Parere posesori Audi A3 1.6i 102 cai putere

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A3 1.6i (102 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A3 1.6i (102 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Razvan Stefan
Razvan Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Sincer nu am tinut cont.

Nacu Gabriel-Marian
Nacu Gabriel-Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Un kit de distributie cu pompa de apa este aproximativ 170 de lei de la Continental. Filtrele de la Mann nu costa mai mult de 20 de lei.

Laye Laurentiu
Laye Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Daca ii dai ce trebe cand trebe nu costa mult.

Sodranca Valeriu
Sodranca Valeriu a raspuns cu 5 ani în urmă

Costa in jur de 500-600 lei.

Moraru Georgiana
Moraru Georgiana a raspuns cu 5 ani în urmă

1800 de lei pe an.

Proboteanu Razvan
Proboteanu Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

200-250 euro pe an.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Razvan Stefan
Razvan Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele nu sunt foarte scumpe si sunt destul de accesibile.

Nacu Gabriel-Marian
Nacu Gabriel-Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt foarte ieftine comparativ cu alte masini de aceeasi varsta.

Laye Laurentiu
Laye Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Ca si piese este o masina fiabila la intretinere, nu mi-am facut un calcul, nu am comparat piesele ei cu diferite marci ca nu am prea avut ce schimba la ea, in afara de distributie, ulei, filtre, suspensie sport si niste bucse nu am schimbat nimic la ea.

Sodranca Valeriu
Sodranca Valeriu a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina accesibila din orice punct de vedere.

Moraru Georgiana
Moraru Georgiana a raspuns cu 5 ani în urmă

E un model scump, sunt cam scumpe piesele originale, dar nu veti avea mari probleme cu acest model.

Proboteanu Razvan
Proboteanu Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

E mai scumpa la unele piesa fata de competitie. Dar in general, A3-ul impartaseste o mare parte din piese cu Golf 4, deci ies destul de ieftin.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Razvan Stefan
Razvan Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Sincer sa va spun nu am avut probleme majore cu ea. I-am schimbat doar Sonda lambda cea inainte de catalizator si filtrul de benzina. In rest nu am bagat alti bani in ea.

Nacu Gabriel-Marian
Nacu Gabriel-Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul este foarte mic, in oras fiind 5l/100 km iar in afara cel mai mic 4,2l/100 km, un 6l iarna. Nu am intalnit probleme, in afara de bendix la electromotor, pe care l-am schimbat.

Laye Laurentiu
Laye Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Da-i ce ii trebuie masinii si ea te va respecta. Nu am avut probleme mari cu ea.

Sodranca Valeriu
Sodranca Valeriu a raspuns cu 5 ani în urmă

Este foarte fiabila. Singura problema sunt ceasurile de bord. Au fost echipate cu doua tipuri, una produsa de Magnetti Marelli si una VDO. Cele Magnetti Marelli sunt foarte proaste si se strica imediat, fata de cele VDO, care sunt indestructibile :)). Din pacate echiparea Magnetti Marelli si cele VDO sunt greu de gasit sau foarte scumpe. In rest, toate bune!

Moraru Georgiana
Moraru Georgiana a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am avut probleme mari cu ea, pornea cam greu, dar acum totul e bine. Audi A3 se bucura de un nivel de fiabilitate destul de bun, mai ales daca masina este corect intretinuta in timp.

Proboteanu Razvan
Proboteanu Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme cu instalatia de racire, termostat si cateva furtunuri care au crapat. Si mi-am spart doua telescoape, nu prea face fata la drumuri ca in Iasi, de exemplu. In rest nu am avut probleme, doar am schimbat bujii, ulei, filtre, placute, discuri.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Razvan Stefan
Razvan Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Aleg sa merg cu ea la service de strada deoarece costurile sunt mai reduse.

Nacu Gabriel-Marian
Nacu Gabriel-Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Deseori merg ‘la baieti’ dar prin recomandari, rareori merg la un service autorizat dar nu Audi, pentru ca reprezentantele sunt la cel putin 100 km distanta.

Laye Laurentiu
Laye Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

In afara de distributie toate schimburile mi le-am facut personal cu mana mea si masina ruleaza perfect.

Sodranca Valeriu
Sodranca Valeriu a raspuns cu 5 ani în urmă

Am doi “baieti” mecanici, singurii care au pus mana pe masinile mele de 10 ani. Experientele la service autorizat, au fost neplacute si m-am lecuit. “Baietii” sunt foarte priceputi si am fost mereu foarte multumit de serviciile lor.

Moraru Georgiana
Moraru Georgiana a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg “La baieti” pentru ca sunt mai ieftini si lucreaza mult mai bine decat service-ul autorizat. Eu recomand cu incredere baietii.

Proboteanu Razvan
Proboteanu Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Sincer nu am dus-o in veci in reprezentanta, mereu am lucrat la ea eu, unde am avut suficiente cunostiinte tehnice. Unde nu, mergeam la amici care sunt mecanici si stateam cu ei cat o faceau si faceau treaba buna.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Razvan Stefan
Razvan Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

Chiar nu stiu ce sa zic aici. Aici cred ca tine de fiecare

Nacu Gabriel-Marian
Nacu Gabriel-Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

In jur de 14 mii de km pentru schimb ulei/filtre.

Laye Laurentiu
Laye Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

O data la 15.000 km.

Sodranca Valeriu
Sodranca Valeriu a raspuns cu 5 ani în urmă

Standard si anume uleiul schimbat la timp, filtre, bujii.

Moraru Georgiana
Moraru Georgiana a raspuns cu 5 ani în urmă

De doua ori pe an.

Proboteanu Razvan
Proboteanu Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Clar inainte de termenul limita, conteaza foarte mult. Din cand in cand de facut un control.

Ce consum are?

Razvan Stefan
Razvan Stefan a raspuns cu 4 ani în urmă

11-12 urban si 7-8 extraurban

Nacu Gabriel-Marian
Nacu Gabriel-Marian a raspuns cu 4 ani în urmă

Un consum de 5l in oras, extra urban 4,2 si un consum mixt de 4,5 litri la suta.

Laye Laurentiu
Laye Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum urban de 10 la suta, extraurban 7-8 la suta si mediu de 8-9 la suta.

Sodranca Valeriu
Sodranca Valeriu a raspuns cu 5 ani în urmă

Consuma 9,5 % oras si 6,5 % exterior.

Moraru Georgiana
Moraru Georgiana a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum foarte mic, de 3-4 la suta.

Proboteanu Razvan
Proboteanu Razvan a raspuns cu 5 ani în urmă

Am scos 6% extra urban. Cam 10% urban, depinde de cat de mare e orasul. Mixt e undeva la 7,5%.

Citeste si...
Cum sa scapi de depunerile de carbon din motor?
Cum sa scapi de depunerile de carbon din motor?

Toate motoarele care functioneaza pe baza unui proces de combustie interna produc particule de funingine in urma arderii de combus...

Calcul consum combustibil: cum sa il faci corect?
Calcul consum combustibil: cum sa il faci corect?

Preturile la combustibil au atins maxime istorice in ultima perioada, iar specialistii in domeniu nu prevad o scadere a acestora p...

Modificare importanta pentru soferi: camera deputatilor a aprobat un proiect care va impacta pretul carburantilor
Modificare importanta pentru soferi: camera deputatilor a aprobat un proiect care va impacta pretul carburantilor

Modificare importanta pentru toti soferii, se intampla pana la 31 decembrie. Camera deputatilor a aprobat un proiect care va impac...

Totul despre ECU tuning/chiptuning
Totul despre ECU tuning/chiptuning

Chip tuning este un termen utilizat in general pentru o interventie in unitatea electronica de control al motorului (ECU). Chiptun...

De ce crapa in bucatele geamurile de la masina cand se sparg?
De ce crapa in bucatele geamurile de la masina cand se sparg?

Geamurile de la masina, mai ales cele de la portiere sau cel de la parbrizul din spate ( luneta ), sunt predispuse sa se sparga, d...