Parere posesori Audi A4 2.5 TDI V6 B5
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 2.5 TDI V6 (163 Hp) Multitronic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 2.5 TDI V6 (163 Hp) Multitronic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
1400 de lei fara schimburile de consumabile.
In jur de 1500 euro.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este mai scumpa la piese decat competitia dar poate si mai rezistenta la piese (consumabile).
Da, mi-am facut o idee in legatura cu piesele. Nu este mai scumpa.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Din necunostinta mea despre acest model am avut probleme serioase, prima data cutia de viteze s-a spart afectandu-mi axele cu came de la motor nestiind ca exista mai multe tipuri de motoare de 2.5 tdi pe acest model de masina.
Cred ca este destul de fiabil acest motor, dar banuiesc ca nu prea l-am nimerit eu. Am schimbat ca si piese majore sa zic asa pompa de injectie, pompa de servo, fulia de la motor + consumabilele care sunt la orice masina. Aaaa, si era sa uit: am schimbat calculatorul de confort cu care am avut foarte mare bataie de cap. Parerea mea e ca a fost gandit extrem de prost sa fie plasat in podea, a cam ajuns apa la el.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Nu merg la reprezentanta pentru ca e foarte costisitoare manopera si cred ca nu merita o masina din anul asta sa ii faci service la reprezentanta.
Am un amic care se ocupa de ea. El imi rezolva toate problemele. Deci as putea spune ca “la baieti”.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cat de des se poate, in functie si de km facuti.
Ori de cate ori este nevoie, cred ca e un motor care duce foarte mult, cutia il tine in turatii mici, fiind o multitronica. Cine are asa ceva stie despre ce vorbesc.
Ce consum are?
7,5/100km mixt.
Consum mediu de 7.5 si nu prea o menajez.
Un client a fost prejudiciat cu peste 50 de lei după o cursă cu Bolt, deoarece șoferul nu a oprit “taximetrul” după ce pasagerul a...
[[ad number=“1”]] Cresterea pretului combustibilului a facut ca masinile electrice sa fie cat mai populare in randul cumparatorilo...
In timp ce in tara noastra inca nu se pune un accent foarte mare pe protectia mediului inconjurator, in Vest de cativa ani se mars...
Daca masina dumneavoastra a fost fabricata dupa anul 2012, atunci, mai mult ca sigur este echipata cu controlul tractiunii. Contro...
Cand roata se strica, este inlocuita cu o roata de rezerva slim (numita si roata de rezerva, dar o roata de rezerva este dimensiun...