Parere posesori Audi A4 2.0 TDI 143 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (143 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2007 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (143 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Lucian Andrei
Lucian Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Toate filtrele + ulei = 700-800 lei + manopera din partea mea.

Alex Neacsu
Alex Neacsu a raspuns cu 4 ani în urmă

In jur de 3000 lei pe an, in cazul in care nu apar alte probleme.

Daniel Ionut
Daniel Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

+ - 3000 de lei.

Rujoi Cristian
Rujoi Cristian a raspuns cu 4 ani în urmă

In jur de 5000 de lei.

Cotu Andrei
Cotu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Aproximativ 1500 de lei plus minus.

Paraschivu Adelin
Paraschivu Adelin a raspuns cu 4 ani în urmă

Ulei-100€ Impozit-200lei aproximativ Piese: cam 150€

Busioc Ionut-Claudiu
Busioc Ionut-Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Fara defectiunile tehnice, intretinerea e relativ ieftina.

Dascal Andrei
Dascal Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Costa aproximativ 700-1000 de lei.

Tokes Botond
Tokes Botond a raspuns cu 5 ani în urmă

Ma costa aproximativ 2000-3000 lei.

Necsoi Andrei
Necsoi Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

In cazul meu nu depaseste 2500 lei.

Ggnone
Ggnone a raspuns cu 5 ani în urmă

700 Asigurarea 200 impozitul, reparatii putine.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Lucian Andrei
Lucian Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am schimbat nimic la masina de cand am achizitionat-o. Planuiesc sa schimb o aripa pentru ca e ruginita si grila fata pentru ca incepe sa se exfolieze. Preturile nu sunt mai mari in comparatie cu alte marci, sunt cam la egal.

Alex Neacsu
Alex Neacsu a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina destul de acceptabila la piese ca si pret si se gasesc usor.

Daniel Ionut
Daniel Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele nu sunt mai scumpe decat la competitori.

Rujoi Cristian
Rujoi Cristian a raspuns cu 4 ani în urmă

Este un pret corect.

Cotu Andrei
Cotu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

E acceptabil dar nu pot spune ieftin.

Paraschivu Adelin
Paraschivu Adelin a raspuns cu 4 ani în urmă

Este ok. Nu prea scumpe, dar nici prea ieftine, acceptabile.

Busioc Ionut-Claudiu
Busioc Ionut-Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Da. Preturile sunt unele normale pentru perioada in care a fost fabricata genul asta de masina Nu, nu este o masina mai scumpa, este in aceeasi categorie de preturi.

Dascal Andrei
Dascal Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt destul de ok ca si pret, fata de alte masini mai vechi ca si a mea.

Tokes Botond
Tokes Botond a raspuns cu 5 ani în urmă

In legatura cu costul pieselor este scump raportat la salariul din Romania.

Necsoi Andrei
Necsoi Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Este o masina cu piese la un pret mediu pentru clasa ei.

Ggnone
Ggnone a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu am intrat cu ea in service decat o data intr-un an de zile, insa din cate am citit nu este scumpa ca si piese si se strica greu.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Lucian Andrei
Lucian Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina fiabila. Nu am avut nici o problema cu ea.

Alex Neacsu
Alex Neacsu a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am avut probleme majore, doar pe partea electrica, becurile se ard si apar mereu erori in bord din cauza acestora dar in rest este ok.

Daniel Ionut
Daniel Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Este o masina foarte fiabila, ca si probleme am avut elecromotorul si directia fata, telescoapele si cureaua de accesorii, fiind probleme minore, nimic major.

Rujoi Cristian
Rujoi Cristian a raspuns cu 4 ani în urmă

Probleme nu am avut. Doar bucse si un cap de planetara.

Cotu Andrei
Cotu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

O am de 3 ani si singura problema e consumul ridicat in oras care e aproximativ 9%. In rest doar consumabilele au fost singurele piese schimbate.

Paraschivu Adelin
Paraschivu Adelin a raspuns cu 4 ani în urmă

Capete de planetara defecte, filtru de particule infundat, suport motor.

Busioc Ionut-Claudiu
Busioc Ionut-Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut problema cu: clapeta de acceleratie, ambreiaj, galerie, electroventilator, burduf, cap de bara.

Dascal Andrei
Dascal Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Recent am schimbat distributia si rola de la intinzator cu ea am mai avut probleme, in rest nu am avut probleme cu masina.

Tokes Botond
Tokes Botond a raspuns cu 5 ani în urmă

Foarte bine din punct de vedere a pieselor.

Necsoi Andrei
Necsoi Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Foarte fiabila, nu am avut probleme grave cu ea. Intra in service doar cand trebuie sa ii fac revizia.

Ggnone
Ggnone a raspuns cu 5 ani în urmă

Mi se pare destul de fiabila, cum am spus, am intrat o data cu ea in service cand am avut debitmetrul de aer stricat si in rest doar la revizii.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Lucian Andrei
Lucian Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Ce am schimbat pana acum, am schimbat personal. Nu sunt mecanic, dar pot spune ca am facut-o mai bine decat altii in reprezentante. Aleg sa fac asta pentru ca e masina mea si stiu cu cata atentie si seriozitate trebuie sa tratez unele lucruri.

Alex Neacsu
Alex Neacsu a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti, mecanicul meu de ani de zile, se pricepe si mi e prieten.

Daniel Ionut
Daniel Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Service-ul autorizat unde lucrez ca mecanic.

Rujoi Cristian
Rujoi Cristian a raspuns cu 4 ani în urmă

Reprezentanta, este mult mai sigur.

Cotu Andrei
Cotu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

In reprezentata piesele sunt destul de scumpe dar ma duc la mecanicul meu.

Paraschivu Adelin
Paraschivu Adelin a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti, preturi mai mici, calitate la fel. De buna, nu ai surprize de update de soft fara acordul tau in urma diesel gate!

Busioc Ionut-Claudiu
Busioc Ionut-Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

“La baieti”, baieti pe care ii cunosc, nu am reparat niciodata masina in spatele blocului. Probabil daca nu i-as cunoaste, as apela la reprezentata.

Dascal Andrei
Dascal Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Am service vis sa vis de mine, asa ca prefer sa merg “la baieti”.

Tokes Botond
Tokes Botond a raspuns cu 5 ani în urmă

Service autorizat pentru ca se lucreaza prompt si am garantia lucrarii.

Necsoi Andrei
Necsoi Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Si la reprezentanta si la service-uri “la baieti” depinde de ce am de facut la ea.

Ggnone
Ggnone a raspuns cu 5 ani în urmă

Reprezentanta, intotdeauna am ales sa merg cu masina in reprezentanta, pentru seriozitate, calitatea lucrarilor si pentru garantie oferita. Plus ca am impresia ca piesele sunt mai de calitate.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Lucian Andrei
Lucian Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu personal schimb toate filtrele si uleiul la fiecare 10.000 de km. De la o revizie la alta verific si partea mecanica sa nu prezinte probleme.

Alex Neacsu
Alex Neacsu a raspuns cu 4 ani în urmă

O data la 3-4 luni.

Daniel Ionut
Daniel Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

12-15 km sau in an.

Rujoi Cristian
Rujoi Cristian a raspuns cu 4 ani în urmă

La 20 mii de km.

Cotu Andrei
Cotu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Macar de 2 ori pe an.

Paraschivu Adelin
Paraschivu Adelin a raspuns cu 4 ani în urmă

Cand recomanda producatorul.

Busioc Ionut-Claudiu
Busioc Ionut-Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Cat de des este recomandat de producatorul automobilului.

Dascal Andrei
Dascal Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiecare merge cand crede ca ii necesar.

Tokes Botond
Tokes Botond a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca o data pe an.

Necsoi Andrei
Necsoi Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Maxim 15-16 000 km.

Ggnone
Ggnone a raspuns cu 5 ani în urmă

De fiecare data cand e nevoie.

Ce consum are?

Lucian Andrei
Lucian Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

In oras (Galati) nu trece de 9. Extraurban, din Germania pana la intrare in Romania am avut consum mixt de 5.3.

Alex Neacsu
Alex Neacsu a raspuns cu 4 ani în urmă

5-8% depinde de mersul fiecaruia.

Daniel Ionut
Daniel Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

6- 6.5 l la 100 de km.

Rujoi Cristian
Rujoi Cristian a raspuns cu 4 ani în urmă

6.2 in exterior 9.5 in oras

Cotu Andrei
Cotu Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Urban - aproximativ 9% Extraurban - 5/6%

Paraschivu Adelin
Paraschivu Adelin a raspuns cu 4 ani în urmă

5-6 extern, 9-11 oras.

Busioc Ionut-Claudiu
Busioc Ionut-Claudiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Niciodata sub 8L/100km. Poate doar daca mergi “taxi syle”, sub turata.

Dascal Andrei
Dascal Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 5,3 drum intins si 7,5 in oras.

Tokes Botond
Tokes Botond a raspuns cu 5 ani în urmă

Are un consum de 6.6 urban si 4.5 extraurban.

Necsoi Andrei
Necsoi Andrei a raspuns cu 5 ani în urmă

Intre 5.5-7.5% depinde de drum si stilul abordat.

Ggnone
Ggnone a raspuns cu 5 ani în urmă

6 la drum lung si 8.5 in oras.

Citeste si...
Cum cureti un volan lipicios?
Cum cureti un volan lipicios?

Volanul este un element vital in cadrul autoturismului nostru, deoarece il folosim in permanenta si fara acesta nu am putea conduc...

Martor presiune ulei aprins in bord?
Martor presiune ulei aprins in bord?

Cand martorul de presiune a uleiului se aprinde, puteti paria ca exista un motiv. Ar putea fi ceva la fel de simplu ca nivelul ule...

Cum să găsești un serviciu de import mașini second hand de calitate?
Cum să găsești un serviciu de import mașini second hand de calitate?

Dacă ești în căutarea unei mașini de ocazie de calitate, un serviciu de import mașini second hand poate fi o opțiune excelentă în...

Senzor coloana de directie: ce este si defectiuni comune
Senzor coloana de directie: ce este si defectiuni comune

Fiecare masina are in dotare numerosi senzori care au rolul de a transmite computerului sau PCM o serie de informatii esentiale ne...

Cele mai bune 12 motoare din lume
Cele mai bune 12 motoare din lume

In anul 2018 s-au serbat 20 de ani de cand se acorda Premiile Internationale pentru Motorul Anului, iar pentru a sarbatori acest e...