Parere posesori Audi A4 2.0 TDI 143 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (143 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2007 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (143 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Toate filtrele + ulei = 700-800 lei + manopera din partea mea.
In jur de 3000 lei pe an, in cazul in care nu apar alte probleme.
+ - 3000 de lei.
In jur de 5000 de lei.
Aproximativ 1500 de lei plus minus.
Ulei-100€ Impozit-200lei aproximativ Piese: cam 150€
Fara defectiunile tehnice, intretinerea e relativ ieftina.
Costa aproximativ 700-1000 de lei.
Ma costa aproximativ 2000-3000 lei.
In cazul meu nu depaseste 2500 lei.
700 Asigurarea 200 impozitul, reparatii putine.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu am schimbat nimic la masina de cand am achizitionat-o. Planuiesc sa schimb o aripa pentru ca e ruginita si grila fata pentru ca incepe sa se exfolieze. Preturile nu sunt mai mari in comparatie cu alte marci, sunt cam la egal.
Este o masina destul de acceptabila la piese ca si pret si se gasesc usor.
Piesele nu sunt mai scumpe decat la competitori.
Este un pret corect.
E acceptabil dar nu pot spune ieftin.
Este ok. Nu prea scumpe, dar nici prea ieftine, acceptabile.
Da. Preturile sunt unele normale pentru perioada in care a fost fabricata genul asta de masina Nu, nu este o masina mai scumpa, este in aceeasi categorie de preturi.
Piesele sunt destul de ok ca si pret, fata de alte masini mai vechi ca si a mea.
In legatura cu costul pieselor este scump raportat la salariul din Romania.
Este o masina cu piese la un pret mediu pentru clasa ei.
Nu am intrat cu ea in service decat o data intr-un an de zile, insa din cate am citit nu este scumpa ca si piese si se strica greu.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este o masina fiabila. Nu am avut nici o problema cu ea.
Nu am avut probleme majore, doar pe partea electrica, becurile se ard si apar mereu erori in bord din cauza acestora dar in rest este ok.
Este o masina foarte fiabila, ca si probleme am avut elecromotorul si directia fata, telescoapele si cureaua de accesorii, fiind probleme minore, nimic major.
Probleme nu am avut. Doar bucse si un cap de planetara.
O am de 3 ani si singura problema e consumul ridicat in oras care e aproximativ 9%. In rest doar consumabilele au fost singurele piese schimbate.
Capete de planetara defecte, filtru de particule infundat, suport motor.
Am avut problema cu: clapeta de acceleratie, ambreiaj, galerie, electroventilator, burduf, cap de bara.
Recent am schimbat distributia si rola de la intinzator cu ea am mai avut probleme, in rest nu am avut probleme cu masina.
Foarte bine din punct de vedere a pieselor.
Foarte fiabila, nu am avut probleme grave cu ea. Intra in service doar cand trebuie sa ii fac revizia.
Mi se pare destul de fiabila, cum am spus, am intrat o data cu ea in service cand am avut debitmetrul de aer stricat si in rest doar la revizii.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Ce am schimbat pana acum, am schimbat personal. Nu sunt mecanic, dar pot spune ca am facut-o mai bine decat altii in reprezentante. Aleg sa fac asta pentru ca e masina mea si stiu cu cata atentie si seriozitate trebuie sa tratez unele lucruri.
La baieti, mecanicul meu de ani de zile, se pricepe si mi e prieten.
Service-ul autorizat unde lucrez ca mecanic.
Reprezentanta, este mult mai sigur.
In reprezentata piesele sunt destul de scumpe dar ma duc la mecanicul meu.
La baieti, preturi mai mici, calitate la fel. De buna, nu ai surprize de update de soft fara acordul tau in urma diesel gate!
“La baieti”, baieti pe care ii cunosc, nu am reparat niciodata masina in spatele blocului. Probabil daca nu i-as cunoaste, as apela la reprezentata.
Am service vis sa vis de mine, asa ca prefer sa merg “la baieti”.
Service autorizat pentru ca se lucreaza prompt si am garantia lucrarii.
Si la reprezentanta si la service-uri “la baieti” depinde de ce am de facut la ea.
Reprezentanta, intotdeauna am ales sa merg cu masina in reprezentanta, pentru seriozitate, calitatea lucrarilor si pentru garantie oferita. Plus ca am impresia ca piesele sunt mai de calitate.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Eu personal schimb toate filtrele si uleiul la fiecare 10.000 de km. De la o revizie la alta verific si partea mecanica sa nu prezinte probleme.
O data la 3-4 luni.
12-15 km sau in an.
La 20 mii de km.
Macar de 2 ori pe an.
Cand recomanda producatorul.
Cat de des este recomandat de producatorul automobilului.
Fiecare merge cand crede ca ii necesar.
Sa o faca o data pe an.
Maxim 15-16 000 km.
De fiecare data cand e nevoie.
Ce consum are?
In oras (Galati) nu trece de 9. Extraurban, din Germania pana la intrare in Romania am avut consum mixt de 5.3.
5-8% depinde de mersul fiecaruia.
6- 6.5 l la 100 de km.
6.2 in exterior 9.5 in oras
Urban - aproximativ 9% Extraurban - 5/6%
5-6 extern, 9-11 oras.
Niciodata sub 8L/100km. Poate doar daca mergi “taxi syle”, sub turata.
Are un consum de 5,3 drum intins si 7,5 in oras.
Are un consum de 6.6 urban si 4.5 extraurban.
Intre 5.5-7.5% depinde de drum si stilul abordat.
6 la drum lung si 8.5 in oras.
Volanul este un element vital in cadrul autoturismului nostru, deoarece il folosim in permanenta si fara acesta nu am putea conduc...
Cand martorul de presiune a uleiului se aprinde, puteti paria ca exista un motiv. Ar putea fi ceva la fel de simplu ca nivelul ule...
Dacă ești în căutarea unei mașini de ocazie de calitate, un serviciu de import mașini second hand poate fi o opțiune excelentă în...
Fiecare masina are in dotare numerosi senzori care au rolul de a transmite computerului sau PCM o serie de informatii esentiale ne...
In anul 2018 s-au serbat 20 de ani de cand se acorda Premiile Internationale pentru Motorul Anului, iar pentru a sarbatori acest e...