Parere posesori Audi A6 2.0 TDI C7 177 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A6 2.0 TDI (177 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2011 - 2014. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A6 2.0 TDI (177 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Maxim 1000ron.
8-900 ron ulei si filtre, impozitul 180, asigurarea 700 ron, cam astea sunt cheltuielile pe care le am anual.
Intretinerea pe an lasand la o parte taxele care sunt ok la motorizarea de 2.0, o revizie ulei, filtre costa cam cat la un Logan :)), filtre mahle + castrol 500 lei.
O am de 6 luni si nu am investit niciun ban in afara de schimbul de ulei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
La unele consumabile mai ieftina decat competitia.
Nu umplu buzunarul oricui in domeniu de service, eu mi le fac singur pe toate, nu platesc manopera, dar strict piesele nu sunt foarte scumpe.
Este o masina ok la intretinere, costul pieselor este pe jumatate fata de un Bmw din aceeasi clasa.
Este destul de scumpa intretinerea din auzite.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Articulatia este cam sensibila, in rest ok.
Probleme ar fi volanta.. am curatat filtrul de particule.. si urmeaza bucsaraia.
Fara probleme, banii au fost investiti in retrofituri pachet exterior S Line Facelift, stopuri de Facelift cu semnalizari dinamice, alta evacuare, volan tesit etc.
Nu sunt probleme, masina merge perfect, fara vreo investitie in plus.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
In cazul meu, reparatiile si mentenanta mi-o fac singur, lucrez in domeniu.
O repar singur, sunt in domeniu!
Eu sunt “la baieti”, lucrez ca coordonator service la un service “de cartier”.
La un service unde il cunosc pe patron.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Intre 7000-10000km, fac eu cu ulei import sau adus personal din vest.
Nemtii zic la 30000.. eu o fac la 15maxim.
Eu fac reviziile la 10-12.000, deci maxim 15.000 nu 25.000 cum este in carte, long time service.
Sa o faca o data la 6 luni.
Ce consum are?
In Bucuresti intre 10-12% vara (clima non-stop).
Depinde.. intre 5 si 9l.
Consumul este decent pentru o astfel de masina, 8 urban, iar afara daca mergi legal se poate scoate chiar consumul dat de producator, 5.4 la suta.
Eu conduc sportiv si am undeva la 18, ceea ce mi se pare mult.
În prezent, punctul de amendă este de 10% din salariul minim brut pe economie din anul 2017, adică 145 de lei. Deși salariul minim...
Din 27 februarie 2022 intra in vigoare modificarile codului rutier care au scopul de a pedepsi comportamentul agresiv la volan. Da...
Dupa ce au fost sesizate probleme care pun in pericol soferii, Opel a decis sa recheme in service peste 194000 de masini. De ce su...
Verificarile regulate, intretinerea programata si o constientizare generala a unora dintre componentele masinii dumneavoastra pot...