Parere posesori Audi A3 1.6i 102 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A3 1.6i (102 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A3 1.6i (102 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Sincer nu am tinut cont.
Un kit de distributie cu pompa de apa este aproximativ 170 de lei de la Continental. Filtrele de la Mann nu costa mai mult de 20 de lei.
Daca ii dai ce trebe cand trebe nu costa mult.
Costa in jur de 500-600 lei.
1800 de lei pe an.
200-250 euro pe an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele nu sunt foarte scumpe si sunt destul de accesibile.
Piesele sunt foarte ieftine comparativ cu alte masini de aceeasi varsta.
Ca si piese este o masina fiabila la intretinere, nu mi-am facut un calcul, nu am comparat piesele ei cu diferite marci ca nu am prea avut ce schimba la ea, in afara de distributie, ulei, filtre, suspensie sport si niste bucse nu am schimbat nimic la ea.
Este o masina accesibila din orice punct de vedere.
E un model scump, sunt cam scumpe piesele originale, dar nu veti avea mari probleme cu acest model.
E mai scumpa la unele piesa fata de competitie. Dar in general, A3-ul impartaseste o mare parte din piese cu Golf 4, deci ies destul de ieftin.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Sincer sa va spun nu am avut probleme majore cu ea. I-am schimbat doar Sonda lambda cea inainte de catalizator si filtrul de benzina. In rest nu am bagat alti bani in ea.
Consumul este foarte mic, in oras fiind 5l/100 km iar in afara cel mai mic 4,2l/100 km, un 6l iarna. Nu am intalnit probleme, in afara de bendix la electromotor, pe care l-am schimbat.
Da-i ce ii trebuie masinii si ea te va respecta. Nu am avut probleme mari cu ea.
Este foarte fiabila. Singura problema sunt ceasurile de bord. Au fost echipate cu doua tipuri, una produsa de Magnetti Marelli si una VDO. Cele Magnetti Marelli sunt foarte proaste si se strica imediat, fata de cele VDO, care sunt indestructibile :)). Din pacate echiparea Magnetti Marelli si cele VDO sunt greu de gasit sau foarte scumpe. In rest, toate bune!
Nu am avut probleme mari cu ea, pornea cam greu, dar acum totul e bine. Audi A3 se bucura de un nivel de fiabilitate destul de bun, mai ales daca masina este corect intretinuta in timp.
Am avut probleme cu instalatia de racire, termostat si cateva furtunuri care au crapat. Si mi-am spart doua telescoape, nu prea face fata la drumuri ca in Iasi, de exemplu. In rest nu am avut probleme, doar am schimbat bujii, ulei, filtre, placute, discuri.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Aleg sa merg cu ea la service de strada deoarece costurile sunt mai reduse.
Deseori merg ‘la baieti’ dar prin recomandari, rareori merg la un service autorizat dar nu Audi, pentru ca reprezentantele sunt la cel putin 100 km distanta.
In afara de distributie toate schimburile mi le-am facut personal cu mana mea si masina ruleaza perfect.
Am doi “baieti” mecanici, singurii care au pus mana pe masinile mele de 10 ani. Experientele la service autorizat, au fost neplacute si m-am lecuit. “Baietii” sunt foarte priceputi si am fost mereu foarte multumit de serviciile lor.
Merg “La baieti” pentru ca sunt mai ieftini si lucreaza mult mai bine decat service-ul autorizat. Eu recomand cu incredere baietii.
Sincer nu am dus-o in veci in reprezentanta, mereu am lucrat la ea eu, unde am avut suficiente cunostiinte tehnice. Unde nu, mergeam la amici care sunt mecanici si stateam cu ei cat o faceau si faceau treaba buna.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Chiar nu stiu ce sa zic aici. Aici cred ca tine de fiecare
In jur de 14 mii de km pentru schimb ulei/filtre.
O data la 15.000 km.
Standard si anume uleiul schimbat la timp, filtre, bujii.
De doua ori pe an.
Clar inainte de termenul limita, conteaza foarte mult. Din cand in cand de facut un control.
Ce consum are?
11-12 urban si 7-8 extraurban
Un consum de 5l in oras, extra urban 4,2 si un consum mixt de 4,5 litri la suta.
Are un consum urban de 10 la suta, extraurban 7-8 la suta si mediu de 8-9 la suta.
Consuma 9,5 % oras si 6,5 % exterior.
Are un consum foarte mic, de 3-4 la suta.
Am scos 6% extra urban. Cam 10% urban, depinde de cat de mare e orasul. Mixt e undeva la 7,5%.
Toate motoarele care functioneaza pe baza unui proces de combustie interna produc particule de funingine in urma arderii de combus...
Preturile la combustibil au atins maxime istorice in ultima perioada, iar specialistii in domeniu nu prevad o scadere a acestora p...
Modificare importanta pentru toti soferii, se intampla pana la 31 decembrie. Camera deputatilor a aprobat un proiect care va impac...
Chip tuning este un termen utilizat in general pentru o interventie in unitatea electronica de control al motorului (ECU). Chiptun...
Geamurile de la masina, mai ales cele de la portiere sau cel de la parbrizul din spate ( luneta ), sunt predispuse sa se sparga, d...