Parere posesori Audi A4 B5 1.6i 101 CP
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.6i (101 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1999 - 2000. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.6i (101 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nesemnificativ.
Maxim 1000 lei acum depinde ce faci cu ea, am schimbat 2 brate pe fata cu 100 lei, cele vechi fiind originale din 97.
Nu costa nici mult, dar nici putin.
Intretinerea pe an costa aproximativ 500+- lei.
Pana in 1000 de lei.
Depinde de ce achiziționezi. De la cateva sute de lei poti sa ajungi la cateva mii. Detin masina de 9 luni, iar in afara de filtre si ulei am schimbat doar un stop si un element de plastic exterior. In rest totul e in stare excelenta.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele nu sunt foarte scumpe si este fiabila.
Piese aproape gratis, manopera mai scumpa normal.
Daca ai putin cap poti gasi piese bune si ieftine.
Piesele sunt destul de ieftine, in majoritatea magazinelor, este mai ieftina decat competitia.
Nu este nici foarte scumpa nici foarte ieftina. Este exact cat trebuie.
Fiind din grupul VAG masina are piese ieftine si disponibile cam peste tot.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Schimbat discuri frana fata, radiator racire, un brat suspensie, un tampon motor, in rest consumabile.
Am avut 2 senzori Maf defecti de noi, in rest toba s-a rupt cand mergeam pe drum de balta cu 70 km/h, unde Jeep-urile nu mergeau cu 30, am luat cateva gropi de a sarit din viteza, in rest nimic.
Primele probleme au fost cu tubul de aer care l-am gasit imediat si tot imediat l-am si schimbat, simplu rapid si usor masina mea pur si simplu este speciala in felul ei de a exista o iubesc ?.
Eu sunt obsedat sa am o masina veche, dar perfecta. Am investit multi bani in ea, dar nu trebuia neaparat. Daca esti o persoana normala, nu va trebui sa investesti multi bani in masina.
Singura problema majora a fost schimbarea chiulasei. In rest am schimbat alternator, distributie ceea ce e normal, revizia si electromotorul si cativa senzori. In rest am bagat benzina si am plecat la drum.
Extrem de fiabila. Nici o problema. Caroseria e din tabla galvanizata, deci doar daca ai ghinion sau esti orb cumperi una ruginita. Motorul daca e intretinut la timp duce o viata de om.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La un anume service privat, acreditat.
La cat de simplu se schimba piesele o repar eu.
La baieti, suna mai ieftin putin decat la reprezentanta parerea mea, dar fiecare are parerea lui eu asa cred.
Am doua service-uri pe care le frecventez. Unul este asemanator unei reprezentante, iar celalalt este la un baiat unde prefer sa repar doar chestiile minore.
Aleg ori reprezentanta ori un service autorizat pentru ca iti da o garantie la ce iti face la masina.
Merg in service autorizat, la o cunostinta. De ce? Pentru ca in reprezentanta nu sunt seriosi, piesele sunt la supra pret, la fel si manopera.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Eu o fac anual, nu dau sfaturi.
Pai cand motorul incepe sa faca Taca Paca sau Ratututucuna sub capota, ar fi cazul.
Revizia trebuie facuta o data la 15 mii de km.
Eu o verific saptamanal deoarece imi place sa am grija de ea.
Exact cand zice producatorul.
8.000km filtre si ulei. Distributia exact dupa ce au cumparat masina, ulterior la 90.000km revizuita.
Ce consum are?
Oras 9-10, extern 4,5-5.
In jur de 8 consuma, cu un plin 52-53L ajunge cam 660-670 km.
Imi este rusine dar are consum de 10%, ma seaca uneori, dar o iubesc si nu o pot lasa nici cum.
Urban 11, extern 6.5-7.5 (stil de condus economic).
Undeva pe la 9% in oras si 7% in afara.
Cam 7-8 drum intins, mers calm. In oras, undeva la 11.
De cate ori nu ti s-a intamplat sa schimbi un bec de la far si la o saptamana sa se arda iar? Sau sa-l schimbi pe cel din stanga s...
Viitorul in domeniul auto il constituie, asa cum bine putem observa de o lunga perioada de timp, autovehiculele electrice. Piata a...
Un mare numar de autovehicule (aproximativ 500.000 masini) sunt asigurate la City Insurance, societate aflata la ora actuala in fa...
Mai mulți conducători auto, mai ales tineri și neexperimentați, înregistrează mașinile pe numele părinților sau bunicilor pentru a...
Prin acest articol dorim sa ii felicitam pe baietii de la Autolatest.ro pentru curajul de a scrie ce putini au curajul sa publice....