Parere posesori Bmw Seria 3 318i E36
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 318i (113 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 1989 - 1994. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 318i (113 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
2000-3000 de lei ( doar revizii ).
Nu foarte mult avand in vedere ca este o masina la care se lucreaza foarte usor si poti face service-ul in parcare sau la un prieten in garaj.
Nu stiu o suma exacta, dar este destul de ieftin, pentru o masina de aproape 30 de ani.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
E ok cu piesele noi, second cam greu se mai gasesc.
Fiind o masina veche, piesele sunt foarte bune la pret.
Depinde despre ce fel de piese este vorba, unele sunt foarte ieftine, iar altele scumpe, per total nu mi se pare o masina mai scumpa decat celelalte.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Probleme majore, fiind joasa am spart baia de ulei si senzorul la arborele cotit imi da mereu de furca pentru ca se roade firul de vascocupla si nu mai porneste, in rest ok.
De cand am luat-o, am avut cateva mici intampinari, una dintre ele fiind pompa de benzina care a decis sa crape din senin si cealalta fiind caseta de directie ce a inceput sa curga si a prins joc( necesitand schimbarea).
Tinand cont ca este o masina veche mai apar mici probleme pe ici pe colo, un geam care nu mai merge, se mai strica unele chestii pe la interior, dar in schimb motorul merge fara probleme.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
La un service autorizat.
La reprezentanta sigur m-ar da afara. Asa ca o fac “la baieti”. Baietii fiind chiar eu si cu cativa prieteni. Pe scurt, mi-o repar singur indiferent de problema.
Prefer sa merg “la baieti” pentru ca e vorba de o persoana din familie in care am incredere, are experienta si se ocupa in mare parte de BMW.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Cat mai des posibil daca e folosita zilnic.
Irelevant, avand in vedere ca sunt bine construite.
10000 km sau 4-5 luni.
Ce consum are?
7% afara, 9% pe oras.
Aici avem o mica problema, cat ii dai atata ia.
Eu merg aproape zilnic la servici cu ea, jumatate din drum in oras si cealalta jumatate extraurban, si am un consum de aproximativ 8-9%.
Un șofer sub influența substanțelor interzise poate fi achitat, depinzând de cum legea este interpretată de procurori sau judecăto...
Credeti sau nu, de cele mai multe ori puteti verifica uzura placutelor fara a scoate rotile. Si nu aveti nevoie de o diploma de in...
In cazul in care masina dumneavoastra se confrunta cu o presiune ridicata a uleiului, atunci cu siguranta trebuie sa remediati in...
O noua tentativa de frauda a aparut pe internet si de data asta vizeaza toti soferii care vor sa plateasca online taxa de drum, ro...
Motorul SkyActiv-G de 1.5 litri (P5-VPS, P5-VP(RS)) este o versiune mai mica a motorului de 2.0 litri din seria SkyActiv. Aceasta...