Parere posesori Bmw 118d 122 cp E81
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 1er 118d (122 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 1er 118d (122 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Pai revizia care ma duce in 400 ron. Momentan nu am avut alte probleme si o am de un an, astept pe parcurs sa vad daca va face probleme.
In jur de 2000 de lei.
Schimb ulei+filtre=500 lei + manopera.
Nu foarte mult, am schimbat doar consumabile, dar daca iti pica ceva… costa mult peste alte marci!
In jur de 1500 euro.
Relativ ok, 700 lei + carburant si taxe la stat, asigurari.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Este o masina fiabila cu motorul M47D20. Piesele nu sunt nici piperate dar nici ieftine, acum depinde ce piese.
Da. Piesele sunt putin mai scumpe decat competitia, insa depinde si de competitie. Sunt altele mai scumpe.
Piesele sunt la fel ca cele pentru masinile din grupul VAG.
Este o masina mai scumpa, clar! Pentru ca BMW a fost intotdeauna mai scump la piese.
Este destul de scumpa, mai ales avand in vedere ca ar avea ca si competitor VW Golf.
Sincer sa fiu nu am incercat competitia, dar pot zice ca nu cred ca ar avea un pret mult mai mare.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Singura problema este eroarea de la DPF din fabrica Este setata din fabrica sa apara inainte de 250000 km, desi DPF inca este bun fara nici o problema.
Cand am cumparat-o avea deja 160 000km si dupa 2 saptamani dupa ce am luat-o a trebuit sa schimb volanta si ambreiajul, care m-au costat in jur de 600 euro. Suportii motorului i-am schimbat, dar acolo nu a fost prea mare costul. In rest, doar intretinere cu schimburi de ulei si filtre.
In mare parte, masina este fiabila. Am motorul de 122cp si am schimbat urmatoarele: rulmenti diferential, termostate, bujii incandescente + releu.
Nu am reusit sa depasesc 10.000km. Am schimbat doar ulei, filtre, discuri si placute de frana.
In 14 ani mi s-a rupt un furtun de la radiator la EGR, acesta a dus la spargerea EGR-ului, defectare debitmetru, infundare turbo cu calamina, reparatiile m-au costat 1800 lei cu tot cu schimb de filtre si ulei. Cam asta a fost cea mai mare problema la masina.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Prefer sa o duc la service-ul unde lucrez.
La baieti de obicei, cand e vorba de piese de schimb pentru ca eu cunosc pe cineva in care am incredere. In reprezentanta fac doar schimburile periodice.
Merg in service autorizat. Am fost si la baieti pentru a-mi schimba rulmentii din diferential deoarece la niciun service nu s-au bagat.
Numai la service autorizat. Nu sunt adeptul baietilor destepti… sau a reparatiilor pe marginea santului sau in fata blocului. In plus, am garantie la lucrare… si la piese!
Am eu baiatul meu care se ocupa doar de BMW-uri, dar la chestii mai serioase merg in reprezentanta (nu este primul meu BMW).
La un service, reprezentanta are oameni slabi calificati, am avut n certuri cu reprezentanta, chit ca am luat de la ei masina pentru servicii proaste, prefer anumiti baieti (care au service cu acte in regula) decat formalitati si oficialitati care te fac de bani oferind servicii proaste.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
O data la 10.000km sau 15.000 km.
O data pe an, eu zic ca este suficient.
Daca locuiesti in Romania, maxim 15000 si numai cu ulei long life.
La max 10.000, eu asa o fac, desi BMW zice la 30.000.
Mai des decat scrie in carte. Anual sau la 15-20.000 km.
Anual sau la 10.000 km.
Ce consum are?
Consumul pe afara este 4,8 prin oras depinde si cu ce treapta esti si de trafic dar in mediu este 5,4.
9L/100km urban, condus normal in limita de viteza. 5L/100km extraurban, condus normal in limita de viteza.
9% oras, 4.5%-6.5% extrurban (aici depinde de viteza).
5.2 exterior-mers sportiv si 8-9 in oras.
In jur de 5.5 mixt.
Similar cu cel dat de producator, in functie de conditiile de drum si infrastructura rutiera disponibila.
In cazul in care autoturismul tau ia foc, cu siguranta nu te afli intr-o situatie placuta si siguranta ta si a celor din jur este...
Orice sofer care a incercat sa achizitioneze la un moment dat un autoturism second-hand s-a confruntat cu identificarea unui numar...
Alimentarea cu carburant a autoturismului este o activitate obisnuita, obligatorie in cazul utilizarii frecvente a masinii. Oricat...
Reprezentarea calitatii drumurilor din Europa, in baza informatiilor furnizate de Raportul Competitivitatii Globale 2019, publicat...
Potrivit ziare.com, in topul autovehiculelor cu cel mai bun consum de carburant in anul 2022 se situeaza marci precum Peugeot, For...