Parere posesori Audi A4 2.0 TDI 2004-2008

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (140 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (140 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Costuri Intretinere

Cat costa intretinerea pe an?

Codita George Florentin
Codita George Florentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Undeva la cateva mii de lei,in cazul in care nu cade turbo sau injectoarele?.

Daniel
Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Schimbul ulei e aprox 350lei pe care eu il fav la max 11000km, (ulei, filtru ulei, filtru aer, filtru aer habitaclu si filtru motorina), asta e obligatoriu. Odata la 100000km voi schimba uleiul la diferentialul spate si in cutia de viteze. Impozitul e 190lei pe an. Asigurarea ma costa sub 400lei pe an, rovinieta 130lei. Folosesc de asemenea si aditiv de curatare DPF cam de 4 ori pe an odata la 3 luni. 150lei. Consumul e mai mare in oras datorita tractiunii permanente 4x4 insa stii sigur ca poti sa o abuzezi ca nu vei avea probleme de stabilitate.

Chereches Ionut
Chereches Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu spun ca putin daca nu punem impozitul si asigurarea.

Vizireanu Alex
Vizireanu Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

La 60000 de km cand schimbi tot, te duce in jur de 2500-3200 lei. Depinde.

Alin
Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Cam 2000+ de lei…aici intrand asigurare, impozit, schimburi ulei, filtre, placute frana, discuri.

Razvan Popa
Razvan Popa a raspuns cu 4 ani în urmă

Medie 400-500 euro… Service, taxe, asigurari, cauciucuri, revizii, intretinere… Etc.

Alex Pavelescu
Alex Pavelescu a raspuns cu 4 ani în urmă

In jur de 1000 de lei.

Găitan Claudiu
Găitan Claudiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Intre 300-700 lei.

Ureiche Andrei Iulian
Ureiche Andrei Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca stau sa ma gandesc, in jur de 600-1000 RON, cand vorbim doar de consumabile ( uleiuri, filtre ), dar poti sa cheltuiesti si mai putin.

Muresan Sebastian
Muresan Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

Timp de 2 ani a fost 1000 de lei doar consumabile. Anul asta a fost vreo 6000 lei Am avut ceva probleme cu ea.

Serghie Darian
Serghie Darian a raspuns cu 4 ani în urmă

Schimb ulei + filtre - 500 RON. Nu costa deloc mult intretinerea, vorbind de consumabile ce se schimba anual, sa nu luam in cazul ambreiaj, distributie etc.

Seran Andrei
Seran Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

800 lei, asigurarea, impozitul si schimbul de ulei si filtre.

Tatavura-Cristian Cosmin
Tatavura-Cristian Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Impozitele si taxele nu sunt mari, masina nu mananca mult pe intretinere.

Ion Murgu
Ion Murgu a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca ar fi sa estimez, as spune ca 2000 lei.

Lungu Vlad
Lungu Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

700 lei.

Pinciu Cosmin
Pinciu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Intretinerea nu este una exagerata, aproximativ 1000 de lei.

Danny Dannyel
Danny Dannyel a raspuns cu 5 ani în urmă

Cam 700 lei-1000 lei pe an.

Cimpoi Mihai
Cimpoi Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Aproximativ/in jur de - 700€.

Burcea Laurentiu
Burcea Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

In jurul a 1000 ron.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Codita George Florentin
Codita George Florentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Pot spune ca in comparatie cu BMW E90 rivala ei,chiar daca nu fuge chiar atat de tare,intretinerea e mai ieftina.

Daniel
Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Detin si un VW Touran din 2003 si poate e cu 20% mai scumpa la piese dar nimic imposibil. In conditiile in care as prefera sa dau 2100 lei pe un turbo nou decat 1500 lei sa il reconditionez pe cel existent.

Chereches Ionut
Chereches Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de piese.

Vizireanu Alex
Vizireanu Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

E o diferenta minora.

Alin
Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Intr-adevar nu are cele mai ieftine piese dar sunt produse premium care o data schimbate nu mai ai treaba cu ele o perioada buna de asta zic ca avand in vedere balanta calitate/pret sunt acceptabile.

Razvan Popa
Razvan Popa a raspuns cu 4 ani în urmă

Raport masina/piese costuri medii spre mici.

Alex Pavelescu
Alex Pavelescu a raspuns cu 4 ani în urmă

Preturile pieselor sunt acceptabile avand in vedere ca este o marca premium.

Găitan Claudiu
Găitan Claudiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Mi-am facut o idee de costurile pieselor inca dinainte sa cumpar aceasta masina. Nu este mai scumpa decat competitia.

Ureiche Andrei Iulian
Ureiche Andrei Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Preturile sunt ca la toata gama VAG in general, insa putin mai mari cand vine vorba de anumite piese. Audi e o marca mai “premium” cand vine vorba de grupul VAG, deci si costurile vor fi putin mai mari, insa masina e fiabila si nu trebuie sa fim speriati de pretul pieselor. Totusi, e un Audi, din perioada in care nu se tinea cont de economie cand o masina era fabricata.

Muresan Sebastian
Muresan Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu e foarte scumpa, e decenta la preturi. Eu zic ca e pe placul tuturor la un buget mediu.

Serghie Darian
Serghie Darian a raspuns cu 4 ani în urmă

Fata de principalii competitori, BMW si Mercedes este mai ieftina la piese, vorbind de masini din acelasi an de fabricatie.

Seran Andrei
Seran Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu, este chiar mai ieftina ca opel la piesele mai majore, de exemplu ambreiaj, la Opel costa cu 1000 de lei mai mult ambreiajul complet.

Tatavura-Cristian Cosmin
Tatavura-Cristian Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt mai scumpe dar sunt si de calitate.

Ion Murgu
Ion Murgu a raspuns cu 4 ani în urmă

Piesele sunt din gama VAG, si se gasesc in abundenta, pretul pieselor este unul corect.

Lungu Vlad
Lungu Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Acceptabila.

Pinciu Cosmin
Pinciu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele nu au un pret asa de ridicat, dar fiind o marca Premium sunt putin mai scumpe decat la celelalte marci.

Danny Dannyel
Danny Dannyel a raspuns cu 5 ani în urmă

La piese intr-adevar e cam scumpa, dar depinde si de piese.

Cimpoi Mihai
Cimpoi Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Piese si piese, calitati si calitati, cum am spus, in functie de ce-i dai, aia primesti.

Burcea Laurentiu
Burcea Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Piesele sunt cu putin mai scumpe fata de alte marci, diferentele fiind mici, raportandu-te la faptul ca daca ai grija si previi unele lucruri, investitia in piese este foarte mica si posibilitatea sa te lase in drum si mai mica.

Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Codita George Florentin
Codita George Florentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu o am de mult timp dar pot spune ca o ador. N-am avut probleme..Pot aparea oricand insa! O Verific constant la mecanic!

Daniel
Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Fara probleme majore, am schimbat doar consumabile si partea de suspensie spate, arcuri si telescoape noi. Rulmenti pe fata.

Chereches Ionut
Chereches Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am avut probleme majore, din cauza ca drumurile din oras nu sunt cele mai bune cu directia am avut probleme minore, in rest consumabilele.

Vizireanu Alex
Vizireanu Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

O planetara. Capeti de bara. Clapeta acceleratie. Motoras stergator luneta.

Alin
Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu detin masina de 1 an si jumatate si in afara de consumabile s-a dus cutia care m-a costat 1000€ in rest nici o alta problema.

Razvan Popa
Razvan Popa a raspuns cu 4 ani în urmă

Exceptand faptul ca am schimbat aproape tot doar preventiv :) (ax pompa ulei, turbina, compresor AC, arcuri, telescoape etc), intr-adevar mi-a picat volanta si cutia. Dar examinand restul masinii, totul este inca original pe ea. O volanta originala la km astia, plus ca am facut 5000km Uber cu ea, nu ma mira.

Alex Pavelescu
Alex Pavelescu a raspuns cu 4 ani în urmă

Probleme mai mult minore, am schimbat doua brate la suspensia fata.

Găitan Claudiu
Găitan Claudiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Este fiabila doar la drumuri intinse. Problemele cele mai intalnite au fost scurgerile de ulei si infundarea filtrului de particule.

Ureiche Andrei Iulian
Ureiche Andrei Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Nu am masina de mult timp, insa proprietarul nu a avut probleme cu ea timp de 3 ani, in care a fost la el. A schimbat doar distributia si consumabilele.

Muresan Sebastian
Muresan Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

In primii 2 ani a fost impecabila. Anul acesta a cazut: pompa ulei, un injector, turbo, chiulasa dar s-au refacut si totul merge bine acum. Si sper sa ramana la fel ceva timp?.

Serghie Darian
Serghie Darian a raspuns cu 4 ani în urmă

In ordinea cumpararii pieselor: bara stabilizatoare, senzor parcare, capat de bara, senzor parcare din nou, senzor nivel ulei, furtunas spalator faruri, faruri bi-xenon, buzzer ceasuri buzzer, senzor parcare, flansa lichid racire x2, balama torpedou, sistem prindere capac, cotiera x2 boxa spate stanga (non-BOSE), momentan turbina necesita reparatii.

Seran Andrei
Seran Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Doar epuratorul s-a infundat, am pus unul de 1.9 de 131 de cai de pe generatia mai veche de Audi, se potriveste la fix totul.

Tatavura-Cristian Cosmin
Tatavura-Cristian Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Am avut probleme majore dar ma asteptam. Toate masinile de 12 ani cum era cand am luat-o au.

Ion Murgu
Ion Murgu a raspuns cu 4 ani în urmă

Singura problema pe care am avut-o a fost incarcarea filtrului de particule fara posibilitatea de regenerare, acesta a fost inlocuit cu un filtru nou, insa si acesta se mai infunda din cand in cand.

Lungu Vlad
Lungu Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Suporti motor, bielete, butuc roata, brat superior fata.

Pinciu Cosmin
Pinciu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Se prezinta foarte bine, are o tinuta de drum exceptionala, probleme nu am avut cu ea, am facut o curatare a turbinei si am pus cauciucuri noi, atat.

Danny Dannyel
Danny Dannyel a raspuns cu 5 ani în urmă

Minore: cap planetara interior. Majore pana in prezent nu am avut.

Cimpoi Mihai
Cimpoi Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut probleme doar la compresorul AC, clapeta acceleratie, au picat, in rest drumuri bune.

Burcea Laurentiu
Burcea Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Am avut o singura problema, cu imbusul de la pompa de ulei, dar care s-a rezolvat foarte simplu inlocuindu-l, recomand o atentie deosebita a acestui aspect si verificare imediata dupa achizitionare.

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Codita George Florentin
Codita George Florentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Nici nu ma gandesc sa merg la reprezentanta (japca pe fata) Am destui “baieti” in zona in care am incredere.

Daniel
Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

Reprezentanta e exclusa datorita preturilor astronomice. Reprezentanta e pentru reviziile obligatorii dupa ce cumperi o masina noua. Am mecanicul meu specializat pe VW AUDI care are service si stiu ca lucreaza corect si piesele vechi le primesti inapoi avand certitudinea ca au fost schimbate.

Chereches Ionut
Chereches Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Aleg sa merg cu ea la un atelier specializat, acolo merg de cand am cumparat masina si o au in baza lor de date.

Vizireanu Alex
Vizireanu Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti. Am un baiat care e punct ochit punct lovit. Lucreaza doar cu piese scumpe. Pretul uneori e peste reprezentanta. Dar una e sa mergi la un pasionat si alta e sa mergi la un muncitor calificat doar pentru salariu

Alin
Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sincer sa fiu eu merg cu ea “la baieti” ? nu ca as fi zgarcit dar salariul pe care il primesc eu fiind student nu imi permite sa o duc in reprezentanta.

Razvan Popa
Razvan Popa a raspuns cu 4 ani în urmă

La baieti pentru ca nu merg la orice baieti. Sunt baietii care imi cunosc masina din prima zi si si-au dat interesul, fiindu-mi si prieteni, ca pentru a lor. Nu vad rostul reprezentantei atata timp cat diferenta de pret (in special la manopera) nu face diferenta la final :).

Alex Pavelescu
Alex Pavelescu a raspuns cu 4 ani în urmă

Merg cu ea numai in service.

Găitan Claudiu
Găitan Claudiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Deseori aleg sa fac service-ul la buni prieteni mecanici care au invatat tainele acestei meserii lucrand in diferite reprezentante auto.

Ureiche Andrei Iulian
Ureiche Andrei Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Tot timpul la Bavaria. Nu imi bat joc de masina sa o duc pe la toti “mecanicii” care nu stiu ce e cu ei prin service-uri.

Muresan Sebastian
Muresan Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

“La baieti”. Reprezentața mi se pare prea scumpa! In oras la mine cunosc ceva mecanici buni. Si suntem un grup mai mare de masinisti.

Serghie Darian
Serghie Darian a raspuns cu 4 ani în urmă

La un service, mai bine zis un mecanic cunoscut de mine, fost angajat la Skoda si a deschis service prin fonduri europene. Prefer sa ma duc la el, pentru ca este bun pe ceea ce face, iar la reprezentata costurile ar fi prea mari pentru o masina de 14 ani.

Seran Andrei
Seran Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Am un mecanic care face doar gama VAG.

Tatavura-Cristian Cosmin
Tatavura-Cristian Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Prefer sa fac singur tot ce pot face acasa.

Ion Murgu
Ion Murgu a raspuns cu 4 ani în urmă

Fiecare revizie, reparatie sau imbunatatire o fac la acelasi service si acelasi mecanic, mi se pare ca preturile in reprezentanta sunt umflate.

Lungu Vlad
Lungu Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Depinde de complexitatea problemei.

Pinciu Cosmin
Pinciu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Avand in vedere ca nu am avut probleme cu masina, nu am fost la reprezentanta cu ea, prefer baietii.

Danny Dannyel
Danny Dannyel a raspuns cu 5 ani în urmă

Sevice autorizat, exclus reprezentanta.

Cimpoi Mihai
Cimpoi Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

La reprezentata, ii dublezi valoarea :). Un mecanic dar sa fie bun.

Burcea Laurentiu
Burcea Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Merg cu masina in acelasi service de cand am achizitionat-o, nu la reprezentanta, dar nici “la baietii “ de la colt.

Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?

Codita George Florentin
Codita George Florentin a raspuns cu 4 ani în urmă

Cel putin o data la 60 zile.

Daniel
Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10.000 - 12.000 km maxim. Avem foarte mult praf in Romania si de aceea recomand ca filtrul de aer motor sa fie schimbat si la mijloc intre revizii.

Chereches Ionut
Chereches Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Eu o fac la fiecare schimb de ulei, undeva la 10000 de kilometri.

Vizireanu Alex
Vizireanu Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de cat de mult oras faci. Daca faci doar exterior la 15, daca faci doar oras 8000-10000. Eu il fac la 12,13000 fiindca ii fac in 2 luni ?.

Alin
Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

Avand in vedere varsta inaintata a masini eu as recomanda cel putin o data pe an.

Razvan Popa
Razvan Popa a raspuns cu 4 ani în urmă

La maxim 10000 km sau la un an (dupa o iarma si o vara sa zic asa).

Alex Pavelescu
Alex Pavelescu a raspuns cu 4 ani în urmă

10.000 de km, clar.

Găitan Claudiu
Găitan Claudiu a raspuns cu 4 ani în urmă

O data la 11-12 mii de kilometri.

Ureiche Andrei Iulian
Ureiche Andrei Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

La maxim 8500 km de fiecare data. Uleiul tine motorul in viata, nu trebuie glumit cu asta.

Muresan Sebastian
Muresan Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

Destul de des! Eu cand fac schimbul de ulei fac si o asa zisa revizie! La 8000 de km as recomanda eu.

Serghie Darian
Serghie Darian a raspuns cu 4 ani în urmă

La 10.000 km.

Seran Andrei
Seran Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

O data la 8-10 mii km.

Tatavura-Cristian Cosmin
Tatavura-Cristian Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

Sa o faca la timp.

Ion Murgu
Ion Murgu a raspuns cu 4 ani în urmă

La numarul indicat de kilometri.

Lungu Vlad
Lungu Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

Cat de des este nevoie.

Pinciu Cosmin
Pinciu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Sfatul meu este ca revizia sa fie facuta din an in an sau ori de cate ori considera ca ar trebui.

Danny Dannyel
Danny Dannyel a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca regulat.

Cimpoi Mihai
Cimpoi Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Sa o faca la 10.000 km.

Burcea Laurentiu
Burcea Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

De 2 ori pe an, depinde cat de mult este folosita, poate si mai des.

Ce consum are?

Codita George Florentin
Codita George Florentin a raspuns cu 4 ani în urmă

+-7.5 mixt.

Daniel
Daniel a raspuns cu 4 ani în urmă

In afara orasului sub 7% cu mers sportiv 140kmh maxim pe autostrada. La mers batranesc 110kmh maxim pe autostrada ajungi si la 6.5-6.2. In oras 9%.

Chereches Ionut
Chereches Ionut a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de cum mergi cu ea, cel mai putin am scos 4 in afara si 7 in oras, cel mai mult 7,3 afara si 17 in oras.

Vizireanu Alex
Vizireanu Alex a raspuns cu 4 ani în urmă

Cat vrei. De la 4 extraurban la 7. Urban sub 8 oricum ai merge. Sub 6. 5 nu am scos urban. Vorbesc de trafic de Brasov. Acum in Bucuresti o sa creasca un pic.

Alin
Alin a raspuns cu 4 ani în urmă

6.5 in afara orasului si 7.5 in oras pe Drive iar pe Sport 10.

Razvan Popa
Razvan Popa a raspuns cu 4 ani în urmă

Fiind automata multitronic 7 trepte + 1 Reverse…. Extern mers lejer in limitele legale (acolo e si placerea, la drum intins) consumul l-am avut intre 4.5%-5.5% dar si 6.5% mers sportiv. Mai mult nu. Media am facut-o la 6000km extern. Pentru urban intre 7%-9% in functie de trafic. Media urban pe o zi de oras undeva intre 60-130 km incepand de dimineata pana seara incusiv.

Alex Pavelescu
Alex Pavelescu a raspuns cu 4 ani în urmă

Consumul este in jur de 5-6%.

Găitan Claudiu
Găitan Claudiu a raspuns cu 4 ani în urmă

Depinde de mers: urban 12-14%, extra-urban 6-7%.

Ureiche Andrei Iulian
Ureiche Andrei Iulian a raspuns cu 4 ani în urmă

Daca mergi frumos cu ea 4.6, daca te mai iei dupa ea 6.6, daca mergi cu ea numai la peste 3500, ce sa zic, cam 10-12 la viteze de 170-190.

Muresan Sebastian
Muresan Sebastian a raspuns cu 4 ani în urmă

6 la drum intins si 11 in oras nu merg prea linistit.

Serghie Darian
Serghie Darian a raspuns cu 4 ani în urmă

Oras - 8.8 - 13 (Bucuresti); seara poate scot un 7.2-7.7 - se poate si mai putin daca se merge usor - undeva la 6.2-6.6. Drum lung - 4.5-5.2 (pe DN - mers in limita legala) Autostrada (300 km) - 6.0.

Seran Andrei
Seran Andrei a raspuns cu 4 ani în urmă

Are un consum de 7.3 mixt.

Tatavura-Cristian Cosmin
Tatavura-Cristian Cosmin a raspuns cu 4 ani în urmă

7,5-8 in oras 5-6 in afara la mers normal si mai putin daca schimbi mereu la 2000.

Ion Murgu
Ion Murgu a raspuns cu 4 ani în urmă

8% oras, 5% afara.

Lungu Vlad
Lungu Vlad a raspuns cu 5 ani în urmă

5.5 extraurban 7.2 urban.

Pinciu Cosmin
Pinciu Cosmin a raspuns cu 5 ani în urmă

Consuma undeva la 5.6 si chiar 7 litri.

Danny Dannyel
Danny Dannyel a raspuns cu 5 ani în urmă

Oras 7-8% iar extern 5-5,5%.

Cimpoi Mihai
Cimpoi Mihai a raspuns cu 5 ani în urmă

Imi consuma 5l la suta in exterior, in oras 7.5-8 la suta cu un stil de condus sportiv.

Burcea Laurentiu
Burcea Laurentiu a raspuns cu 5 ani în urmă

Difera intre 5-8%, depinde de stilul de mers, dar si de urban si rural.

Citeste si...
Cum sa cresti puterea masinii?
Cum sa cresti puterea masinii?

Inca de la inceputul constructiei vehiculelor, inginerii auto au fost mereu in cautarea unor modalitati de a impinge limitele perf...

Oil catch can: ce este si cum functioneaza?
Oil catch can: ce este si cum functioneaza?

Ce este oil catch can? In cazul in care nu ati auzi inca niciodata de instrumentul numit “oil can catch”, in cadrul acestui artico...

Etrier blocat - cum sa il reparati?
Etrier blocat - cum sa il reparati?

Etrierul este o componenta foarte importanta a sistemului de franare. Este componenta ce ajuta la oprirea sau incetinirea vehiculu...

Estonia este tara in care inmatricularea autoturismelor dureaza cinci minute – Romania mai are cale lunga pana acolo
Estonia este tara in care inmatricularea autoturismelor dureaza cinci minute – Romania mai are cale lunga pana acolo

Potrivit ziare.com, digitalizarea ridicata la rang de normalitate in anumite tari ale lumii aduce beneficii consistente inclusiv i...

Cum arata Volkswagen Golf 8?
Cum arata Volkswagen Golf 8?

Au trecut 45 de ani de cand primul model de Golf a parasit fabrica Volkswagen. Cu siguranta este unul dintre cele mai cunoscute mo...