Parere posesori Audi A6 2.5 TDI V6 180 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi A6 2.5 TDI V6 (180 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2001 - 2003. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi A6 2.5 TDI V6 (180 Hp) quattro.

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Sfaturi Achizitie

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Gălian Daniel
Gălian Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Nu va ascultati parintii daca sunteti tineri:)). Sa o cumparati la prima ocazie cand aveti banii necesari pentru achizitie, dar si ceva pus deoparte.

Rusz Francisc
Rusz Francisc a raspuns cu 5 ani în urmă

Rabdare si sa aiba un buget, sa nu apara o surpriza si sa stea cu ea parcata. Pacat de masina. Daca nu esti pregatit sa il intretii, mai bine nu cumperi masina. Are un prieten acelasi model, dar cu motorizare 2.7 Quattro si doar in weekend umbla cu ea ca nu o poate alimenta, dar sa o mai si repare in caz ca se strica.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi o astfel de masina?

Gălian Daniel
Gălian Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Fiind model Allroad, are suspensie pe perne de aer si trebuie verificate sa nu sufle la nicio treapta. La sasiu neaparat, ca la orice masina. Sa verifice toata partea de tractiune si sa nu fi avut avarii serioase la sasiu si elementele caroseriei de etansare (praguri, capota, portbagaj).

Rusz Francisc
Rusz Francisc a raspuns cu 5 ani în urmă

Trebuie sa fii atent la sasiu sa nu fie ruginit. Si la motor, mai ales motor sa fie sanatos. Sa nu fii umblat prin el toti “profesorii” ce pretind ca se princep la ea.

De ce ai ales aceata motorizare? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Gălian Daniel
Gălian Daniel a raspuns cu 5 ani în urmă

Poate ceva mai mare eventual, dar nu imi permite bugetul :))

Rusz Francisc
Rusz Francisc a raspuns cu 5 ani în urmă

Este un motor puternic si imi place foarte mult. Nu as alege altul. Am avut o gramada si tot la aceasta concluzie am ajuns. V6.

Citeste si...
VIDEO: Dacia Spring dusa la Viteza Maxima
VIDEO: Dacia Spring dusa la Viteza Maxima

Dacia Spring este un nume care a devenit rapid cunoscut în lumea automobilelor electrice, datorită combinației sale de preț accesi...

Toti pasii pe care trebuie sa ii faci pentru a schimba corect bateria de la masina
Toti pasii pe care trebuie sa ii faci pentru a schimba corect bateria de la masina

Daca bateria de la VW Golf 5, Jetta, Touran, Tiguan, Passat, Skoda Octavia 2, Seat Leon nu mai functioneaza cum trebuie, poate ca...

Contestații la amenzi din partea poliției locale - Ce opțiuni există în cazul unei amenzi contestate?
Contestații la amenzi din partea poliției locale - Ce opțiuni există în cazul unei amenzi contestate?

În ultimii ani, infracțiunile au înregistrat o creștere semnificativă, iar poliția locală a devenit mai strictă în ceea ce priveșt...

Despre motorul rotativ de pe Mazda RX-8
Despre motorul rotativ de pe Mazda RX-8

Motorul 13B-MSP Renesis este un motor complet rotativ si cel mai avansat al Mazda care a fost folosit in Mazda RX-8 din 2003 pana...

Cand trebuie sa schimbi cablurile bujiilor?
Cand trebuie sa schimbi cablurile bujiilor?

Bujiile se impart in doua categorii si anume: bujii cu scanteie, folosite in cazul motoarelor pe benzina si bujii incandescente, i...