauza burdufului rupt. Mentionez ca masina am luat-o cu TUV la zi, cu tot ce tine de suspensie schimbata si frane noi fata spate.
Dupa o varsta 10 ani a fost nevoie de reconditionare turbo si foarte putine piese gen “rulmenti fata, cap planetara”.
In primul rand, a trebuit sa inlocuiesc un xenon de curand. Am curatat turbina, am schimbat discurile, placutele, cauciucurile, ulei, distributie, de regula doar consumabilele.
Clima de la inceput a fost o problema si nu ma așteptam pentru ca am achizitionat-o iarna, am schimbat multe piese, poate a fost ca un fel de pretentie sa fiu linistit si sa functioneze cum mi-am dorit.
La cei 163 de cai cat ii am pe ea este o masina foarte superba. Ca probleme cam putine, depinde cum o nimereste fiecare si cat de bine a fost intretinuta de persoana de la care o cumperi.
Nu se pot numi probleme, am schimbat distributia acum 10.000 km, ambreiajul acum 3.000 km si caloriferul din bord care a fost schimbat de mine in garaj, iar in weekend urmeaza sa schimb rulmentul dreapta spate. Chiar nu am avut probleme tehnice cu ea, mi se pare o masina foarte fiabila pentru varsta ei.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
E foarte greu sa gasesti un service bun, cu mecanic bun.
Am 2 mecanici la care umblu, ambii lucreaza in service autorizat RAR, totul se face cu factura si deviz de reparatie.
La baieti merg datorita ca e model deja foarte bine cunoscut datorita anilor ce au trecut si nu se mai invata nimeni pe ea. In reprezentanta vorbim de preturi mari si nu cred ca se merita in cazul acesta.
La baieti ,nu am avut probleme inportante cu ea.
In service daca am probleme complicate dar de obicei sunt minore si aleg prietenii in domeniu. Un prieten la indemana.
E suficient de usoara, asa ca o repar singur, eu fiind unul din baieti. Sunt pasionat si ma documentez temeinic inainte de orice interventie.
Nu aleg reprezentanta deoarece pana acum nu am avut nevoie de interventii complicate la masina iar service-urile autorizate RAR au si un pret mai bun?.
O mare problema in momentul de fata este gasirea unui service cu profesionisti. Sunt dezgustat de majoritatea service-urilor din zona mea, dar, neavand incotro, unde nu am stiut ce sa fac am dus-o in service autorizat.
La fiecare defectiune gasita sau revizie mereu aleg un service autorizat decat sa merg la niste baieti care doar cred ca stiu ce fac.
Nu merg cu ea in service, tatal meu este mecanic si tot ce e legat de masina, se ocupa el, vorba aia, cum faci pentru tine nu faci pentru nimeni :).
Masina o repar doar eu, nu pun mana pe ea nici baietii nici reprezentanta. Nu ca cei de la reprezentanta ar fi mai profi ca baietii:-)).
Service local, loialitate, supraveghere in timpul reparatiei si alte beneficii.
Masina a fost servisata numai in reprezentanta de catre personalul autorizat, motiv pentru care a ajuns la kilometrii acestia.
Am prieteni care lucreaza in domeniu, “La Baieti” pe langa faptul ca am si in familie sora si cumnatul care se ocupa de asa ceva.
La reprezentanta ca ei stiu ce trebuie si ce au de facut, daca le povestesti ce are isi dau seama.
Nu. Ma duc la un Service autorizat si care imi da garantie pe cea ce imi schimba si sa imi zica exact ce trebuie schimbat, nu la intamplare cum fac unele asa zise service-uri.
Daca esti priceput o faci acasa, daca nu la mecanicul tau preferat.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 10.000 de km pentru un ulei normal. 15.000 pentru un ulei net superior!
Eu personal fac revizia (schimb ulei+filtre) la 9.000 km, sau maxim 10.000 km, circul undeva la 60% urban.
1 an sau maxim 15.000km
La un an de zile.
O data pe an este suficient.
Conform manualului si cu piese de calitate.
Atat de des cat recomanda si fabricantul.
Personal fac revizia la 10 000.
Daca nu este posibilitate la jumatate de an, macar o data pe an.
O singura data pe an
Eu o fac o data pe an sau la 12000 km.
Sa o faca de doua ori pe an.
De 4 ori pe an, in fiecare anotimp.
La 10.000, 15.000 de km cum e normal.
Asta depinde de fiecare cum vrea.
Eu ii fac cam de doua ori pe an.
10.000 km.
Ce consum are?
Mic, 5% mers foarte economic.
5.5-6 l/100 km in extern, 8-9. 5l/100km in oras, in functie de trafic.
Exterior 5/ 5.5/6/6.5 In functie de stilul de condus. In oras 9/ 10 / 11 cu trafic, clima si pedala.
5 ,7 8 la suta de km.
In oras 9 dar in exterior 7.
6,5 maxim 7 urban si 4,2-5,3 extraurban in functie de numarul de la pantofi.
Urban 9-10%, Extraurban 5.5-6%, Mediu 7.5%.
Mixt 6.3 %.
Daca mergi frumos si elegant cu ea masina are un consum de 5-6 dar daca esti mai sportiv masina poate lua si 8-9 la suta.
Am un consum de 6.5 litri la suta de km.
Consum la un mers normal este de 6.5 la suta dar poti sa-l duci si la 9 daca te dai tot timpul la ea.
In oras consuma 7 la suta si in afara 5.9 la suta.
Are un consum de 7,5-8% in oras, 5-6% extraurban.
Are un consum de 6 la 100/km, 8 la 100/km mai sportiv.
Imi consuma 7 la suta, eu avand un stil de mers mai sportiv.
5-5.5 vara si iarna 5.5-6.5 depinde de talpa.
10-11 mers sportiv, 8 batraneste in oras. 5.5 lejer si 6,5-7 sportiv in afara, dar in mare parte mers sportiv.
Toata lumea are o idee diferita despre cat de des ar trebui schimbat uleiul vehiculului dumneavoastra si ce tip de ulei este cel m...
In momentul de fata orice autoturism este echipat cu un sistem de aer conditionat care este un element foarte important mai ales p...
Catalizatorul este un dispozitiv menit sa reduca emisiile motorului, prin transformarea compusilor daunatori din gazele nocive din...
In toate articolele noastre precizam sa apelati mereu la un service autorizat care sa va ajute la realizarea unei opertiuni sau a...
Incercati aceasta metoda simpla si rapida, prin care va dezghetati masina in cateva clipe. Mai ales in diminetile reci de iarna, i...