Audi A7 3.0 TDI 2014 parere si probleme

Esti in cautarea unui autoturism Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic?

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat un posesor de Audi cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot el ne spune de ce a facut aceasta alegere, de unde a achizitionat, ce ii place si mai ales ce ii displace la autoturism. Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic.

Posesorul ne spune ce probleme tehnice a intalnit, ne da detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia. Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

Toate review-urile de pe site-ul nostru sunt de la posesori verificati.

Fiabilitate

Cat de fiabila ti se pare Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ?

Fara probleme, o masina impecabila

Este in realitate ceea ce te asteptai sa fie inainte de a o cumpara?

Da, este fix ce am citit despre ea, ba chiar mai mult

Ai recomanda-o cuiva?

Da, as recomanda-o

Ce parere generala ai despre ea?

As recomanda-o oricui! Este cea mai buna masina pe care o poti detine

Parerea detinatorului

De ce ai ales sa cumperi Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ?

Este singura limuzina coupe de pe piata auto premim, ce satisface atat condusul sportiv, cat si confortul. Motorul de 3.0 TDI V6 este incredibil de silentios si economic.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Masina a fost achizitionata de pe un site de profil din tara.

Spune-ne cateva lucruri generale despre ea. Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Este o masina nu foarte manevrabila in oras din cauza dimensiunilor mari, dar foarte confortabila la drumuri lungi. Cel mai mult imi place stabilitatea si siguranta oferita.

Cat costa intretinerea pe an la Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ?

Consum urban 10-12 %; Consum extraurban 6.0-7.5 % ; Impozit 2500 lei - motor de 3.0 diesel. Cheltuieli cu piesele aproximativ 1000 lei/an.

Ti-ai facut o idee cat costa piesele la Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?

Folosesc doar piese de la producatori renumiti si nu mi se par scumpe comparativ cu alte marci, exemplu Mercedes S-Class sau E.

Cat de fiabil este Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ? Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.

Cu aceasta masina uiti ca exista service auto, noroc cu computerul de bord care iti aminteste de "service check" pentru schimbul de filtre si ulei precum si o revizie generala. In 50.000 km de cand o detin, in afara de ulei, filtre, placute frana am mai schimbat si rolele de la cureaua de accesorii (toate rolele "INA" 480 lei + curea 150 lei).

Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?

Service-ul mi-l asigur singur la toate masinile detinute deoarece sunt un bun cunoscator al domeniului auto si al mecanicii, inclusiv partea de diagnoza. Doar cu problemele majore merg in service dar din fericire, cu A7 nu am avut asa ceva pana acum.

Ce ii sfatuiti pe cei care isi doresc o astfel de masina?

Sa verifice ca masina sa fi avut toate schimburile de consumabile facute la zi, in special uleiul din cutia automata sa nu depaseasca 60.000 km intre schimburi.

La ce ar trebui sa fii atent cand iti cumperi un Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ?

Schimburile de consumabile facute la zi, in special uleiul din cutia automata sa nu depaseasca 60000 km intre schimburi.

Cat de des ii sfatuiesti sa ii faca revizia?

La 15000 km este suficient.

Ce consum are Audi A7 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic ?

Consum urban de 10-12% in functie de stilul de condus si conditiile meteo. Consum extraurban la viteze de 120-160 km/h 6.8%, iar la viteze de peste 200km/h consumul urca la 8.5%.

Spune-ne ceva despre motorizare. De ce ai ales-o pe cea actuala? Daca ar fi sa dai timpul inapoi ai alege alta varianta?

Motorizarea 3.0 TDI V6 este printre cele mai bune motorizari existente, cu zgomot redus, vibratii insesizabile, putere 245 HP sau cea bi-turbo de 313 HP care ofera mai multi cai putere decat ai nevoie in Romania.

Este o masina incapatoare? Va descurcati cu ea in treburile de zi cu zi?

Masina este de 4 persoane (scrie si in documente) cu spatiu suficient atat la sofer cat si la pasagerii din spate. Portbagajul este foarte incapator, cred ca are 600L.

Cum se conduce in oras?

In oras este mai greu manevrabila din cauza dimensiunilor si a puterii mari dezvoltata de motor.

Cum se conduce la drum lung?

La drum lung reprezinta placerea de a conduce, nu iti vine sa te mai dai jos de la volan.

Spune-ne despre interiorul masinii. Ti-ai dori ceva in plus sau chiar in minus?

Interiorul este unul din piele, de culoare neagra, foarte usor de intretinut si curatat .

Ce dotare a masinii iti place cel mai mult?

Cutia automata, sistemul audio Bose, precum si navigatia MMI ce se ascunde in bord.

Cum se comporta in situatii de urgenta? (franare brusca / evitarea de obstacole)

Avand in vedere ca este un coupe sport, franele si manevrabilitatea sunt punctul forte.

Ai alege un model de la competitie daca ai putea da timpul inapoi? Daca da, argumenteaza.

Niciodata nu as alege alt brand auto al competitiei, eventual as urca de la nivelul premium la nivelul lux din acelasi grup VAG.

Parere DailyDriven Audi A7 

 

Conceptul “Sportback” este relativ nou pe piata automobilelor, insa aceasta fuziune intre un sedan si un coupe a fost materializata de Audi sub forma lui A7. Dinamic, sportiv si confortabil, modelul in cinci usi detine eleganta si supletea unui coupe imbinate cu eficacitatea spatiala a unei berline. 

Audi A7 este, de fapt, tehnologie pe roti. Caroseria este usoara, fiind fabricata in cea mai mare parte din aluminiu. Interiorul vrea sa imite luxul din fratele mai mare, A8, impletit cu sportivitatea de la exterior. Noul sasiu propus de producatorul german vine cu noi elemente, ca servodirectia electromecanica, iar sistemele de asistare la condus si cele multimedia sunt de ultima clasa. Motorizarea 3.0 TDI, un succes pentru grupul VAG de mai bine de un deceniu, este disponibila in doua variante pe A7, cu 204, 245 si 313cp, folosind cutia S-tronic, marca inregistrata a Audi. 

 

Cum se conduce Audi A7? 

Aspectul dinamic al lui A7 poate oferi impresia unui automobil sportiv, viu pe sosea, insa Sportback-ul se conduce ca un sedan cu o tinuta ceva mai joasa. Experienta la volanul acestui model nu este remarcabila din niciun punct de vedere, in sensul ca nu se ridica la nivelul asteptarilor pe care le induce exteriorul si chiar denumirea sa. Totul se simte confortabil la interior, materiale de inalta calitate, scaune mari care ofera o postura buna, relaxanta, iar comenzile fizice ( desi in numar mare ) sunt accesibile si usor de intuit. 

Directia este usoara, da de gol o aderenta permanenta a automobilului si doar in viraje foarte stranse Sportback-ul are o tendinta usoara de subvirare ( data probabil si de proportiile sale). Motorizarea 3.0 TDI ce dezvolta 245 cai putere este cea mai apreciata pentru acest model fiindca, pe langa performantele excelente ofera si o eficienta a consumului foarte buna. 

 

Motorizari Audi A7

Audi A7 2014 aduce o paleta larga de echipari, cele mai mici fiind benzinarele, de 2.8 l FSI, cu 6 cilindri asezati in V ce dezvolta 204 cai putere si 580Nm cuplu. Variantele 2.8 FSI sunt dispobilie cu tractiune fata si cutia Multitronic sau tractiune integrala ( QUATTRO )  si cutia S-tronic. Performantele realizate nu sunt neglijabile, intrucat Audi A7 cu aceasta echipare ajunge de la 0 la 100km/h in 8 secunde si sustin ca ofera un consum mixt de putin peste 6l/100km.

Pentru amatorii de performante mai mari, producatorul german scoate la rampa alternativa TFSI de 3.0l cu 300, respectiv 310 cai putere. Sistemul quattro si cutia S-tronic vin standard in aceste echipari care duc Sportback-ul de la 0 la 100km/h in doar 5.5s. Performanta vine insa cu pretul consumului, care creste la aproape 8l/100km combinat. 

Dieselurile grupului VAG sunt renumite pentru eficienta si fiabilitate. Asadar cu motorizarea 3.0 TDI 245 cp, A7 ajunge la 100km/h in doar 6.5s datorita cuplului de 500Nm disponibil instant, de la 1400rpm. Consumul pentru acesta echipare, prezentata si in articol este de 6l/100km mixt. 

 

Siguranta Audi A7 

Modelul 2014 al Audi A7 este deosebil de versatil atunci cand ajungem la capitolul siguranta. Germanii l-au dotat cu sistemul FlexRay care conecteaza parametrii sasiului la programele de asistenta la condus, optimizand experienta la volan prin prisma sigurantei pe care ti-o ofera. Cruise control-ul adaptiv introdus pe A7 2014 foloseste date de la patru senzori radar instalati in caroserie, o camera video si senzori infrarosii. Toate acestea sunt prelucrate de “creierul” masinii si reusesc sa analizeze detalii din trafic ca pietoni, alte automobile sau chiar semne de circulatie. 

O multitudine de alte tehnologii dedicate sigurantei pasagerilor sunt disponibile. Audi a instalat pe A7 2014 sisteme de asistare electronica a directiei, legat de ansamblul de asistare a tractiunii ( disponibil in varianta quattro). Sportback-ul face parte din categoria automobilelor premium, asadar grupul VAG l-a dotat cu toate echiparile de ultima generatie din aceasta categorie. 

 

Fiabilitate Audi A7

La interior, A7 2014 este o berlina generoasa ca spatiu, insa nehotarata asupra atitudinii sale. Rivalii din Bavaria au dotat seria 6 Gran Coupe de la inceput cu 4 locuri, prelungind consola centrala pana in bancheta din spate, oferind un caracter privilegiat locurilor din randul doi. Audi, in schimb , lasa impresia unei usoare lipsa de preocupare camd vine vorba de configurarea diferita ( fata de alte modele ale lor ) la interior. In spate gasim o bancheta, deci, A7 este o berlina coupe de 5 locuri, nu ? Ei bine, producatorul german a dotat bancheta cu doar doua centuri de siguranta, ceea ce face locul din mijloc nefolosibil si nu ajuta design-ul ansamblului interior.

Desigur ca un Sportback are problemele sale la nivelul spatiului pe verticala. Orice pasager din randul doi de peste 1,85m va simti plafonul elegant imbracat in alcantara la fiecare denivelare. Portbagajul este dimensionat corect, cu o arie de acces generoasa ( deschizandu-se intreg hayonul ) iar garda la sol este suficient de mare pentru o tinuta comfortabila chiar si pe drumurile noastre.

 

Probleme Audi A7

Reputatia automobilelor din grupul Volkswagen este indestructibila in ceea ce priveste fiabilitatea si felul in care se pastreaza de-a lungul anilor. Exista insa si cateva probleme cu care modelul 2014 al lui Audi A7 s-a intalnit. Cele mai comune defectiuni minore la Audi A7 Sportback au fost raportate la senzorii din rezervorul de combustibil si la discurile de franare de pe spate.

Problemele majore au fost intalnite la cateva din motoarele pe benzina, FSI, care prezentau o uzura mare la un rulaj mic. Desigur, cele enumerate mai sus sunt defectiuni izolate, exceptii intr-o mare de functionalitate ireprosabila, caracteristica brandurilor germane.

 

Cat costa un Audi A7 model 2014 la mana a doua ?

Daca urmarim parametrii ce pot influenta pretul acestei masini, ca : varsta sub 5 ani, motorizare eficienta (3.0 TDI), clasa premium, pionierul unui design unic pe piata , doar atunci ne putem face o idee despre pretul corect al acestui vehicul. Pentru un A7 bine intretinut, cu un rulaj decent si istoric excelent al reviziilor trebuie sa va asteptati la un pret din intervalul 22.000-35.000, pe care noi il consideram just. 

Pe scurt, Audi A7, modelul 2014 este o masina inovativa prin design si o prezenta dinamica pe sosea. Motorizarea turbo diesel pare ideala pentru acest automobil iar raportul pret/calitate pentru Sportback-ul premium german este optim.

 

Lasa un comentariu

Pentru a lasa un comentariu trebuie sa fii autentificat(a).

Autentificare
Review trimis de Horatiu
Producator Audi
Model A7
Motorizare 3.0 TDI V6 (245 Hp) quattro S tronic
An fabricatie 2014
Tip achizitie Second hand
Km achizitie 157500
Km actuali 205500

Ai o masina? Spune-ne parerea ta despre ea!