Parere posesori Audi A4 2.0 TDI Multitronic 177 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.0 TDI (177 Hp) Multitronic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2011 - 2015. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.0 TDI (177 Hp) Multitronic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 1000-1200 de lei la reprezentanta.
Am un avantaj pentru ca imi pot cumpara uleiul si filtrele din Germania cu 117€ iar manopera 0 pentru ca ma ocup eu.
1500 ron.
6000 in afara de combustibil.
Pana in 300 euro.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Depinde de piese, dar in general, piesele/consumabilele nu sunt foarte scumpe, dar nici cele mai ieftine.
Piesele sunt destul de scumpe în comparație cu aceleasi piese pentru alte masini din grupul VAG.
Ca si costuri se incadreaza la medii.
O masina cu piese la un pret decent.
Piesele noi ( originale Audi) sunt scumpicele insa merita toti banii.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
In 3 ani de zile, am schimbat o bucsa la amortizorul din dreapta fata si o garnitura de la evacuare. Costul total, aproximativ 500 de lei, chiar nu se pot considera a fi probleme.
Ca orice cumparator am schimbat distributia pentru ca am fost informat de la autohaus ca nu a fost facuta si se face la 200000km(recomandarea de producator), am schimbat ambele conducte de ulei de la cutia de viteze pentru ca una mi sa parut ca e umeda (eu consider ca o piesa stricata schimbata la timp nu are cand sa produca alte daune) in rest intretinerea si consumabilele.
Consumabile si atat. Am schimbat rulmenti din cauza drumurilor, distributie la 180k km si in rest revizia.
Este o masina fiabila, am avut o problema la modulul de navigatie, in rest consumabile si cam atat!
Este foarte fiabila, pana acum nu am avut absolut nicio problema cu ea poate datorita faptului ca am incercat mereu sa ma feresc de service-uri proaste si sa pun piese aftermarket pe ea.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Toate reviziile au fost facute la reprezentanta si mereu am fost multumit.
In garajul meu pentru ca am avut o experienta foarte proasta cu reprezentanta de la noi din oras.
Intre reprezentanta si la baieti mai sunt si service-uri mari si foarte ok. Fac aceeasi treaba ca reprezentanta dar cu preturi mai bune.
O ducem intr-un service autorizat, nu o ducem la reprezentanta deoarece preturile sunt exagerat de mari!
Aleg sa merg la reprezentanta, nu prea am incredere in “baieti” care repara pe zi zeci de masini total diferite.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La maxim 15000 de km sau la 1 an.
Anual sau ori de cate ori apare o defectiune ce trage dupa sine alte defectiuni.
O data pe an.
Odata la 60.000 km.
Ii sfatuiesc sa o faca odata la 10000 de km.
Ce consum are?
8-9 l/100 km in oras si 5-6 l/100km extern.
8,2L% urban, daca circula sotia, eu am avut si 10,1L% in modul Sport ?.
Oras 13-14 afara 7-8 ambele condus smucit.
Intre 8-10% interior 7-9% exterior!
Un consum mediu intre 6-7.
A fost descoperita o grupare care actiona la nivel european avand ca scop furtul masinilor de lux prin tehnici avansate de hacking...
Ne aflam intr-o perioada in care detinerea unui carnet de conducere nu mai este un moft, ci o necesitate. Tot mai multe persoane d...
Cu 120 de kilometri la ora pe Autostrada Constanta-Bucuresti, pe contrasens Inca din prima zi a anului, un sofer de 73 de ani din...
Placutele de frana sunt o componenta esentiala a sistemului de franare. De fiecare data cand apesi pedala de frana, aceasta forta...
Se pare ca s-a terminat cu binele si deja stim cu cat va creste pretul la carburanti de la inceputul anului viitor. Desigur, compe...