Parere posesori BMW E60 523i 177 cp

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 523i (177 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 523i (177 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

# Introducere

Fiabilitate

Conform cu asteptarile

Parere generala

De ce ai ales sa cumperi acest model?

Andrei Dogaru
Andrei Dogaru a raspuns cu 4 ani în urmă

Mi-am dorit o masina puternica, cu propulsie. De asemenea, am vrut ca automobilul sa ofere si confort, si sportivitate.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Andrei Dogaru
Andrei Dogaru a raspuns cu 4 ani în urmă

Parcul auto Nicolae Balcescu (automobilebc.ro).

Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Andrei Dogaru
Andrei Dogaru a raspuns cu 4 ani în urmă

Nimic nu se compara cu motorul de 2,5L cu sase pistoane in linie, care suna precum un supercar. Ce pot spune ca imi displace sunt consumul ridicat (avg. 8-9 L/100 km, city 15-20+ L/100 km) si placutele de la admisie, care sunt de proasta calitate si pot intra in blocmotor la turatii mari. Totodata, pot spune ca mi-ar fi placut ca motorul sa fie turboalimentat, pentru a-i putea majora performanta semnificativ. Da, stiu, 177 de cai-putere par suficienti, dar, la un moment dat, pur si simplu nu mai sunt indeajuns (si vine unu’ cu 2.0L diesel I4, cu turbosuflanta mai mare decat motorul, ditamai intercooler-ul si un filtru de aer sport, si suprascrie cei 163 de cai-putere din certificat cu o valoare de peste 250. Da, probabil ca a scazut 100k km din viata motorului, dar nu asta conteaza pe parcursul celor 400 de metri de la start, pana la finish).

Citeste si...
5 greseli pe care trebuie sa le EVITI cand vine vorba de bateria masinii
5 greseli pe care trebuie sa le EVITI cand vine vorba de bateria masinii

Cat de atenti sunteti cu bateria masinii? La fel de atenti ca bateria telefonului mobil? Masina nu mai porneste dimineata? Ce poat...

10 sfaturi pentru condusul pe timp de iarna
10 sfaturi pentru condusul pe timp de iarna

Pe masura ce vremea se raceste, conditiile de trafic vor fi din ce in ce mai dificile. Mai ales ca in unele zone din Romania zapad...

ITP expirat in Moldova? Ajungi pieton 3 luni
ITP expirat in Moldova? Ajungi pieton 3 luni

Modificari ale cadrului legislativ privind circulatia pe drumurile publice din Republica Moldova Potrivit unimedia.info, sanctiuni...

Un sofer de tir roman a fost amendat in Germania deoarece conducea la doar 15 metri fata de camionul din fata
Un sofer de tir roman a fost amendat in Germania deoarece conducea la doar 15 metri fata de camionul din fata

Din pacate, nu trece o saptamana in care sa nu vedem o stire despre un sofer roman de tir care incalca legea intr-o tara straina....

Vesti importante pentru jumatate de milion de soferi
Vesti importante pentru jumatate de milion de soferi

Jumatate de milion de permise auto expira. Cum poti evita aglomeratia de la ghisee? In perioada urmatoare, ar trebui sa verifici d...