Parere posesori Audi A4 B5 1.8 Turbo Quattro
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A4 1.8 T (150 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2000 - 2002. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A4 1.8 T (150 Hp) quattro.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Doar revizia, consumabile, 1000lei.
In jur de 1400/1700 lei fara a lua in considerare eventualele defectiuni si combustibilul.
Ca si costuri de intretinere impozitul costa in jur 160 de lei pe an, asigurarea aproximativ 300 de lei pe an. Uleiul si alte filtre se mai adauga aici, in functie de cat doresti sa circuli cu ea. E pretentioasa la tipul de ulei si la regularitatea schimbului, daca vrei sa tii motorul sanatos.
Aproximativ 700 lei pe an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Cam pe acolo.
Ca si pret la piese consider ca e acceptabil.
Piesele nu sunt foarte ieftine, nu se compara cu Loganul, insa nu sunt nici exagerat de scumpe, eu imi permit cat de cat sa schimb ce trebuie ca student cu venit de student.
Piesele noi nu sunt foarte scumpe, au un pret accesibil.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Calculator cutie (prnd cu rosu), schimbat ulei cv și apoi smucea la plecare de pe loc, senzor management motor, garnitura sonda temp apa.
Senzorul de la debitmetrul de aer, termostatul, compresorul de clima.
Masina este destul de fiabila. Insa poate avea probleme cu sistemul de supape de vid. Are o gramada de trasee de vid care crapa in timp. Supapa N75 mai tot timpul crapa si trebuie inlocuita, insa nu e piesa scumpa si se poate face si acasa. Galeria ce merge de la turbo la caseta de admisie are tendinta sa crape, ceea ce te lasa fara debitmetru dar nici cu martor in bord. Si problema este ca daca se intampla asta o sa mearga masina in 2-3 cilindri si in limp. Daca deconectezi debitmetrul insa nu mai are nici o treaba. Inca o chestie a mai fost cu un etrier de frana pe spate (o problema care am vazut ca e comuna pe generatia aceasta, din cauza sistemului de frana de mana cumva) la care a crapat pistonul hidraulic si a inceput sa piarda fluid. Scurgeri pe la garnitura de la capacul de supape, si alte treburi specifice acelei generatii VAG si componente care se uzeaza in timp.
Pana in prezent nu am avut probleme grave schimburile, le-am facut la timp piesele ce trebuiau schimbate am pus tot nou si original. Masina am luat-o cu 150 cp si pana in prezent am dus-o la 210 cp. Nu am avut probleme grave, motor, cutie, consumabile si benzina atat s-a bagat in ea.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Unele sunt reparate cu manuta mea( detin cunostinte), alteori cand e mult de munca sau am nevoie de rampa/elevator merg la service. (fara reprezentanta, scumpi si fitosi, batai de cap ptr schimbat un cap de bara, programare etc.
“La baieti” de 8 ani merg la acelasi mecanic si nu am fost dezamagit niciodata, iar pe parte electrica doar o data am avut probleme si am fost la unul dintre cei mai buni in Sibiu (Marius popovici).
La cat e de veche, nu o duc in reprezentanta. As da mai mult pe schimbat un bec decat am dat pe ea. Am niste baieti pe care ii cunosc cu multa experienta pe masini) e acestea.
Masina de cand este la mine, reparatiile si schimburile le fac la AD GARAGE si micile reparatii le fac eu acasa.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Filtru aer 5000km Restul, filtru combustibil, polen, ulei si uleiul 10000km.
Putin mai repede decat recomandat, sau de fiecare data cand masina nu functioneaza in parametrii normali.
Nu trebuie des, cat de des simti tu ca este nevoie. Doar sa tii minte sa mai verifici serpii aia de vid si sa schimbi uleiul in mod regulat.
Sa faca revizia la timp - 10.000 km.
Ce consum are?
Depi de de pantof, stare. Sunt mulțumit. Intre 7-9 afara Intre 10-13 oras
10% in localitate condus normal, sportiv sare catre 17%.
In oras cam 10-11 daca merg frumos, 12-13 daca nu mai am rabdare. 9 Duminica la ora 12 seara.
Pentru mine nu conteaza consumul, conteaza senzatia pe care ti-o ofera masina. La plecare de pe loc te tine lipit pana in 100 :))
Fiecare sofer s-a confruntat cel putin o data cu o situatie in care autoturismul sau a ramas cu bateria descarcata, fie din cauza...
Detinerea unui autovehicul proprietate personala reprezinta ceva destul de obisnuit in ziua de astazi, mai ales in cazul in care m...
De acum vine iarna si temperaturile vor scadea destul de mult sub pragul inghetului, asa ca ar fi bine sa stim cateva chestii dest...
Trebuie sa stim ca fiecare masina este echipata cu un martor de bord luminos care indica o defectiune a circuitelor bateriei sau o...
Cum se schimba vitezele corect pentru a reduce consumul de combustibil? Reducerea consumului de combustibil este o sintagma pe car...