Parere posesori Audi A6 2.0 TDIe 136 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A6 2.0 TDIe (136 Hp) DPF cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2008 - 2011. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A6 2.0 TDIe (136 Hp) DPF.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Maxim 1000 de euro, consumabilele.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina care se intretine usor si nu are probleme.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Este fiabila, deoarece are un consum mic pe acest motor, se intretine usor si are destule dotari pentru mine, este spatioasa, am plecat cu ea in Grecia si am fost patru persoane si nu am avut probleme.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Prefer sa merg cu ea la reprezentanta Audi deoarece cred ca cei de acolo sunt mult mai experimentati decat mecanicii care lucreaza in curte.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cred ca de 2 ori pe an.
Ce consum are?
6l la 100 km si 8l in oras.
Sistemele hidraulice sunt folosite pentru a asigura functionalitatea franelor vehiculelor. Fiecare roata a unui vehicul va avea in...
Detii o Alfa Romeo 159 1.9 JTDm si te intereseaza sa ii faci stage 1? In acest articol iti vom arata care este diferenta dupa reso...
Un sistem de evacuare perfect functional este obligatoriu pentru a putea circula cu masina in conditii de siguranta. Atunci cand s...
Motorul MR20DE a inlocuit motorul QR20DE pe linia de productie. Este un motor mai puternic si cuplul mai mare al motorului care es...
Riscurile de a nu schimba lichidul de răcire ( antigelul ). Lichidul de răcire are rolul principal de a regla temperatura motorulu...