Parere posesori BMW E60 523i 177 cp
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 5er 523i (177 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2005 - 2007. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 5er 523i (177 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Introducere
Fiabilitate
Conform cu asteptarile
Parere generala
De ce ai ales sa cumperi acest model?
Mi-am dorit o masina puternica, cu propulsie. De asemenea, am vrut ca automobilul sa ofere si confort, si sportivitate.
In caz ca ai cumparat-o SH, de unde ai achizitionat-o?
Parcul auto Nicolae Balcescu (automobilebc.ro).
Cum ti se pare sa o conduci zi de zi? Ce iti place si/sau ce iti displace cel mai mult la ea?
Nimic nu se compara cu motorul de 2,5L cu sase pistoane in linie, care suna precum un supercar. Ce pot spune ca imi displace sunt consumul ridicat (avg. 8-9 L/100 km, city 15-20+ L/100 km) si placutele de la admisie, care sunt de proasta calitate si pot intra in blocmotor la turatii mari. Totodata, pot spune ca mi-ar fi placut ca motorul sa fie turboalimentat, pentru a-i putea majora performanta semnificativ. Da, stiu, 177 de cai-putere par suficienti, dar, la un moment dat, pur si simplu nu mai sunt indeajuns (si vine unu’ cu 2.0L diesel I4, cu turbosuflanta mai mare decat motorul, ditamai intercooler-ul si un filtru de aer sport, si suprascrie cei 163 de cai-putere din certificat cu o valoare de peste 250. Da, probabil ca a scazut 100k km din viata motorului, dar nu asta conteaza pe parcursul celor 400 de metri de la start, pana la finish).
Cat de atenti sunteti cu bateria masinii? La fel de atenti ca bateria telefonului mobil? Masina nu mai porneste dimineata? Ce poat...
Pe masura ce vremea se raceste, conditiile de trafic vor fi din ce in ce mai dificile. Mai ales ca in unele zone din Romania zapad...
Modificari ale cadrului legislativ privind circulatia pe drumurile publice din Republica Moldova Potrivit unimedia.info, sanctiuni...
Din pacate, nu trece o saptamana in care sa nu vedem o stire despre un sofer roman de tir care incalca legea intr-o tara straina....
Jumatate de milion de permise auto expira. Cum poti evita aglomeratia de la ghisee? In perioada urmatoare, ar trebui sa verifici d...