Parere posesori Audi Q5 2 2.0 TDI 177 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi Q5 2.0 TDI (177 Hp) quattro S tronic cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2012 - 2014. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi Q5 2.0 TDI (177 Hp) quattro S tronic.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Este o masina incapatoare atat pentru oras cat si pentru exterior, sistemul Quattro imi place mult. Motorizarea este perfecta.
Siguranta, spatiu, cutie automata, confort, recomandata si de prieteni care detin acest model. Masina arata foarte bine intre modelele SUV de pe piata.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Fabricata in Germania pentru Italia, cumparata din Romania ?.
Am fost personal in Germania, de la un dealer auto.
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Confort, eleganta, sportivitate, siguranta, puternica. Are un consum foarte bun de carburant. Are garda la sol foarte mare, are o directie usoara.
Condus relaxat, consum bun pentru un SUV, poate era mai bun un motor mai mare, dar nu neaparat, motorul de 3L are impozit mai mare anual, dar si consum.
Motorul 1.8 TSI / TFSI al familiei EA888 a fost proiectat si dezvoltat de AUDI AG si introdus in 2007. Acesta este un motor de 1,8...
Pompa de ulei numita si “inima” sistemului are rolul de a asigura debitul de ulei la presiunea necesara in circuitul de ulei. Aces...
In cazul in care obisnuiti sa folositi autoturismul destul de rar sau nu aveti posibilitatea de a il parca intr-un garaj este foar...
In cazul in care am observat aparitia martorului de bord care indica o problema la nivelul uleiului de motor si am verificat nivel...
In urma unor modificari recente ale regulamentului de aplicare a Codului Rutier, interdictia de a conduce masini in Romania a fost...