BMW E60 523i 177 cp pareri

Introducere

Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 523i (177 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.

Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este modelul BMW 5er 523i (177 Hp).

Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care si tu ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.

Scopul DailyDriven este sa ofere pareri reale despre masini, venite direct de la posesori, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si sa te ajute pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.

Toate review-urile auto de pe dailydriven.ro sunt de la posesori verificati.

Cat de fiabila ti se pare BMW 5er 523i (177 Hp) ?

(1 vot)

Este in realitate ceea ce te asteptai sa fie inainte de a o cumpara?

(1 vot)

Ce parere generala ai despre ea?

(1 vot)

De ce ai ales sa cumperi BMW 5er 523i (177 Hp) ?

Andrei Dogaru
Andrei Dogaru a raspuns:
Mi-am dorit o masina puternica, cu propulsie. De asemenea, am vrut ca automobilul sa ofere si confort, si sportivitate.

In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?

Andrei Dogaru
Andrei Dogaru a raspuns:
Parcul auto Nicolae Balcescu (automobilebc.ro).

Spune-ne cateva lucruri generale despre ea. Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?

Andrei Dogaru
Andrei Dogaru a raspuns:
Nimic nu se compara cu motorul de 2,5L cu sase pistoane in linie, care suna precum un supercar. Ce pot spune ca imi displace sunt consumul ridicat (avg. 8-9 L/100 km, city 15-20+ L/100 km) si placutele de la admisie, care sunt de proasta calitate si pot intra in blocmotor la turatii mari. Totodata, pot spune ca mi-ar fi placut ca motorul sa fie turboalimentat, pentru a-i putea majora performanta semnificativ. Da, stiu, 177 de cai-putere par suficienti, dar, la un moment dat, pur si simplu nu mai sunt indeajuns (si vine unu' cu 2.0L diesel I4, cu turbosuflanta mai mare decat motorul, ditamai intercooler-ul si un filtru de aer sport, si suprascrie cei 163 de cai-putere din certificat cu o valoare de peste 250. Da, probabil ca a scazut 100k km din viata motorului, dar nu asta conteaza pe parcursul celor 400 de metri de la start, pana la finish).