Parere posesori Bmw Seria 3 320cd 150 cai putere
Afla direct de la posesori tot ce ai nevoie sa stii. Mai jos, gasesti un chestionar in care am intrebat mai multi posesori de BMW 3er 320 Cd (150 Hp) cum este sa detina si sa conduca zi de zi acest model fabricat intre anii 2004 - 2005. Tot ei ne spun de ce au facut aceasta alegere, de unde au achizitionat masina, ce le place si mai ales ce le displace la autoturismul pe care il detin.
Gasesti informatii despre cat costa piesele, cat consuma, cat costa intretinerea, cat de confortabil si mai ales cat de fiabil este BMW 3er 320 Cd (150 Hp).
Posesorii ne spun ce probleme tehnice au intalnit, ne dau detalii despre motorizare si chiar si cateva sfaturi de achizitie, toate astea pentru a te ajuta pe tine sa aflii cat mai multe detalii despre masina pe care ti-o doresti. Nu trebuie sa detii acest model pentru a afla ce probleme pot aparea cu timpul si cat de des trebuie sa ii faci revizia.
DailyDriven ofera pareri reale despre masini, venite direct de la posesori reali, de la cei care le-au patit si testat pe toate cu adevarat si te ajuta pe tine intr-un final sa alegi masina potrivita pentru tine.
# Costuri Intretinere
Cat costa intretinerea pe an?
2000 RON plus 600 asigurarea.
Nu are o intretinere scumpa , consumabile pana in 1000 de lei pe an.
O am de 1 an jumate si pot sa zic ca in afara de consumabile nu am schimbat decat 2 telescoape pe spate si timoneria ( de timoneria stiam de la fostul proprietar), sa zicem in jur de 2.500 de lei pe an, plus minus.
Inca nu stiu dar cel mai probabil in jur de 500 lei.
O revizie, ulei si filtre in jur de 700 lei.
Ma costa aproximativ 1200 lei.
500 lei rca anual pentru o persoana in varsta de 55 ani. 200 lei impozit. Schimb ulei motul + filtre mann 600lei doar piesele atentie! Anvelope cam 300-350lei / bucata minim (vara/iarna). Consum 10l in oras, 6l extraurban. Itp anual 120lei. Costurile sunt aferente unei marci premium.
Nu foarte mult, pana in 1000 de lei pe an.
Ti-ai facut o idee cat costa piesele? Este o masina mai scumpa decat competitia in materie de piese?
Piesele sunt accesibile. Se pot gasi piese si in dezmembrari, cand nu este buget pentru piese noi.
Este o masina ok in raport calitate pre si mai fiabila decat concurenta.
Avand in vedere ca e Coupe Facelift, e destul de greu sa gasesti piese, pentru ca nu sunt la fel de multe Coupe-URI precum Sedanuri, dar e ok, la pret nu mi se pare diferenta fata de alte branduri gen Audi, Mercedes, Skoda etc.
Este mai scumpa decat majoritatea dar se merita 100 %.
Pretul pieselor consumabile este acceptabil, daca apar lucruri mai complicate este destul de costisitor.
Nu costa enorm de mult daca ai grija de ea.
Este o masina ok ca pret la piese, nici cea mai ieftina, nici cea mai scumpa.
Nu pot spune ca e46 este o masina greu de intretinut, daca iei piese OEM este scumpicel, daca iei aftermarket nu simti investitia in el.
Povesteste-ne ce probleme (minore sau majore) ai avut cu ea.
Foarte fiabila. Am sudat evacuarea si am schimbat fulia vilbrochen, asa ca, chestii mai neobisnuite. Fulia oricum este consumabil, la masina asta.
Nu am avut probleme deloc cu ea ,singurele investitii facute au fost pentru placerea si confortul meu .Nu a necesitat investitii in motor,cutie sau alte piese costisitoare.
Dupa cum am spus si mai sus, am masina de 1 an si jumatate si inafara de 2 telescoape pe spate nu am intampinat nici o problema si daca stau sa ma gandesc si un furtun la apa s-a fisurat, in rest merge super, ce-i drept, pot sa zic ca am si grija de ea. E o masina in care am investit suflet si bani.
Ambreajul a fost schimbat, se decojeste materialul de pe stalpi de la soare si vechime, cureaua de la compresorul de clima a trebuit sa fie schimbata si siguranta de la bricheta.
Ca si probleme la scurt timp dupa ce am achizitionat-o am inlocuit kit-ul de ambreiaj si volanta deoarece avea un zgomot la apasarea pedalei cand masina era pe liber, am schimbat conul de la traseul de evacuare din zona turbinei ( se uzase si venea miros de gaze in masina).
Doar doua amortizoare pe fata si in rest doar consumabile am schimbat la ea. Este fiabila din punct de vedere a intretinerii. Nu consuma mult, ai calutii mereu cu tine.
Per total fiabila. Piese schimbate: un rulment pe spate, termostate (ambele egr si antigel), curea accesorii, frane discuri si placute, anvelope, brate suspensie, amortizoare spate. Per total consumabile, nicio problema majora.
Fulia schimbata dupa vreo 6.000 de km de la achizitie, caseta de directie din cauza mea ca am avut un cauciuc cu o mica galma care nu stiam de el In rest consumabile, filtre, placute, ulei.
Unde alegi sa mergi cu ea in service si de ce? Reprezentanta sau "la baieti"?
Am reparat-o singur pentru ca mecanica ma relaxeaza.
La baieti :) deoarece am un prieten care lucreaza la reprezentanta si sunt multumit de profesionalismul sau.
Reprezentanta pentru schimb de ulei/ filtre, sau pentru chestii mai grave. In rest, cum a fost acel furtun la apa, l-am schimbat personal.
In caz ca se strica ceva prefer sa merg la baieti pentru ca e mult mai ok cand vine vorba de pret fiind Bmw.
Lucrez in reprezentanta Renault si ii fac servisarea la noi in service, imi aleg ce piese vreau sa montez pe masina, ajut cat se poate mecanicul, vad ce se intampla exact cu masina in timpul reparatiei.
Prefer sa o repar in regie proprie si la un mecanic autorizat care de altfel imi e prieten deoarece nu mai am incredere in service-uri.
La baieti si o mai repar singur, de exemplu schimb ulei sau frane, roti.
Service .. e ok asa decat sa o dai pe mana la baieti.
Cat de des ii sfatuiesti pe ceilalti posesori sa faca revizia?
Eu o fac la 9000 km.
Eu o fac la 10.000 de km , acum fiecare cum considera.
In jur de 10.000 km e cel mai ok.
Daca ai grija cand schimbi uleiul si consumabilele nu stiu daca e necesara o revizie.
Maxim 15.000 km sau din an in an, ce prag este atins prima data.
Sa o faca de 2-3 ori pe an.
Sa o faca la 10000-15000km maxim.
De fiecare data cand e nevoie, 1 data pe an fac eu.
Ce consum are?
5-6 in afara, 9-10 in oras, dar eu merg mai turbat.
Mers normal : in oras 7-8 ,afara 5-6 Mers sportiv : oras 10 ,afara 8
In oras, 7/8, extern 4/5, poate si mai putin de 4 extern, dar nu ma lasa sufletul sa o duc sute de km in a 6-a cu 90 km/h.
Avand roti pe spate 255 35 R18 iar pe fata 225 35 r18 consumul creste pe la 10-12 in oras.
Maxim, maxim 9 la 100 mers cat se poate de sportiv si un consum mediu de 7 la 100.
Are un consum de 8.7 la suta in oras si extraurban de 5.6 la suta.
Are un consum de 10l/100km oras, 6l /100km afara.
Mers normal undeva la 6-7.
Carligul de remorcare este una dintre componentele foarte rezistente ale unei masini. Chiar daca este proiectata sa reziste in tim...
Alegerea de anvelope noi nu este niciodata o decizie usoara, mai ales cu atatea variante pe piata. Si de unde poti stii cu siguran...
In general condusul este o operatiune destul de usoara, mai ales atunci cand capatam experienta, ajungem sa ne obisnuim cu modul i...
Volvo Cars a prezentat Volvo V50 la Salonul Auto de la Bologna in 2003 ca versiune break a masinii de familie mici Volvo S40 - p...
Panoul de bord al unui autoturism este modul de legatura direct intre sofer si autovehicul. Prin intermediul acestuia computerul m...