Parere posesori Audi S3 II 2.0 TFSI quattro
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de Audi S3 2.0 TFSI (265 Hp) quattro cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2006 - 2008. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este Audi S3 2.0 TFSI (265 Hp) quattro.
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Filtrele de la Mann in jur de 250-300 lei, ulei Liqui Moly in jur de 250 lei Tachet pompa de inalta presiune 80-250 lei - pot spune ca nu are costuri de intretinere mari, ba chiar e la fel de usor de intretinut ca orice masina. Piesele si filtrele se gasesc la preturi avantajoase fiind puse pe mai multe modele si marci auto.
500-1000 euro, depinde de piese.
Ma costa aproximativ 1500-2000 lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Intr-adevar piesele pe original sunt scumpe dar la orice masina sunt scumpe , avand in vedere ca totusi piesele sunt si pe seat si pe vw si pe Skoda pot zice ca preturile sunt accesibile.
Piese decente ca pret pentru un S.
Este o masina mai scumpa la piese, dar nu ofera ce ofera competitia.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
1. Mi-a murit bateria ce o avea la o luna dupa ce am adus-o in tara ( un exide) acum are un rombat premier si merge perfect 2. Stopurile pe haion au fost matuite , am inteles ca ar fi o problema la hatchback-Uri nu stiu daca e adevarat sau nu dar le-am schimbat cu unele noi si originale 3. Ventilatoarele de pe radiatoare au facut ceva figuri chiar la cateva zile dupa ce am ajuns in tara , nu au mai pornit si sa incalzit apa , am deconectat mufele le-am miscat le-am dat cu sprei de contact si doamne ajuta am facuti aproximativ 16000 km si nu am mai avut probleme. Alte probleme nu am avut.
Ambreiajul se strica (consumabil la un quattro, dar destul de costisitor).
Nu am avut probleme majore cu ea.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Fiind inginer mecanic si avand si calificare de mecanic auto imi fac eu intretinerea si tot ce este nevoie.
La baieti - nu era o masina stock in totalitate si dupa cateva drumuri la reprezentanta si discutii cu cei de acolo am realizat ca nu as face bine masinii daca m-as baza pe ei (studiasem destul de mult despre masina - atat mecanica cat si electronica).
Merg la baietii pe care ii cunosc sau imi fac singur service-ul la ea.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
La 12-15.000 km , tachetul de la pompa de inalte se schimba la 30.000 km in mod normal e ieftin dar trebuie schimbat altfel ajungi sa schimbi axul cu came pompa de inalte si alte probleme.
5000 km revizie completa, 30000 revizie la diferentiale.
Sa o faca intre 5000 si 7000 km.
Ce consum are?
14 in oras 8 exterior , de aici ma pot abate cu valorile de la 14 in sus si exterior de la 8 pot cobora pana la 7.
12.7 consum mediu, 9-10 exterior, de la 15 in sus interior.
Nesemnificativ.
Sistemul online dedicat inmatricularii vehiculelor in 24 de ore in Suceava Procedura standard de inmatriculare a vehiculelor la Di...
Stii care este RCA-ul cel mai avantajos din piata? Ce este clauza de decontare directa si care a fost evolutia acesteia, in anul 2...
Controlul tractiunii este un sistem de siguranta al masinii, al carui scop este sa ajute mareasca aderenta anvelopelor pe suprafet...
Diferenta esentiala dintre cele doua tipuri de cutii de viteze este ca transmisiile manuale ofera soferului mai mult control cand...
In cazul in care ati observat ca autoturismul dumneavoastra scoate mult fum pe evacuare si acesta are un miros neplacut sau daca a...