Parere posesori Audi A5 2.0 TDI 8T
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A5 2.0 TDI (177 Hp) Multitronic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2011 - 2015. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A5 2.0 TDI (177 Hp) Multitronic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
In jur de 1500-2000lei.
Aproximativ 2000-2500 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Nu este o masina scumpa de intretinut, in special daca este tinuta din scurt.
In mare parte pot spune ca piesele sunt mai ieftine decat cele ale competitorilor directi. Aici ma refer strict la Mercedes si BMW.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Singurele probleme avute in 1 an de cand o detin au fost incuietoarele de la usile din dreapta si sonda lambda.
Am avut o singura problema care putea fi evitata daca nu conduceam ca un maniac de 18 ani atunci cand am intrat in posesia masinii, problema a fost cu planetara de pe stanga-fata pe care am inlocuit-o de 3 ori in 60.000km.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Pentru treburi simple (ulei, filtre, frane) am preferat sa le fac personal in garajul propriu. Pentru treburi mai complexe prefer sa merg la un service autorizat, niciodata la “baieti”.
Reprezentanta deoarece prefer siguranta si totodata stiu ca am garantie pe lucrarile efectuate acolo. Pentru lucrurile uzuale cum ar fi schimbul de ulei si filtre apelez la un service autorizat.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La maxim 15mii km sau la 30mii in cazul care sa pune ulei LongLife.
Eu o fac la 13-14.000 km si nu am avut probleme.
Ce consum are?
8%urban 5.5% extraurban 6.5% mixt.
Mediu la mers normal 7,7%. (Nu am mers nici la consum dar nici in forta incontinuu).
Se anunta o veste buna pentru soferii care au obtinut deja permisul de conducere pentru categoria B: acestia vor mai putea conduce...
Filtrul de combustibil reprezinta una dintre cele mai importante componente ale sistemului de alimentare cu carburant al masinii....
BMW X3 este un SUV de lux fabricat de producatorul german de automobile BMW inca din 2003. Prima generatie X3 a fost proiectata de...
Circa 800.000 de șoferi care încă dețin polițe RCA emise de compania Euroins, care astăzi este în faliment, trebuie să achizițione...
Cand martorul de presiune a uleiului se aprinde, puteti paria ca exista un motiv. Ar putea fi ceva la fel de simplu ca nivelul ule...