Parere posesori BMW 318d 143 cp 2009-2010
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 318d (143 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2009 - 2010. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 318d (143 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
Nu foarte mult. In afara de revizie si motorina putine lucruri am mai schimbat la ea
Aproximativ 1500 lei.
O am de aproape un an si am bagat in ea cam 2000 de lei.
La 20000 de km pe an, in jur de 2000 de lei.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele au un pret mediu. Nu sunt ieftine dar nici exagerate, depinde de unde sunt cumparate si daca sunt originale sau nu
Este o masina foarte usor de intretinut.
Din ce am vazut este cam la acelasi pret poate un pic mai ieftina.
Cred ca da, este mai scumpa.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Pana in momentul actual a fost si este fiabila. Am impresia ca vor aparea niste probleme tehnice in viitorul apropiat dar este normal si nu cred ca vor fi foarte scumpe de reparat
Pana acum nu am avut absolut nici o problema cu ea.
Este o masina foarte fiabila inca nu am avut probleme cu ea.
Am schimbat racordul flexibil la evacuare, in rest ulei, filtre si placute. O am de un an si jumatate si am parcurs in jur de 26000 de km.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Aleg sa merg de cele mai multe ori la un service cunoscut de mine .. cu conditia sa fie bun din toate punctele de vedere. Nu merg la reprezentanta pentru ca as ajunge sa mai platesc inca o data pretul masinii in 2-3 ani. Nu mi se pare ca merita mers la reprezentanta cu o masina mai veche de 10 ani.
La “baieti” deoarece mecanicii buni au plecat de la reprezentante si si-au facut singuri service-uri acasa.
Din fericire pentru mine am un prieten cu service si o duc la el.
Pentru ulei si placute am mers la baieti, dar daca o sa am o problema care sa necesite mai multa atentie o sa aleg un service autorizat.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Acest lucru depinde de modul de mers si de cat de des este folosita masina precum si conditiile in care merge
Ori de cate ori este nevoie…nu trebuie neaparat un interval de timp.
Pentru a o tine in stare buna si pentru a te bucura cat mai mult de ea eu recomand la 10000 de Km.
La 15000 de km.
Ce consum are?
Depinde. La mers frumos 7-8l motorina /100km dar la un mers semisportiv 11-12l si la mers forţat tot timpul atinge si 20l
Mixt 5,8% Urban 6,3% Extraurban 5,5%
Daca mergi mai mult in afara undeva la 5/5,4% daca merg in oras sare de 7%.
Urban (Bucuresti) are 8,5 - 9 In afara are 5,5 - 6.
Când vine vorba de achiziționarea unei mașini la mâna a doua, piața auto din România oferă o varietate de opțiuni. Fie că este vor...
Potrivit evz.ro, referitor la consumul de alcool in Romania, doctorul psihiatru Oana Grecu, angajat al Institutului de Psihiatrie...
Un incident serios a avut loc în Suceava! Mocănița Huțulca Moldovița a fost răsturnată de pe calea ferată în urma unei coliziuni c...
In conditiile in care, in tara noastra, limita maxima de viteza este de 130 km./h, este de real interes motivul pentru care produc...
Soferii din Romania trebuie sa trateze cu o mai mare responsabilitate regulile de circulatie. Chiar daca dupa obtinerea permisului...